Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:56

Jannepauli schreef:
Zo'n onderwerp voegt iets toe. En is dat nou net niet juist de bedoeling van iets 'uitlichten'?

Juist.

IMO een overload aan 'meisjes-in-trouwjurk' (niet lelijk bedoelt), wat de afgelopen tijd met regelmaat voorbij is gekomen, voegt niet zo heel veel kwaliteit toe. Ik neem aan dat je toch wel een algemeen beeld van Bokt wil laten zien op een homepage? Dus ook alle leeftijdscategorieën aanspreken?


xTammyy

Berichten: 4396
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:05

Ik ben het deels wel met je eens..
Zelf heb ik geloof ik 3 keer met mijn paard in uitgelicht gestaan en 1 keer op facebook.
Maar dit is denk ik erg persoons gerelateerd qua wat je wel of niet in uitgelicht vind passen.

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:07

Interessant topic :j

Ik ben degene die elke dag Uitgelicht verzorgt en vind het interessant om te lezen wat jullie meningen zijn. Veel mensen veel meningen :D
In ieder geval erg leuk om te lezen dat Uitgelicht zo gewaardeerd wordt en aan de andere kant dat er een hoop punten voor verbetering zijn.

Uitgelicht bestaat nog niet zo lang en heeft ook moeten groeien. En voor mij persoonlijk is het vooral een weg vinden in: wat heeft voldoende kwaliteit voor Uitgelicht, hoe bied je afwisseling in disciplines, maar hoe bied je ook afwisseling in de foto's op de voorpagina (geen 5 springfoto's, niet 5 haflingers/tinker/fjorden/KWPN's, niet 5 hoofdfoto's, niet 5 fotomeetings, enz.). Daarom is het goed om jullie wensen en tips te lezen.

Ik zou dit ook graag interactief op willen pakken en ga even bedenken hoe. Dus ik wil jullie vragen om me daar even de tijd voor te geven.

Wat betreft de criteria voor Uitgelicht kun je in het laatste BBB over lezen: [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin mei

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:11

Maar ook niet 6 keer per week die voorbeelden die jij noemt. Niet alleen "niet per dag". Scheelt al een hoop ergernis, en je hebt ruimte voor meer interessante topics die nu standaard niet in uitgelicht opduiken.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:14

Amanda, kun je dan niet per discipline iets doen? Bijvoorbeeld ook 'work in progress' fototopics als een wei bouwen etc? Volgens mij zijn er in elke subcategorie ook fotoprojectjes te vinden.

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:22

Gamblerscup:
Maar daar zitten wel een paar 'maren' aan.
Ten eerste zijn ze er niet altijd. Ik heb graag andere topics dan fotomeetings en dressuurwedstrijden. Juist als ik iets zie van TREC, western, SGW, enz. plaats ik ze, mits de foto's van goede kwaliteit zijn. Dat is ook niet altijd zo en dan zijn ze voor Uitgelicht ook niet altijd bruikbaar helaas. Meestal worden dat soort topics dan op FB geplaatst, omdat ze wel de extra aandacht verdienen.

In verhouding heb je (gemiddeld!) per dag 3 fotomeetings/shoots (zowel volwassen paarden als veulens) en 2 sporttopics. En dat laatste is dan verdeeld over de verschillende disciplines. Dat maakt dat de afwisseling die jij schetst erg lastig is.
Misschien moeten we daarom niet kijken naar de afwisseling in topics, maar anders met de uitsnedes van de foto's omgaan?

Winged: Dat kan, maar dan moeten ze wel getemd worden.
Ik heb zelf een lijst met fototopics waar minimaal 4 foto's instaan. Topics met minder foto's zie ik dus niet direct, dus die komen alleen met Tems naar boven. En verder is wel de voorwaarde dat het paardgerelateerd is en de kwaliteit van de foto's wel goed moet zijn. Laatst heeft er een creatieve foto met een halster in Uitgelicht gestaan. Geen paard, maar wel een super gave creatieve foto. Dus ja, dat kan zeker :j

Even een lijstje voor het overzicht van de topics vanaf 17 juni die in Uitgelicht hebben gestaan (CHIO valt hier tussenuit):
25 juni:
[ITP] Anonieme fotograaf is weer druk geweest!
[WN-ITP] Barrelracing
[ITP] Fotoshoot (Nikki de Kerf) Haflinger Anjo in de duinen
[RIJ-ITP] Enton (v. Wynton) door naar halve finale Pavo Cup!
[ITP] Sprookjes foto's van mijn allerbeste vriendje!

24 juni:
[ITP] Topfjord Winston ©NavatuShots
[AR-ITP] Buck en ik weer op vakantie!! Eper paardenvierdaagse 2013!!
[ITP] 18 jaar oud en Cushing: But still going strong!
[RIJ-ITP] Stoere hengst Perry aan het werk (Z1)
[ITP] Shakira (haflingermerrie) op de foto door *Reneefotografie*

19 juni:
[WN-ITP] Ocean air and Salty manes, Tristan on the beach
[ITP] Gewoon een avondje in de wei... genieten!
[ITP] Lizzy op de gevoelige plaat door Marjolein Smallenbroek
[RIJ-ITP] Ons buitenritje van dinsdag avond,maar anders gefilmd.
[ITP] Hepsie gouden bokt merrie veulen 2011, is twenter.

18 juni:
[ITP] Drie maanden op de Sundance Ranch in Zweden
[WN-ITP] Mijn twee grote passies!
[RIJ-ITP] PRE hengst Samaritano @ shoot door Nyckle
[EV-ITP] Historische postkoetsen bij Paleis het Loo
[SGW-ITP] 5-jarige Daimler-Utopia op instructieweek KNHS

17 juni:
[ITP] Droomfotoshoot door Fk Pictures
[KS-ITP] I'm the queen of the Fitoshoots!!
[ITP] Bonte reus Blade op fotomeeting Soesterduinen
[KS-ITP] Emmelie, drie weken oud en kinderpony
[TEN-ITP] TREC Noord met Zanzi

16 juni:
[KS-ITP] Lumen (frá Kirkjuvegi)
[ITP] Van 5% overlevingskans naar springlevend.. Enjoy This!
[ITP] Sfeerplaatjes van een prachtige PRE hengst
[ITP] Valkbonte droom tinker "Hope" op fotomeeting in Leersum.
[RIJ-ITP] Dressuur ijslander Bragi [M1]

15 juni:
[ITP] Precious present tijdens de Appaloosa meeting
[ITP] Onze (manege)paarden in hun eigen Paddock Paradise
[ITP] Flame op de fotomeeting Dishoek
[ITP] Fotoshoot Kas Jack
[WN-ITP] Vandals Gold Cream, says it all

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:27

Ik stoor me er totaal niet aan maar het valt mij idd ook op dat er heel vaak haflingers voorbij komen, maar ik zie hierboven dat Amanda verantwoordelijk is voor Uitgelicht dus dat verklaart het meteen :P
Misschien is een aanvullende regel handig, bv een paard mag éénmaal per half jaar in uitgelicht staan?

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

JustMyZtje

Berichten: 1279
Geregistreerd: 09-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:27

natuurlijk mag er meer variatie in mogen maar:

niet voor iedereen kan gedaan worden. er zijn zoveel meningen. de een is er niet met die eens, de ander niet met die.. het zal daarom ook nooit goed zijn.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:27

En is paardenkunst geen idee, topics van UK bijv met paardgerelateerd werk?

Melisding

Berichten: 1893
Geregistreerd: 22-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:27

Dit is waarschijnlijk heel erg toevallig: maar zodra er het woordje hengst in staat zie ik het bijna altijd voorbij komen op uitgelicht... Weinig aan te doen dat het nou eenmaal een hengst is op de foto, maar blijkbaar is dat wel een 'lokkertje'

Kaliber <3

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:30

Melisding schreef:
Dit is waarschijnlijk heel erg toevallig: maar zodra er het woordje hengst in staat zie ik het bijna altijd voorbij komen op uitgelicht... Weinig aan te doen dat het nou eenmaal een hengst is op de foto, maar blijkbaar is dat wel een 'lokkertje'

Ja dat is idd ook zo, die Welsh A hengstjes eindigen ook standaard op de voorpagina als er weer een fototopic van is, of dat nu elke maand of 3 dagen na elkaar is.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:33

Zeker niet alle hengsten komen in Uitgelicht hoor :D

Fiffil: zeker :j
Heeft er ook wel eens in gestaan, een paar maanden terug als ik het me goed herinner. Maar dat zijn vaak minder foto's dan 4, dus krijg ik niet altijd te zien. Dus als je iets moois ziet: tem er dan vooral op :j

Annelies :+
Dat is echt toeval hoor :D
Kijk maar aan in de lijst hierboven. Alleen is het nu toevallig 2 dagen achter elkaar. Volgende keer beter op letten :j
Ik beloof er de komende 3 dagen geen haflinger meer bij te doen.

JustMyZtje: dat is ook zo. Wat de 1 mooi vindt, vindt de ander niks aan. Maar dat wil niet zeggen dat er ruimte is voor verbetering. En ik vind het best leuk om daarover te brainstormen :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

BelleFleur

Berichten: 1853
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: België

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:38

Amanda zoals je het nu allemaal uitzoekt lijkt me dat een hele klus. Valt dat voor jou niet eenvoudiger te maken?

Niwla

Berichten: 4111
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:41

Ik vind Uitgelicht wel leuk zoals hij nu is. Ik vind er juist erg veel variatie in zitten bekijk de topics elke dag.
Dus namens mij: Amanda +:)+

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.




LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:49

Wat mij heel erg opvalt is dat er vooral ook veel foto's langskomen van de wat bekendere fotograven hier op Bokt.
FK pictures heb ik maar 1x voorbij zien komen, en ze maakt PRACHTIGE foto's. Ze begint net, maar is zeker een uitgelicht waard.
Het idee over de (discussie) Topic's vond ik ook wel leuk. :j ik praat al een hele tijd mee in het topic Aan de teugel (fotoverzamelingstopic), en daar komen ook interessante foto's voorbij. Er zitten standaard erg ervaren mensen in het topic die t/m Z niveau jureren, en er worden hele handige tips gegeven. Waarom dat niet een topic als dit in uitgelicht? Wij vinden het heel leuk als er weer een nieuw iemand zich komt melden, met foto's, zodat we elkaar weer kunnen helpen. Zo komen er 3 bokkers met foto's op 1 dag, en zo is het 1/2 weken helemaal stil in het topic omdat er gewoon niemand is die ons weer wat foto's laat zien.
Zo hou je wel 'grote' topic's als deze in stand, en in leven om het zo maar te zeggen.

Verder bestaan er in html/java/php, ook code's om bijvoorbeeld een kleine diashow van bijvoorbeeld 3 foto's te laten zien. Ik las iets over meer interactief maken ofzo? Uitgebreider? Weet het niet meer precies, maar misschien is dat een leuk idee voor uitgelicht? Hebben jullie vast wel wat handige programmeurs voor!

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:06

JoAnn: het is al een stuk eenvoudiger door de lijst die er is (hoef ik niet elk forum af te gaan) en alles dat via Tem wordt verzameld door de mods. Over een andere manier heb ik nog niet nagedacht eigenlijk. Dit werkt op zich wel okee. Per dag ben ik er ongeveer 20-30 minuten mee bezig. Maar het is niet makkelijk uit te zoeken. Neem nu een zonnige dag. Ze zijn vrij schaars tegenwoordig :D
Dus als er een mooie dag is, worden er onwijs veel foto's gemaakt. Soms wel 30/40 topics. Ja, dan is het best een klus om daar de 5 mooiste foto's uit te pikken.

