Yes ik heb de proef uit m,n kop gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 20:27

T Is gelukt en nog zonder fout te rijden ook ,de jury kwam naar buiten om te zeggen dat ze t geweldig vond .Ik dacht t is de eerste keer met die nieuwe proeven en de eerste keer buiten en na hele lange tijd weer eens op stap dan kan ik hem ook wel uit m,n hoofd rijden en das dus gelukt .Ik kwam niet aan echt rijden toe omdat ik me moest concentreren op t goed rijden maar dat komt nog wel . '(hoop ik ) geen winstpunt maar toch goed vind ik 171 .Moon deed t fantastisch Hij was in t begin erg opgewonden omdat t de eerste keer weer buiten was maar dat werd vanzelf beter na een poosje ,hij was lekker los en ik kon hem lekker diep laten lopen ,wat op vreemd terrein altijd wat moeilijker is bij hem .We hebben veel bijgeleerd ,een rustpauze is ook wel eens geod blijkbaar .Nou al met al ben ik heel tevreden ,jullie ook ?


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 21:36

heeey netjes zeg! waren de nieuwe proeven te doen ?
Ik mag over 2 weken een kijken wat ik van die nieuwe proeven bak *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 21:47

goed zeg !!!!
en als ik uit men hoofd moest dan zat ik al te twijfelen van moest ik bij C nu links of rechts *LOL*
en nog veel punten ook nog. dubbel goed.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 23:13

Heeeeeeej top man!! Helemaal uit het hoofd, had ik je niet nagedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 23:36

Lekker is dat hè, uit je hoofd rijden. Ik doe het altijd, ik kan me dan veel beter op de proef concentreren. En juryleden vinden het allemaal geweldig! Soms heb ik het idee dat ze zelfs soepeler in hun afronding worden, hoewel dat officieel niet mag natuurlijk. Bij de NVDR moet je het trouwens ook, dus wat dat betreft... Ben jij het al vast gewend straks!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 00:22

Zo!! Wat goed zeg! Party!!
Verder ook netjes toch...als je zelf tevreden bent, zeker na al die tijd zonder wedstrijden! Had ik ook...wel tegen de punten aan, maar net niet. Als ie verder braaf is geweest, zijn best heeft gedaan en fijn te rijden was is het toch hardstikke mooi na die wedstrijdloze periode!
Lekker toch?!?!?!

Groetjes Suzanne

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 08:23

Ik vind het ongelooflijk knap van je!
Ik presteer het zelfs met lezer nog om verkeerd te rijden *LOL* *LOL* *LOL*
De bekende fout: uitgestrekte draf over de diagonaal ipv over de lange zijde!
Dom, dom!

Dus NVDR rijden wordt zo weer zo niets voor mij, als ik dat al ooit zou halen *LOL* *LOL*


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:27

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 13:02

pffff hoe doen jullie dat 2 proeven uit je hoofdleren en dan de maand erop weer een ander erbij....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 13:26

Is niet zo moeilijk hoor. Je kunt toch ook iedere keer een ander springparcours onthouden?
Ik teken hem meestal een paar keer uit op papier, en dan weet je het wel. Dan rijd ik de lastige stukjes een keer door in de training. Ik oefen vrijwel nooit de hele proef. Maar rijd eigenlijk nooit verkeerd. Afgelopen winter in de M1 1 keer de verkeerde kant uit gereden bij vrije stap en ban verlaten Boos!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 16:09

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

-

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 16:42

Ja lekker he en nu ga ik hem (althans de eerste proef ) voortaan altijd uit m,n hoofd rijden .Ik moet wel want ik ben altijd alleen en voor ik iemand gevonden heb die voor wil lezen ben ik helemaal zenuwachtig .Als ik gewoon mijn gang kan gaan en alles gewoon loopt dan valt t wel mee .Daarom doe ik m uit m,n hoofd .Ik ben eigenlijk net zo iemand als fitzroy want als er wat fout gereden kan worden dan heb ik dat wel gedaan in de loop van mijn ruiterloopbaan .Ik zal je een voorbeeld geven :bij b links af ipv rechts en dan presteren om driekwart proef in de verkeerde richting te rijden !! dwz -16!!!!!
Of een buitenring waar een heel 8 tal doorheen scheurt dan dan meegaan !!!!!Of tijdens de ned kamp.Z kur op muziek als voorrijder alles kwijt zijn !!een black out dus !!enz nou jij ! Party!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 20:39

Ik ben het elke keer van plan om te doen en ken ze dan ook echt wel, maar twijfwel vlak voor de proef weer en dan is het toch 'paps, wil je toch voorlezen misschien'.....maar als die jury het zo geweldig vind, hmm, dan ga ik er de volgende keer maar weer voor geloof ik.....haha, beetje slijmen is nooit verkeerd...

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 21:22

En dat is ook precies waar het fout gaat bij mij.

Ik vergeet te rijden, ik vergeet alles wat er ooit op les tegen me wordt gezegd en raffel als een gek de dingen af die voorgelezen worden.
Als ik de rust zou kunnen opbrengen om de proef uit mijn hoofd te rijden, dan zou het rijden bij mij ook stukken beter gaan.
Ik zit als het ware als een zombie op mijn paard en vraag me af of het ooit over gaat ....
Er gaat een knopje om op het moment dat ik de ring in ga en floeps .... 1 grote blinde vlek!

Ik denk vaak dat ik nog meer heb aan een haptonoom dan aan een instructeur *LOL* *LOL* *LOL*

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 11:03

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 11:15

Ik lees mijn proef meestal een keer heel goed door en dan weet ik het wel ongeveer. Zonder voorlezer heb ik het nog niet gedurfd. Maar wel een keer dat ik de helft niet verstond en toen ging het ook redelijk,
Wat ik irritant vind is al ze de bEEEEE en de EEE een beetje raar uitspreken dat ik dan weleens (1x gebeurd) de volte bv bij de B rij ipv bij de E...
Nu kijk ik altijd ff welke kant ik opmoet als ik van de AC lijn kom. En welke kant ik in vrije stap de rijbaan moet verlaten.
Maar SUPER knap dat uit je hoofd rijden...

:evaw:

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 22:06

Ik heb wel een hele tijd gehad dat er een meisje met me meeging naar de wedstrijden maar die was altijd heel sjacherijnig en die las ook fout voor waarna ze altijd zei dat t aan mijzelf lag en kwaad werd ,beeeeeee.Dan doe ik t liever alleen als ik dan fout rijd ben ik tenminste zelf schuld .Ze kon zelf voor geen meter rijden en ze was ook altijd aan mij nt vertellen hoe ik t moest doen ,,,om je dood te ergeren Blij dat ze niet meer meegaat.

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 08:41

Hoi Ineke, ging jij nou ook naar de Almelose Ruiterdagen???
Jij hebt misschien geen voorlezer meer nodig nu, maar heb je zin om mij als het mogelijk is voor te lezen???
Uiteraard wil ik het voor jou ook wel doen ... (maar ja, mensen die het uit hun hoofd kunnen, krijgen misschien wel meer punten *LOL* *LOL* )

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 17:29

Tuurlijk lees ik voor ,voor wie maar wil .
De tweede proef ken ik dus niet uit m,n hoofd dus ik houd me aanbevolen .Suzanne heeft ook al aangeboden om voor te lezen .We moeten contact houden en in Almelo afspreken dan kunnen we elkaar helpen das gezelliger en tevens heel gemakkelijk he (voor de zonder voorlezers onder ons )Voorlezers genoeg dus ,je hoeft je geen zorgen meer te maken .Wij lezen voor ::bij de b van beer afwenden ,of bij de e van ezel .Van f naar m rechtdoor,of van f naar h DIAGONAAL .VERRRRRRRRRZAMELEN bij x of rRRRRRRRRRECHTS bij b enz ....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Dartel, Gaabje, ikkedus, Iris94, janneke_S, Kloesje, Lugea, Poekkie, redbutton, Spaansepony, Switch2016, Vagabondo en 95 bezoekers