Vandaag is het zo ver!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Vandaag is het zo ver!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 08:36

Precies en jaar geleden op deze dag was het zo ver ik kwam thuis iedereen in paniek op straat en thuis. mijn moedr zei zet de tv aan. ik ren naar mijn TV en net toen ik keek boem vloog het tweede vliegtuig erin. DAt gaf een behoorlijk poedersuiker gevoel. En ik heb de hele middag en avon met mijn mond open voor de tv gezeten. Het was zo erg. Ik ben best wel bang dat er vandaag weer zoiets zal gaan gebeuren omdat ze bin laden nog steeds niet te pakken heben en daar speelt hij denk ik mee want hij lacht zich nu helemaal kapot terwijl die alweer andere plannen zit te maken!


Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 08:40

Ik denk dat áls er weer iets gebeurt, dat dat dan gebeurt op een dag dat niemand het verwacht. Misschien met kerst ofzo, ik noem maar wat.
Moet er niet aan denken. Ik vraag me ook af wat die mensen nou willen bereiken. De hele mensheid kapot maken ofzo...?! Verdrietig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 08:42

ja ach daar hebben die toch schijt aan stond ook in de krant afganen doen net alsof ze niets weten van vorig jaar. En ik hoop toch niet met kerst ofzo ik hoop gewoon helemaal niet meer

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:21

ik vond het vorig jaar ook zo erg, het was gewoon heel onwerkelijk. Ik hoop ook niet dat ze nog domme dingen in hun hoofd gaan halen en wat voor doel hebben ze? net als wat tindra zegt, de hele mensheid kapot maken?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 09:43

ja ik denk wel dat dat het doel is van Bin laden iig de amerikanen pijn doen waarmee ze heel de wereld eigenlijk pijn doen alleen hun eigen klote land niet

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 10:45

Ik zat ook met open mond en tranen in mijn ogen te kijken. Het is gewoon verschrikkelijk (nog zacht uitgedruk) wat er daar is gebeurd. Al die onschuldige mensen in dat levensgrote gebouw. En boem, er storten twee vliegtuigen in...
onwerkelijk...nog steeds...

Het leven is een gebakje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, kirsten87, Lalidan, Telpeva, YandexBot en 106 bezoekers