Een dag uit het leven van een stoere dekhengst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Een dag uit het leven van een stoere dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 21:23

Dennis is op dieet en moest in de saaie bak staan. Maarrrrrrrr........ als je een stoere hengst ben gaat dat natuurlijk niet door. Je huppel onder het lint door en ga op pad.
Je gaat eerst naar het weiland. Daar achter die silo's is het weiland.
Afbeelding
Maar daar was het niet leuk genoeg. Alleen maar merries die al een kind hebben. Niet leuk genoeg als je je verveel dus. Dus dan ga je op bezoek bij de buren. Daar helemaal achter aan, voorbij de koeien wonen 2 erg lieve merries.
Afbeelding
En onder tussen moest ik maar lopen, en lopen, en lopen om hem op te halen. Toen ik al meer dan 1 km van huis was moest ik nog een heel eind naar Dennis en zijn vriendin.
Afbeelding
Ze zijn ZO verlieft. Het was bijna zonde om ze uit elkaar te halen. En ga er maar eens tussen staan met dat gemep met die voorbeentjes. Ik was erg blij dat hij een halster om had(dat heeft hij normaal niet).
Afbeelding
Oke, Ik wil ook wel eventjes lief naar de camera kijken. Maar niet te lang hoor, anders loopt m'n vriendin weg.
Afbeelding
Dit waren de billen waar ik de hele terug weg naar heb lopen kijken. Want dames gaan voor. Zo ook bij Dennis.
Afbeelding
En z'n grootste vriendin wou nog wel even poseren.
Afbeelding

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:26

hahaha wat leuk.
oscar zat er al lang boven op.

jankte dennis ook zo?
en slaan met de voorbenen Haha!

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:26

haha leuke foto's!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:27

Hahaha geweldig!! Alleen jammer dat we dennis niet meer zien *Eg*

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 21:30

parouscha schreef:
hahaha wat leuk.
oscar zat er al lang boven op.

jankte dennis ook zo?
en slaan met de voorbenen Haha!

Hij had er al de hele middag boven op gezeten. En dat miepen en gillen deed hij constant. En dat ik er niet zomaar tussen stapte kwam door die voorbeentjes van Den.

Volgende keer volg wel meer.

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 07:49

echt een grappige pony!! leuk verhaaltje ook, moest er erg hard om lachen!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 10:12

essiedepessie schreef:
echt een grappige pony!! leuk verhaaltje ook, moest er erg hard om lachen!


Hij vond zich zelf ook erg grappig. Ik niet. Die merrie word altijd erg hengstig als ze Dennis ziet. Ik hoop dus dat er niet van komt. En anders weet ik wie het gedaan heeft Schijnheilig . Het zal niet de 1e keer zijn als het per ongeluk de 1e x meteen raak is.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 10:55

kon hij daarbij dan???

Verder wel leuke foto's! Hoe is hij dat weiland ingekomen?

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 10:59

Thuis ging hij onder het draad door. En dit is een koeien wei. Met het draad op ong 1 meter/1.10 en daar loopt hij zo onder door. En het eigen land van de merries staat het hek van open(zodat die merries tussen de koeien kunnen). En als Dennis hier achter opspringt kan het ook raak zijn(het lukt hem ook bijna bij een merrie van 1.66 dus deze van ong 1.35/1.40 kan het helaas wel).

Ozzie
Berichten: 89
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 12:42

Wat een grappige foto's!
En dat ze er wel bij kunnen die kleintjes dat is bij de pensionstal waat Stella staat ook al eens gebleken... Dat was een shetlanderhengstje die ontsnapt was en een merrie van 1.60... Merrie ging dus gewoon op de knieen!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:08

Dennis schreef:
Thuis ging hij onder het draad door. En dit is een koeien wei. Met het draad op ong 1 meter/1.10 en daar loopt hij zo onder door. En het eigen land van de merries staat het hek van open(zodat die merries tussen de koeien kunnen). En als Dennis hier achter opspringt kan het ook raak zijn(het lukt hem ook bijna bij een merrie van 1.66 dus deze van ong 1.35/1.40 kan het helaas wel).



En ik heb een merrie geweten van 1.70 die door haar achterste benen ging om zich te laten dekken door de plaatselijke B-pony klophengst van 25 jaar Schijnheilig
Gelukkig is daar nooit wat van gekomen, maar die merrie ging dus echt zitten om zich door die kleine pony te laten dekken...

dus wie weet volgend jaar Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 18:22

laurake schreef:
dus wie weet volgend jaar Haha!

Ik hoop het niet. Dan is het wel mijn hengst die per ongeluk ff op die merrie gedoken is. Ik zie er maar de lol van in, meer kan ik ook niet.
Dennis heeft iig de dag van z'n leven gehad. En mocht ze vandaag weer vanaf de goeie kant van het draad bekijken.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 18:38

wat is die Dennis toch mooi he kon wel eens aan de naam liggen die knapperd