het is echt over

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 20:01

voor ons dan zo gek zoals je in angst hebt gezeten en het is nu amper te beseffen hoe dichtbij het was...
we hebben zo onwijs veel geluk gehad....
Sinds Dinsdag lopen de koeien weer dag en nacht buiten...
een maand geleden hadden we nooit gedacht dat ze hun stallen ooit uit zouden komen.
Een maand geleden dachten we nog dat onze kalfjes nooit koe zouden worden.
Nu springen ze heerlijk rond in de wei en nu bedenk ik me ineens hoe erg ik dat gemist zou hebben maar dat hoeft niet meer voorlopig kan ik er nog heeeeeeeeel lang van genieten!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 20:43

heerlijk he kim. ik kom wel wat vaker bij jullie langs dan kan ik ook nog een beetje genieten. alhoewel frank ook wel opnieuw begint en er dus bij Quinto ook wel weer nieuwe koeien en kalfjes komen. maar dat duurt nog wel even. het is nu gewoon echt stil bij ons. en zo raar, Quinto loopt nu in het weitje van de geiten, omdat ie uit de andere wei uitgebroken was. maar dat voelt eigenlijk best naar. om in die wei te zijn met mijn pony en niet tussen de geiten.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 17:32

knap hoor dat Frank weer helemaal opnieuw gaat beginnen! daar heb ik dus echt wel bewondering voor... petje af

fijn he dat t nu helemaal over is! ik zat vandaag in de auto en zag overal koeien staan en kalfjes erbij en als ik nu naar mn vz pony's toe ga staan ze daar ook weer lekker buiten!! kan ik echt zo blij van worden!! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 22:10

ja vandaag nog ff met Frank over alles gehad maar het is echt te gek voor woorden hoor het bedrijf aan de elburger weg had MKZ maar dat moest stil gehouden worden vanwege het toeristme anders moest de halve veluwe afgeslacht worden omdat hun op het rand van het kroondomein woonen.
wij hadden dus ook geruimd moeten worden bij dat bedrijf hebben ze alleen de naasteburen geruimd mensen aan de overkant (met het bos in de achtertuin) mochten hun dieren houden.
De boerderij achter Frank waarom ze dus geruimd moesten worden had MKZ.... alle bloedmonsters waren achteraf negatief........
nouja zo kan ik nog een hele tijd door gaan maar wat heb je er aan?
Misschien nog leuk om te weten dat MKZ amper besmettelijk is???Er zijn testen gedaan bij mensen die een besmette stal in zijn geweest die hadden het MKZ virus wel bij zich.... mensen die alleen langs de stal liepen(met open deuren) liepen niets op....

Frank had nog veel meer verhalen en voorbeelden misschien weet Renate die want hij overdonderde mij er eigenlijk zo mee dat ik er versteld van stond.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 22:36

nouja ben blij dat t allemaal afgelopen is. zie overal weer geitjes en koeien in de wei staan voel me met ailin niet meer zo de enige bonte in de buurt (staan 4 bonte opstal dat ff vergeten)
maarreh waar ik me nu wel over druk kan maken is dat ze geent argentijns vlees naar nederland wilde halen. terwijl alles wat wij moesten enten wegmoest. sorry maar vanuit t buitenland mag t wel en als we hier willen enten kan dat niet? sorry beetje rare kronkel bij de minister

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie