prob met verzorgster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 14:18

Anouk verzorgd Honey nu ruim een jaar.
4 weken geleden zijn we verhuisd, en ik heb Anouk toen gemaild om alles duidelijk te maken, en ook duidelijk te stellen dat er voor haar niets verandert, dat ze gewoon mag blijven verzorgen enzo.
Ik kreeg toen een mail van haar, of ik vrijdag of zondag naar honey ging, zodat ze mee kon.
Ik terug gemaild, dat ik vrijdag niet kon, zondag wel, en dat ze maar een tijd moest zeggen, dan zorgde ik dat ik er was.
Ik heb in deze mail ook duidelijk gemeld dat ze ook alleen mag.
Dit is zo'n 3 weken geleden.
Op deze mail heb ik geen antwoord gekregen, ik heb haar die zondag meerdere keren gebeld, zonder succes.
Inmiddels heb ik nog steeds niets van haar gehoord. Heb weer een mail gestuurd, maar kruig geen antwoord.
Annie heeft in de 4 weken dat Honey op roskario staat geen Anouk gezien. Ik ook niet, niemand niet.

Wat moet ik hier nu mee? Andere verzorgster zoeken?
Ik vind niet dat ik achter haar kont aan moet blijven lopen, als het op deze manier gaat, dan niet (ze is 14, dus oud en wijs genoeg hiervoor lijkt me)

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 14:20

Zoek gewoon een andere.
Of stuur een mail dat je een andere verzorgster gaat zoeken als zij niet komt.
Er zijn genoeg andere kinderen die je heel graag mee willen helpen.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 14:54

ja het is wel duidelijk dat ze niet meer wil.

Ik had ook een verzorgpony, Kimba. Die eigenaar was echt zo super gemeen!
Ik was er een keer 2 weken niet geweest (de pony was ongeneeslijk ziek) en mn vriendin had er ook een verzorgpaard. Die eigenaar had gezegd dat als ik nog 1 keer op het erf zou komen, hij mij in elkaar zou slaan...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 15:00

Geef haar nog 1 kans om te reageren door een mailtje te sturen met de mededeling dat je anders iemand anders zoekt.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 15:30

Ik ben het met Cody eens, nog een berichtje sturen of beter: telefonisch contact zoeken.
Gewoon vriendelijk zeggen van "Goh ik heb je gemist, is er iets aan de hand, ik had verwacht dat je daar op het nieuwe adres zou komen? Als je niet meer wilt zoek ik wel iemand anders?"
Dan weet ze in elk geval waar ze aan toe is en jij tegelijkertijd ook.
Misschien heeft ze een tijdje huisarrest van haar ouders gehad of was de computer gecrassed, hihi.
Succes met de situatie Stef! Ben benieuwd hoe het afloopt...
Doei! Dorine.