Wie zoekt er een groom voor mee op wedstrijd?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 15:04

Wie van jullie zoekt er een groom voor mee op wedstrijden.
Ik ga over 4 weken bij een nieuwe baas werken en dan ben ik het weekend vrij dus heb dan tijd om mee op concours te gaan.
Ik woon in Den Haag. En vind het niet erg om vroeg op te staan. Hyper!:):):)


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:14

Paulien is een super groom! ze heeft ons 4-tal op Paard&Koets een dag gegroomd en mij op Paard2000 een dagje 't is dat het te ver is voor haar en dat ik al een groom heb want anders

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 15:18

Je weet wat ik gezegd heb Kim als je echt een keer zit zonder bel je maar he, dan kom ik gewoon met de trein.

En als jullie weer met 4-tal weg gaan naar beurzen zeg het dan dan vraag ik vrij. dan ga ik lekker alle dagen mee lijkt me nog gezelliger.

dikke knuffel een Lot

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:28

wij kunnen altijd grooms gebruiken op endurances. In Austerlitz ga ik in mijn uppie met Vollo 25 km doen, het hele groomteam dat we hebben gaat mijn vader met Hercie in de 50 km groomen. Ik ga dus heel rustig, zonder onderweg gegroomd te worden rijden, en bij aankomst zijn een paar handjes extra nooit weg. Als het je leuk lijkt kun je me wel mailen. De endurances zijn door het hele land, meestal op zo en soms op za. Is wel handig als je op de avond ervoor bij ons komt, want we vertrekken met z'n allen. de eerste wedstrijd is Arnhem (eind maart) en daar groom ikzelf, mijn vader en Rob rijden dan, kun je mooi leren hoe het gaat, en evt bij Austerlitz (weet de data zo niet) mij groomen Pling...

Laui (laudine8@hotmail.com)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 15:45

Het lijkt mee leuk Laudine om mee te gaan.

Ben 3 jaar geleden 1x met iemand mee geweest op een endurance wedstrijd in ermelo, maar zij was voor het eerst en ik ook dus ging nog al wat dingen mis.

maar laat weten welk weekend kijk ik of ik mee kan.


groetjes plien Hyper!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 16:14

Arnhem is 25 maart. Daar is het 30 km
Austerlitz is 8 april. Daar is het vooral handig. Je gaat je waarschijnlijk niet vervelen, maar helaas kan ik niet zorgen dat je onderweg ook nog groomposten meeneemt denk ik, want mijn moeder sjeest met de auto en een paar grooms achter mijn vader aan. En het gaat er juist om dat IK een beetje gegroomd wordt. ik reken er nl niet op dat ik van hun een helpende hand krijg... Maar ja, als je kunt moet je het maar laten weten..

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 16:21

Heb effe in agenda gekeken en die week is eerste week bij me nieuwe baas en als het goed is ben ik dat weekend gewoon vrij.
Dus ik kan eventueel mee maar met uitzondering nog als er wat bij me nieuwe baas dan wat verander.


Hyper!:)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 16:24

kee, is goed, we hebben het nog wel over details de week ervoor, dan pas krijg ik het programma en weet ik hoe laat ik moet starten. Ik ga wel mee met mijn vader met de trailer, dus het wordt toch nog vroeg, maar dan heb ik genoeg tijd om mijn kleine dondersteen rustig te krijgen... Dit gaat over Austerlitz, Arnhem wordt sowieso vroeg denk ik...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 16:40

maak niet uit als het vroeg wordt voor Arnhem dan kom ik zaterdags gewoon al naar jullie toe met de trein.

als je nog wat wil weten kan je me ook mailen op liberah@wanadoo.nl

hoor het wel.

je site is trouwens wel leuk en wat is Vol een gaaf paardje zeg, zeker afstammeling van Voltaire of niet?


Hyper!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 17:24

Vol is een Drug x Vesna (v. Aswan), en arabisch. Voltaire zit er bij die van ons niet in. Hercules is een Candy Boy (v. Lucky Boy) en Joop is een Aram. Opa Joop mag helaas niet meer op vol tempo endurancen, en misschien dat mijn zusje deze zomer een keertje 25 km met hem mag doen (alssie weer normaal is, nu issie zo gek als een deur). Hercules gaat klasse2 dit jaar, en misschien wel 80 km. Ik hoop het voor hem, want met dat brakke lijf is elke km een prestatie! Voltrack moet over een paar jaar 100 km met mijn vader doen, nu looptie nog gewoon een jaartje klasse omdat hij er gewoon nog niet klaar voor is om verder te gaan. In okt hebben we een wedstrijd gereden en dat werd perongeluk 45 km, toen heeft hij wat lopen tobben met een mokachtige aandoening etc, hij is er nu weer zo goed als bovenop, maar het gaf gewoon aan dat hij nog niet klaar was voor een 50 km. En daarna hebben we meer negatieve verhalen gehoord, dus gaan we rustigjes nog een jaartje klasse 1, en dan wat meer alleen, als mijn vader klasse 2 doet, ga ik klasse 1 oid... Arnhem wordt echt groomen omdat we dan met mijn moeder in haar autotje rondracen. Is wel erg lahcen hoor! Maar ik mail je dan wel!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 99 bezoekers