stops gevaarlijk voor ongetrainde paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

stops gevaarlijk voor ongetrainde paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 08:23

Wat ik me zo eens afvroeg:hoe gevaarlijk is het om je paard maar gelijk in de stop te gooien? Niet ikzelf (ik ben er pas aan een echte gallop stop begonnen na 1,5 jaar achterhand trainen) maar iemand anders. Ik had wel gezegd dat zoiets veel oefening kost maar gisteren zag ik dat ze het toch probeerde. Ik zou het zonde vinden als het beestje iets zou krijgen dus vroeg ik het me even af.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 08:35

Zou íe daar echt wat van overhouden, als ze dat eens een keertje doet? Als ik zo af en toe eens zie wat die leipo's van ons in het land allemaal doen....
Het is wat anders als ze dat dier nou elke dag in de stop gaat trekken, maar een keertje lijkt me niet riskanter dan je paard in de wei laten Verward

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 12:37

Het zal zo'n vaart niet lopen. Hoe geweldig zal het dier stoppen. Dat gaat vast niet erg abrupt. Of ze moeten hem op de rem trekken. Ja dat is natuurlijk nooit goed. Maar dan maak ik me meer zorgen over de mond dan de benen.

Adrienne

"We can't actually drop it off at an orphanage, they might get upset when it turns Asian." Dean Winchester.

pmarena

Berichten: 47930
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:09

Geweldig zal het niet zijn ,
maar waarschijnlijk kun je de ruiter toch niet bepraten ?

Heb ik hier ook altijd , dat ik iets probeer uit te leggen en diegene er geen enkele waarde aan hecht , een half jaartje later dan ineens wel Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 07:11

de rem ligt idd in de mond. Misschien kan ik d'r wel overhalen om een lesje mee te volgen. Je weet maar nooit Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers