Lekker naar Divosa!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Lekker naar Divosa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 18:48

Ow wat wordt ik daar toch blij van! Party!!
Ik ben lekker heengetuft vanmiddag met een vriendin.

Ik heb een nieuw frontriempje gekocht met van die diamantjes erin, super super chique.
En een mooi babyblauw dekje met een donkerblauwe rand, voor bij mijn baby blauw met donkerblauwe collectie. Tong uitsteken
En nog een nieuwe borstel.

Ik ging eigenlijk voor chique jodphurs kijken, maar ze hadden geen énkele mooie met veters etc. in mijn maat... Verdrietig
Morgen maar even bij de 3 plaatselijke ruitersportzaken kijken. Gaaaap

Ben helemaal blij met mijn aankopen!
*LOL*

Alleen is het zo'n takke-eind rijden... Slapen


abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:54

DivoZa...

Wow... Lekker ingekocht!! Babyblauw is mooi!! Echt toppie.. alleen zo besmettelijk!!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 08:07

Moilijk he vanda, al zoveel topic gezien waarin dovisa stond. HET IS DIVOZZZZZZZZZA. Niet dat ik zo'n fan ben van die winkel, maar je kan het op zijn minst goed spellen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 08:24

In zoetermeer??? Of in leek? In zoetermeer had je wel ff langs kunnen komen zeg! Knipoog da's een paar minuten van mijn werk en 5 minuten met de auto van omar.

:evaw:

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:20

Eleonoor schreef:
Moilijk he vanda, al zoveel topic gezien waarin dovisa stond. HET IS DIVOZZZZZZZZZA. Niet dat ik zo'n fan ben van die winkel, maar je kan het op zijn minst goed spellen.


Precies... Ik kom er ook zelden, maar toch... De naam goed spellen moet toch kunnen, zo moeilijk is dat niet...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 10:21

Citaat:
Moilijk he vanda, al zoveel topic gezien waarin dovisa stond. HET IS DIVOZZZZZZZZZA. Niet dat ik zo'n fan ben van die winkel, maar je kan het op zijn minst goed spellen.


Jeetje hee, waar je je al niet druk om kunt maken...

Sjimmy, ik wilde eerst ook naar Zoetermeer, maar die is op maandag gesloten... Verdrietig
Volgende keer willen we eens naar Zoetermeer, ik zal het je dan even doorgeven okey?
Kunnen we mooi ff meeten! Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 10:23

Laat het lekker staan, kunnen jullie je fijn irriteren. }>

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:27

Eleonoor schreef:
Moilijk he vanda, al zoveel topic gezien waarin dovisa stond. HET IS DIVOZZZZZZZZZA. Niet dat ik zo'n fan ben van die winkel, maar je kan het op zijn minst goed spellen.


misschien zelf ook even nalezen }> Ik ga er vanuit dat de S bewust was, maar de O en de I omdraaien dus niet.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:37

Grinnik, sterker nog, er moest een e tussen en niet de o en i omdraaien..... Maar ik denk dat de strekking van mijn verhaaltje wel duidelijk was. Irritatie, ja, ik vind het geen gezicht als Divoza verkeerd is gespeld. Type fouten maak ik ook, stond hier al een goede demo van.

Trouwens, die kortingen bij Divoza zijn erg aantrekkelijk. Moet nog een wollen halsdeken kopen, dus ga ik ook shoppen bij Divoza a.s. zaterdag. Ik ga naar Zoetermeer, wie nog meer? Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 10:41

Leuk anneke! Afgesproken!

Jammer dat ik zaterdag niet kan Eleonoor, anders had ik ook wel even langsgekomen. Al moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd liever naar van Rijs in Zevenhuizen ga (nóg dichterbij, betere service, en zeker sinds de prijsverhogingen goedkoper).

:evaw:

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 10:49

Heey ik ga als het goed is zaterdag ook, met een vriendin.
Er is echt eén sueraanbieding van zweetdekens: ontzettend sjieke zwarte wollen dekens van Kieffer, met een gouden randje en een gouden logo! Kwijl
Voor maar 50 euro... Party!!
Ik ga hem denk ik tóch maar halen. Haha!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:02

Ik ga wel eens te paard naar divoza! fleur staat er vlakbij! En als ik dan iets heel simpels nodig heb dan ga ik naar divoza samen met een vriendin en dan houd zij de paarden even vast! heel handig! Maar toch ga ik liever naar van rijs! Ik vind dat je daar beter geholpen wordt en ik prijs scheelt het ook! En die bij divoza werkt, staat sinds een week bij mij op stal! wel toevallig!


marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:10

leuk hoor
Ik heb weer 2 dekens besteld en pees beschermers nu maar wachten tot het binnen is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Albertina71, Besje, desireeee_x en 42 bezoekers