voor het eerst in de M!!! goed resultaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 18:37

Gefeliciteer met je overwinningen Lachen
Gelijk de eerste keer M en dan gelijk winnen!


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 19:58

Lekker hoor Tab *LOL* Dat had Elisa vorige keer ook voor het eerst in de M. Nu ging het ook wel lekker, tweede parcours toch weer foutloos ondanks dat ze zelf niet helemaal topfit was...

MIjn dressuur ging lekker, maar toen ik mijn punten kreeg begon ik toch wel even ernstig aan mezelf te twijfelen...had 139 en 141, maar evengoed erg fijn gereden Haha! Toen ik net mijn briefjes las kon ik er trouwens wel om lachen: Bij mijn volte halsstrekken staat dat het paard te diep komt op de volte Verward (was u al wakker Verward ) En bij het van hand veranderen in stap staat 'niet getoond paard loopt in uitgestrekte stap' *LOL* Nou is hij ook wel ruim, maar hij liep in de stap gewoon fijn door zijn lijf en dan stapt hij ook gewoon ruim over. Het spijt me heel erg, maar het is een B-paard en ik kan hem gewoon nog niet genoeg doorverzamelen zonder taktfouten te krijgen...En om nou zijn kin op zijn borst te trekken en daardoor de stap te verkorten lijkt me ook niet echt een fijn plan Haha! dan maar een vier, want verder is het een heel fijn stappend paard en dit had ik echt nog nooit gehoord Verward

Tussen mijn proeven was ik lekker even door de polder gaan rijden want er zat een uur tussen en om nou een uur op dat terrein te hangen...Heb een erg braaf paard Party!! En daarna omgebouwd voor het springen...alleen het programma was ook omgebouwd dus ik heb een uur met mijn paard op een muurtje gezeten(paard ervoor Haha! )...Daarna even een paar rondjes gereden en een paar sprongetjes gemaakt en toen de ring in...Superfijn gereden en elke pas was van mij, parcours en barrage foutloos en een eerste plaats Haha! (had ook de hoogste stijlpunten van de hele dag Bloos ). Tweede parcours ging ook fijn, maar toen had ik een balkje. Volgens de jury een pechbalkje, maar ik was er eigenlijk wel blij mee...heb al 13 punten in het B en wil nog geen L dus af en toe een volte ofzo in het parcours is wel handig *LOL* HC springen vind ik ook zo irritant, maar voor het L vind ik hem gewoon nog niet klaar, het grondtempo is nog te rommelig.

Elisa was trouwens 2de met het 2de M-parcours en ik was ook nog mijn laarzen vergeten...Bloos Gelukkig van iemand een paar laarzen kunnen lenen voor mijn dressuur en van iemand anders voor het springen. Toch fijn als je met veel mensen wel een leuk contact hebt Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:14

Harstikke goed joh, dat gaat lekker zo, gefeliciteerd!! Als het zo door gaat kan je snel Z gaan springen, haha erg goed van jullie, ga zo door!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 23:31

hey
Je mag zeer zeker trots zijn op Tobias!!! Haha! Wat een fantastische prestatie!! Knipoog
Hoe hoog stond het parcours dan?
Volgende keer bij dressuur dan nog twee puntjes erbij he
xxx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers