Pro rodeo verslag! (Conroe, Texas)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Pro rodeo verslag! (Conroe, Texas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 16:13

Ja ja ja, gisteren ben ik met Ingrid naar een heuse professionele rodeo geweest!!! En voor een ieder die met vooroordelen komt dat rodeos zielig zouden zijn kan ik vast zeggen dat ik het daar absoluut NIET mee eens ben, zeker niet na wat ik gisteren gezien heb!!! Haha! Werkelijk super gaaf zo'n rodeo, en ik moet het eerste manegepaard (of welk paard dan ook) nog tegen komen die er zo goed uit ziet als de bareback paarden of de "buckin' broncs" die ik gisteren gezien heb. Vingers aflikken Ik ben er nog niet uit wat ik nou het leukste vond...de bareback was fantastisch om te zien...maar de de saddle broncs ook...en laten we het calf roping niet vergeten...of de bullriding...gaaaaaaaf!!! Ja, mij krijg je niet meer van het idee af dat rodeos erg leuk zijn en dat er op zeer verantwoorde wijze met de dieren om wordt gegaan, de "heelers" en "headers" deden fantastisch werk om er voor te zorgen dat ieder dier er binnen een kwestie van secondes vrolijk door de arena liep te draven (oortjes naar voren!) nadat ze hun berijder er af hadden geworpen...en ook de kalfjes begaven zich na het ropen nog gerust tussen de mensen, die haden echt geen haast om de arena weer uit te komen... Knipoog en dan die kleine koters op die schapen...lachen! Als ik ooit nog eens terug mocht komen als paard dan graag als bareback knollie of buckin' bronc...beetje gek doen voor een paar seconde ongemak en dan weer lekker de wei op en spelen met mijn vriendjes. Haha! En nee, ik heb geen elektrische prikkels gezien, en nee, hun "geval" wordt er echt niet afgesneden door die riem, imo zijn ze stukken beter af dan een manegeknol waar het nodige ruk- en plukwerk bij wordt gedaan door beginners die (nog) niet beter weten...ik ga gauw kijken of ik nog ergens een rodeo kan vinden om naar toe te gaan! Foto's volgen!!! Btw...het niveau van barrel racen was echt Kwijl wat een prachtige paarden...en supersnel!!! En niet van die over de kook gebrachte paarden ook, gewoon hartstikke top allemaal! Ik wil weer!!! Party!!



Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 16:27

Hee, leuk verslag Vikki ! Tja, western is daar uitgevonden niet waar ?

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 16:49

Gaaf he, Vikki. Wij zijn toen ook naar een rodeo geweest en ik vond het werkelijk te gek.
Ik stond acuut op het punt om ook te gaan barrelracen maar dat is hier in Nl. niet zo bekend.

Bij ons moest er toen wel een bullrider worden afgevoerd met de ambulance, dat was wel minder.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 18:28

Hahahaha.... je bent nu dus helemaal overstag klinkt het Haha!
Ben benieuwd naar wat foto's als je die maakt!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 01:20

Ah je hebt helemaal de smaak te pakken he! Nou, join the club, me luvs rodeo`s too! Haha! Ons zomerseizoen (2 rodeo`s per week) is jammergenoeg net afgelopen, anders had je hier nog even kunnen komen rodeo-en, had je wel even mee mogen doen op mijn barrelrace Quarab!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, KleinBoefje, Rex_Rolfo, Rubio, tiwi1969, Urbiezira, User3 en 133 bezoekers