LoveUggs: discussietopics is zeker mogelijk. Ik zie ze dus niet in mijn lijst, dus temmen is noodzakelijk. Als er een interessante foto staat, kun je deze dus melden. Houd wel even de criteria in je achterhoofd ([FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin mei).
Zo heeft er ook wel eens een medisch topic met een foto van een operatie op gestaan. Heel interessant :j

Diashow weet ik niet. Dat zou ik eens aan de techneuten moeten vragen :j
Met interactief bedoelde ik vooral de discussie. Dus samen tot verbeteringen komen.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41324
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:09

Ik kijk graag op Uitgelicht, ik heb het dan de afgelopen dagen met het CHIO ook erg gemist. Echter, ik klik wel alleen die topics aan die in mijn ogen uniek zijn :). Een goed voorbeeld is het al aangehaalde barrelrace-topic, erg leuk om te zien, leerzaam en een topic die ik zonder Uitgelicht niet had gevonden.

Ook zie ik vandaag weer een shoot met een trouwjurk staan, die sla ik over, die komen zo vaak voorbij en zijn weinig origineel, vandaag staan er ook weer haflingers in uitgelicht (toegegeven, eentje samen met een shetlander), dat soort topics sla ik ook vaak over (ongeacht het ras) omdat het echt 13 in een dozijn hoofdfoto's zijn, die heb ik inmiddels wel gezien :), niet dat de foto's niet prachtig zijn, maar origineel zijn ze ook niet.

Het topic van Enton vind ik dan wél weer leuk, maar dan meer om de prestatie die erbij zit, de halve finale van de Pavo Cup is toch wel erg tof en dat verdient imo een plaatsje op Uitgelicht :).

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:15

Melisding schreef:
Dit is waarschijnlijk heel erg toevallig: maar zodra er het woordje hengst in staat zie ik het bijna altijd voorbij komen op uitgelicht... Weinig aan te doen dat het nou eenmaal een hengst is op de foto, maar blijkbaar is dat wel een 'lokkertje'

Logisch, een hengst heeft vaak (lang niet altijd) veel meer uitstraling dan een merrie/ruin.

Dat sommige mensen vaker in uitgelicht komen vind ik heel normaal, iemand heeft een bepaalde schrijfstijl en/of fotografeerstijl, als vele die leuk vinden, komen logischerwijs meerdere topics van diegene die geTEMd (?) zijn, niks mis mee, vind ik.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

Gini
Berichten: 17885
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 14:22

JustMyZtje schreef:
natuurlijk mag er meer variatie in mogen maar:

niet voor iedereen kan gedaan worden. er zijn zoveel meningen. de een is er niet met die eens, de ander niet met die.. het zal daarom ook nooit goed zijn.


Uitgelicht is goed voor mij hoor. Het is niet omdat ik een mogelijk verbeterpuntje aanhaal, dat het hele concept of alle foto's die er ooit gestaan hebben slecht zijn.

Amanda, ben jij de enige verantwoordelijke? Jeetje, dat is dan een heel karwei om alle fototopics door te spitten.
Verder mag je de komende drie dagen heus wel nog een Haflinger erin keilen hoor. Het zou jammer zijn moest een prachtig mooi Hafingertopic met en speciaal verhaal nu overgeslagen worden enkel en alleen om dit topic.
Mijn verbeterpuntje is ook absoluut niet rasgericht, maar wel clichégericht. Je hebt gelijk dat er nou eenmaal veel foto's van fotoshoots/meetings geplaatst worden en dat is wat op den duur "saai" wordt. Niet dat dat geen mooie foto's zijn, maar het blijven toch van die typische plaatsjes in portret en tijdens het losgooien. Ik durf wedden dat iedereen die dit leest nu zo voor zijn geest kan halen wat ik bedoel. Af en toe springt er eens iets tussenuit. Een foto die net iets aparts weet vast te leggen of een leuke sfeer weet te creëren en alsjeblieft, plaats die topics nog gewoon op Uitgelicht, daar ga ik dan echt niet moeilijk over doen, ongeacht of het een Haflinger is of niet ;)

Joey

Berichten: 2594
Geregistreerd: 19-01-10
Woonplaats: Amsterdam

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:32

Grappig en interessante discussie. Volgensmij ben ik dan een van de weinigen die juist de topic's met haflingers en 'typische' foto's júist graag doorkijk!
Ik ben zelf fotograaf, dus vind het heerlijk om die foto's te zien, prachtig en het maakt me niet uit dat zo'n topic al 300 keer is geweest :') Ik vind andere topic's zoals wedstrijden dan juist wat minder, maar dat maakt niet uit, meestal kijk ik toch wel even :) Vind het erg leuk nu en ik zeg eigelijk houden zo! +:)+

When life gives you a hundred reasons to cry,
You gotta keep smiling,

show life that you have a thousand reasons to smile. :)
you gotta keep trying.

5 februari 2015 ~ Imagine Dragons / 18 december 2015 ~ Ronnie Flex + Lil Kleine / 1 maart 2016 ~ Years & Years / 10 maart 2016 ~ Rudimental *\o/*

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:38

maar waarom moeten alleen paarden bij uitgelicht komen ik zie ook vaak bij t gewone foto topic die bij algemeen zit ontzettend gave foto's voorbij komen waarvan ik vind dat die ook wel eens op uitgelicht mogen worden of bijvoorbeeld een topic van jitp ofzo..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 25-06-13 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:39

Ik moet nu weg, maar kom vanavond weer even terug in het topic om mee te denken en te antwoorden.

In het kader van paardgerelateerd of te weinig, mooie foto's of juist standaard, even een vraag aan jullie.
Aan de hand van dit topic heb ik 2 uitsnedes op het formaat van Uitgelicht gemaakt: [BEU] Foto trip naar het prachtige Chateau Montchoix te Frankrijk

Een paardgerelateerde onwijs mooie foto, maar zonder paard. En een foto met paard, bijzonder, maar bijzonder genoeg?
Welke zouden jullie liever zien op Uitgelicht en waarom wel of niet? Is de paardgerelateerde wel paardgerelateerd genoeg?
Afbeelding

Of
Afbeelding

Tot vanavond :wave:

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:44

Ik denk dat de eerste wel uitlokt om vooral te gaan kijken waar het over gaat. (droom van ieder mens denk ik zo'n huis, zo'n bak... voor in ieder geval een weekendje ;) )

De tweede vind ik niet helemaal scherp genoeg.

Anoniem

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:49

Ik zou bij beiden het topic aanklikken omdat ik vind dat ze beiden anders dan anders zijn.
Het huis (naja :+ ) inderdaad als iets van "wauw, daar zou ik ook wel willen wonen" en dan zou ik willen kijken of er nog andere (omgevings)foto's staan. Maar ook het paard vind ik wat hebben, het is een bos maar het lijkt geen bos van hier .. of wel is de foto heel goed gemaakt ;)

Dus in beide gevallen zou ik het topic wel aanklikken om een kijkje te nemen, voor mij hoeft er niet persé een paard op te staan om interessant te zijn :)

Joey

Berichten: 2594
Geregistreerd: 19-01-10
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:50

[***] schreef:
Ik zou bij beiden het topic aanklikken omdat ik vind dat ze beiden anders dan anders zijn.
Het huis (naja :+ ) inderdaad als iets van "wauw, daar zou ik ook wel willen wonen" en dan zou ik willen kijken of er nog andere (omgevings)foto's staan. Maar ook het paard vind ik wat hebben, het is een bos maar het lijkt geen bos van hier .. of wel is de foto heel goed gemaakt ;)

Dus in beide gevallen zou ik het topic wel aanklikken om een kijkje te nemen, voor mij hoeft er niet persé een paard op te staan om interessant te zijn :)


Dit verwoord precies mijn gedachtes :+

When life gives you a hundred reasons to cry,
You gotta keep smiling,

show life that you have a thousand reasons to smile. :)
you gotta keep trying.

5 februari 2015 ~ Imagine Dragons / 18 december 2015 ~ Ronnie Flex + Lil Kleine / 1 maart 2016 ~ Years & Years / 10 maart 2016 ~ Rudimental *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers