beetje zielig ben ik wel hoor (lang)Nu met foto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

beetje zielig ben ik wel hoor (lang)Nu met foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 00:01

Ik zit hier nu met een hele dikke wang en een dicht oog. Maar ik zal bij het begin beginnen.(wel zo makkelijk)
Ik heb er trouwens ook foto's van. Heeft mijn moeder gemaakt. Hoezo leedvermaak. Boos!

Vrijdag ging ik naar de tandarts omdat mijn wang een beetje dikker was en ik geen zin had om in het weekend alsnog naar de tandarts te moeten. Zij heeft me een wortelkanaal behandeling gegeven. Frusty En me weer naar huis gestuurd. 's avonds begon ik mijn tand toch wel erg te voelen met als resultaat dat ik de hele nacht niet heb geslapen. Vanmorgen dus meteen de tandarts gebeld. Tuurlijk weer een antwoord apparaat maar uiteindelijk had ik de dienstdoende arts gevonden. Hij heeft me twee wortelkanaal behandelingen gegeven maar dat haalde niets uit. Hij kon niet bij de aangetaste plek komen. (dat dus na 1,5 uur in zijn stoel te hebben gelegen en 78.70 euro armer)

Even wat gruwlijke details. Hij heeft me verdoofd in de zenuw die dus nog gewoon 'leefde' Auw! Verder met een boortje van 28 mm in mijn tand lopen roeren. Maar goed Ook hij stuurde me weer naar huis. Maar als het erger werd moest ik naar de kaakchirurg gaan.

Ik lag dus met heel veel pijn op de bank. Ik wist echt niet meer waar ik het moest zoeken. Toen kwam mijn moeder vanuit haar werk op bezoek. Ze zei dit is echt mis. Ik had intussen er ook koorts bij gekregen en was erg misselijk. Maar goed. Op naar de dienssoende huisarts. Daar konden we om half vijf terecht. Want zonder verwijsbriefje kan je niet naar de kaakchirurg. *zucht*

Om vijf uur eindelijk naar binnen. Hij kon ook niets doen alleen maar een pijnstiller voorschrijven en mijn temperatuur weer opmeten. Die was intussen 38.4. Maar hij stuurde me wel door naar de kaakchirurg.

Daar kon ik om zes uur terecht. Eerst even de koortverlagende en pijnstillende medicijnen gehaald dus ik voelde me alweer een stuk beter. Nog niet om naar huis te schrijven maar goed.

Bij de kaakchirurg aangekomen(inmiddels kwart over zeven) verteld wat er die dag allemaal was gebeurd. Nou de tandarts die ik heb gehad was dus geen tandarts maar de arts in opleiding. Ik vond al dat ie zoveel vroeg aan de assistente. Die dus eigenlijk de echte arts was. lekker is dat!
Verder hadden zij mij meteen moeten doorsturen. Want de huisarts kan niets met tanden.

Maar goed de kaakchirurg. Ik moest op een tafel gaan liggen en kreeg vijf verdovingsspuiten. VIJF! Boos! Auw! toen kreeg ik een groen laken over me heen met een gat erin zodat ik niets meer kon zien. Voelen deed ik ook niets dus ik lag er lekker voor het eerst die dag zonder pijn.

Mijn moeder vertelde dat ze een snee hebben gemaak zodat ze de pus en de etter eruit konden zuigen.(lekker verhaal he?, volg je het nog) Daarna hebben ze een soort drainage systeem in mijn mond aangelegd. Mooi een buisje dat dus uitkomt in mijn mond. Als ik nu op mijn wang druk dan voel ik de pus mijn mond binnenlopen. Echt niet lekker, kan ik je wel vertellen.

Maar goed. Ik heb nu dus alleen nog een dikke wang en een dicht oog. Verder geen pijn. Lang leve de pijnstillers! Haha!

Afbeelding
Hierboven dan een foto van mij met een dik ook.
Laatst bijgewerkt door Heike op 15-09-02 13:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 00:05

oh klinkt erg pijnlijk
beterschap

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 00:06

Sjeeeeeeeeez, jij maakt ook eens wat mee...
vooral dit stukje "Als ik nu op mijn wang druk dan voel ik de pus mijn mond binnenlopen." Iiiiiiieeeeeeuw...
Hoelang voordat je weer de oude bent? en wat was er nu precies mis?
Sterkte en beterschap!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 00:10

Ik heb/had dus een groot abces in mijn bovenkaak. Hoe die daar terecht komt? Ik weet het echt niet. Maandag gaat de drainage eruit en dinsdag mijn tanden weer gevuld. Want die eikel van een tandarts heeft die gewoon opengelaten. De zwelling zou nog even blijven maar trekt langzaam ook wel weer weg. Dus ergens volgende week ben ik weer de oude.

Vies verhaal he? van die pus in je mond. Nou het is ook goor!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 00:13

Ja, ook erg fijn dat ze je niet de 'echte' arts geven....
laat ie maar oefenen op het simpele werk! Pffff nu zit jij met onafgemaakt werk, lekker dan...

Ik hoop dat de zwelling snel wegtrekt en eveneens de pus trouwens, bah... B) sterkte nogmaals en beterschap!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 00:20

aaaaaauw, fijne tandarts heb je dan. Ik wil geen ander dan mijn eigenste. Ik heb ook een keer wat gehad bij een andere tandarts, en heb nu ook een gruwelijke hekel aan andere tandartsen. Dat word nog wat als mijn eigenste er mee stopt Word lastig Tong uitsteken

Veel beterschap!! Ik weet hoe het voelt, zo'n dikke wang.

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 00:25

Brrrrrr .... wat een eng en vies verhaal, Heike.
Ik hoop dat alles snel weer in orde is, sterkte ermee.

Mag je nu wel eten?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 00:39

Jemig Heike, wat een verhaal zeg ! Als het over tandjes en kaken gaat, dan haak ik al gauw af, niet mijn favo onderwerp so to speak. Helaas heb ik al eea mee mogen maken in de tandarts stoel, brr. Door een ontsteking die ik jaren geleden had, heb ik geleerd om vooral veel fishermans friend te eten *LOL*. Ik hoop dat je hier snel vanaf bent, want fijn is anders. Hopelijk hoef je je niet te beperken tot soep en vla of andere geprakte cq vloeibare dingen, want dat ben je vlot zat Haha!. Heel veel sterkte ermee!!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 08:04

ik zit te eten zeg Misselijk
Lijkt me echt super pijnlijk, en goor!
Beterschap en sterkte

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 09:30

arme heike! Overgens geen eikel van een tandarts hoor het is 'normaal' om de kiezen open te laten.
aan de onderkant in je wortel is de kies ook open en op die manier kan de pus door je kiezen weg.
meestal is dat genoeg bij zo'n ontsteking.
Helaas bij jou niet.
Heb je je verstandskies op die plek nog?
Je hoort dit wel vaker bij mensen die daar een verstandskies hebben zitten die dwars ligt.

enne de foto's zet je er wel op toch? sterkte!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:07

Beetje zielig? heel erg zielig!!

Gatver de gatver wat eng en nog erg pijnlijk ook.
Veel beterschap hoor !

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 13:11

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 13:59

Wat een tandarts en een die notabene nog in opleiding is. Lijkt me wel erg pijnlijk idd. Nou veel beterschap hoor.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 14:43

Bleeeeeeh... heb net gegeten, maar het komt me nu alweer boven.
Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt en dat het hier ook bij blijft.
Wat die tandarts betreft.. die zou ik serieus aanklagen.
Mijn moeder heeft ook eens zoiets gehad, is toen verkeerd behandeld en heeft daar nu nog last van.

Sterkte meis!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 14:48

Jeetje zeg dat ziet er echt niet lekker uit! Hopelijk kunnen de ontstekingsresten er goed uit komen en heb je snel weer een symmetrisch gezicht!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 14:48

Jeetje meid. Die foto! Ik hoop dat de zwelling snel afneemt, kan me voorstellen dat het allerminst plezierig is!!
Sterkte!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 15:45

Arme Heikie! Dit is ook wel pech tot de tiende macht zeg... pfff. Ik ben 2x bij de kaakchirurg geweest, en dat hoeft voor mij niet nog een keer, heb me er doorheengesleurd, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik hou er helemaal niet van als ze aan mijn mond gaan zitten, brrr, heb ik alleen maar giga pijn aan gehad. En bij mij hielpen de zwaarste pijnstillers niet eens, en zwaarder mocht niet ofzo. Pff, hoop niet dat ik dat nog een keer mee moet maken!
Jij heel veel sterkte, want dit is idd wel het topunt van snieligheid! Ik ging nog geheel vrijwillig naar de kaakchirurg, kun je nagaan! Verward Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:39

Auw, alleen als ik al naar je foto kijk doet het al zeer.
Is het nu al wat beter?
Hopelijk heb je pijnstillers voor een maand Haha!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:41

Oohhh die foto Bloos Beterschap he!

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:44

Oh Meid!!

Je ziet eruit alsof je net in de ROCKY film hebt meegedaan.

Nou beterschap.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 18:33

Arme Heike! Is de pijn wel een beetje weggetrokken inmiddels?

Mijn buurvrouw had zoiets in haar bovenlip. Zo dik als jouw wang en oog zijn zo dik was haar rechterkant van de lip. Ik heb bij haar gezien (en gehoord!) hoe pijn dat het deed, dus ik heb echt heel erg medelijden met je.

Beterschap! (Enneh, charmante foto... Haha! )

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:25

Ja dat vind ik wel heel zielig hoor Heike. Hoop dat het snel weer over gaat. Wel lief hoor dat knipoogje van je Knipoog Laten ze je maar even lekker vertroetelen want dan scheelt het een stuk.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:16

Damn, dat is echt dik!
Sterkte hoor! Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:47

1 woord: sterkte!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 07:53

gatverdamme wat een smerig verhaal zo op de vroege ochtend. In ieder geval heel veel beterschap.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, Camino_S, DieL_Zor, GoogleAdsense, Michelleex, Rosalie_91, sberg, SemrushBot, Spaansepony, Tzatziki en 147 bezoekers