pffff leren rijlaarzen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 11:58

Zaterdag ben ik eens rijlaarzen wezen kijken/passen bij Van Rijs in zevenhuizen.
Ze hadden niks staan wat ik zou passen. en Ze hadden alleen Petrie's.
Ik heb maat 39 van rijlaars. Smalle enkels, redelijk brede kuiten (kuit maat 42,43)
En hoe duur op maat maken bij hun is....F800,-!!! Dus niet.
Nog maar weer verder zoeken.
Wist niet dat het zo'n crisis was.
Iemand tips?
Groetjes Petra

:evaw:



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:13

Als je nou eens je benen opmeet(dikste deel van je kuit, van knieholte tot grond) en dan gewoon wat winkels belt met wat ze voor je hebben? En ook eens vragen bij Divoz enzo.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:37

Bij huet kun je voor 400 gulden laarzen op maat laten maken. Superlaarzen, ik heb ze al 4 jaar en ze worden alleen maar fijner!!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 17:00

Ik ben voor m'n rijlaarzen bij Divoza geweest, maar daar kwamen ze ook op maatwerk uit (Petries). Toen naar Hippo in Assen en daar hadden ze ook Petries, maar een ander model, en daar paste ik zo in! Ik zou idd even verder kijken, en goed je kuitmaat laten meten (dikste kuit!).

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 00:09

ik had ook leren rijlaarzen, gratis gekregen! waren nog prima, alleen maatje 37 dus heb er maar niet zo lang plezier van gehad, en heb ze daarna aan een ruitersport zaak verkocht, voor maar F35,-. Stom stom, had er zeker wel F200,- voor kunnen krijgen, echt wel stom van me1

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 13:47

Sommige modellen kunnen inderdaad enorm verschillen. Ik pas geen een standaard model van Petrie, maar wel van Cavallo. Gisteren voor het eerst mee gereden... Heel mooi, maar toch nog ff afzien...

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 15:02

Ik heb rijlaarzen laten maken bij Rodeo in Zuid-Beijerland. k heb ook brede kuiten (44/45). Toen ze klaar waren dacht ik: YES!!!! Nu dus niet meer. Ik heb er 400,= voor betaald en ik kon ze na een week terug brengen. Ze waren zo slecht afgewerkt dat ik blaren liep. Inmiddels heb ik ze weer terug en ze zien er goed uit, maar nou kom ik bij mijn kuit een centimetertje tekort. Ik heb ze namelijk in de winter laten maken en het wordt nu warmer, dus je kuiten worden dikker. Het is weinig zou je zeggen, maar ze knellen wel heel erg. Ik kan dus weer terug, of ze op laten rekken.
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Dus als iemand nog nieuwe laarzen wil? Voetmaat 39, kuitmaat 44 en hoogte weet ik niet, gemiddeld denk ik.
Ik verkoop ze voor 375,=.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 15:04

misschien is het wat voor mij?
hoe hoog zijn ze?

:evaw:

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:50

Yes, yes, yes!!!!!!!
Ik heb mijn rijlaarzen weer terug. En ze zitten nu heel goed. Ik loop nog wel blaren op mijn hielen, maar dat hoort zo in het begin zegt iedereen. Voor de rest zitten ze nu eindelijk perfect. Het werd tijd, na 3 maanden.
Ik ben zo blij, toch geen weggegooid geld!!!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Anike, DJZ, fnpetter1990, Lui_, Miekie74, RoRo44, ryukapple, xPabloBokt en 45 bezoekers