Like knop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Like knop.....ja of nee

Ja.
70 (51%)
Nee.
53 (38%)
Zal mij een biet zijn.
14 (10%)

Totaal aantal stemmen: 137


papagroom

Berichten: 5410
Geregistreerd: 19-07-10
Woonplaats: Friesland

Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 00:35

Ik merk dat een like knop,niet alleen door mij,maar ook door veel andere gebruikers gemist wordt.
Als dit technisch mogelijk is,zou dit ook veel one liners schelen....niet meer eens,of +1.
Hoe denken jullie daar over....zou een like knop zinvol zijn?

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:36

Hier zijn volgens mij al eerder topics over geweest
Maar ik ben idd voor
Taggen lijkt me trouwens ook wel handig :-)

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:37

Ik denk erover dat het beheer al héél vaak heeft aangegeven dat het er niet gaat komen. Dus er weer over beginnen is een beetje (veel) zinloos.

Maartenn

Berichten: 2976
Geregistreerd: 13-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:38

Vjestagirl schreef:
Ik denk erover dat het beheer al héél vaak heeft aangegeven dat het er niet gaat komen. Dus er weer over beginnen is een beetje (veel) zinloos.


+1 :')

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:39

+ het is geen facebook

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:42

Maartenn schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik denk erover dat het beheer al héél vaak heeft aangegeven dat het er niet gaat komen. Dus er weer over beginnen is een beetje (veel) zinloos.


+1 :')


+2

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:42

Forums zijn er sowieso om te praten... dus ik vind het hebben van een like-knop compleet overbodig. Als je het ergens mee eens bent kun je dat ook gewoon in woorden zeggen ipv op een knopje te drukken. Als je geen one-liner wil plaatsen zijn er twee keuzes. Als je niks toe te voegen hebt kun je gewoon je mond houden, en als je dat wel hebt onderbouw je je mening.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:45

Ik vindt het wel leuk als het er komt, niet altijd heb ik en met mij vele andere een reactie te schrijven dus in Like veel makkelijker!

kiki1976

Berichten: 16850
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:48

Goed idee PPG

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:49

Honderdste topic erover. De like-knop gaat er niet komen (gelukkig :D )

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:55

Ik vind een like-knop op een forum ook heel lui. Op facebook waar je neerzet 'drink nu een kopje thee. Goh wat hou ik toch van thee. Thee is het aller lekkerste op de hele wereld.' prima, daar valt toch weinig zinnige reactie op te geven.

Maar op een forum waar iemand verteld over dat ze vanmiddag met haar tante een kopje thee gedronken heeft, en dat haar tante haar toen opsprong omdat ze een olifant in een boom zag zitten en die moest gaan redden en de TS daar foto's van gemaakt heeft, vind ik dat je best kan schrijven "goh, wat dapper van je tante! Was ze niet bang dat de olifant op haar viel?" Als dat al teveel moeite is...

papagroom

Berichten: 5410
Geregistreerd: 19-07-10
Woonplaats: Friesland

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 01:07

En dat is dus best een geestige opmerking.....waarop ik niet veel meer te zeggen heb,dan dat ik m leuk vind.....een simpele like is dus voldoende.....

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:07

Vjestagirl schreef:
Ik vind een like-knop op een forum ook heel lui. Op facebook waar je neerzet 'drink nu een kopje thee. Goh wat hou ik toch van thee. Thee is het aller lekkerste op de hele wereld.' prima, daar valt toch weinig zinnige reactie op te geven.

Maar op een forum waar iemand verteld over dat ze vanmiddag met haar tante een kopje thee gedronken heeft, en dat haar tante haar toen opsprong omdat ze een olifant in een boom zag zitten en die moest gaan redden en de TS daar foto's van gemaakt heeft, vind ik dat je best kan schrijven "goh, wat dapper van je tante! Was ze niet bang dat de olifant op haar viel?" Als dat al teveel moeite is...

+10 _O-

Wendy1978

Berichten: 6488
Geregistreerd: 24-09-07
Woonplaats: Hoekse Waard

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:09

Vind ik leuk knop hoort op Hyves
en de Like knop op Facebook

Niet op bokt :n

my_precious

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-09-09
Woonplaats: Nederland

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:11

ik kies ook voor, als een topic interessant is kan je bijvoorbeeld like klikken en hoe meer likes hoe interresanter het topic dan is of zo iets..

tossielove

Berichten: 912
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: Waarde, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:15

my_precious schreef:
ik kies ook voor, als een topic interessant is kan je bijvoorbeeld like klikken en hoe meer likes hoe interresanter het topic dan is of zo iets..


Dat vind ik een goed idee!

Ik ben ook voor, sommige dingen zijn echt gewoon 'like', en als dan 10.000 bokkers dat dan in een reactie zetten.. :O Schiet niet op. En inderdaad.. dat je andere bokkers kunt taggen, en daar dus ook bericht van krijgt, lijkt me hier ook super.

Telpeva

Berichten: 14707
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:23

Ik heb nee gestemd, lekker puh :+

Want ik vind er echt geen bal aan, zo nep, oppervlakkig en nietszeggend. En helemaal vreselijk als mensen expres grappig proberen te zijn voor extra likes en de plank compleet mis slaan zoals je vaak zag bij youtube :=

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:27

Als er een likeknop komt voor het forum dan vrees ik dat het aantal reacties op topics steeds kleiner wordt. Dan worden mensen steeds luier. Oh, leuk topic met foto's van een paard, like. En op die manier krijgen topics op een gegeven moment helemaal geen reacties meer.

Ik heb het op een ander forum ook zien gebeuren, en op een andere site. Mensen zijn lui dus daar kun je op wachten. Dat lijkt me niet waar je als forum op zit te wachten.

NiKip

Berichten: 3369
Geregistreerd: 18-02-09
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:30

Like knop hoeft niet voor mij. Maar het lijkt me wel super als je een notificatie krijgt als je gequoteerd wordt. Dan heb je een wat beter overzicht in discussies :j

belle_boef

Berichten: 10733
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:37

Ik heb voor gestemd.
1. Ook aan te duiden dat een topic goed/zinvol is.
2. om bijvoorbeeld aan te geven dat je een reactie leuk/handig/nuttig vind om vervulling van een topic tegen te gaan.
3. Omdat ik soms wel lui ben en gaan is vind ik leuk klikken wel makkelijk bijvoorbeeld bij itp. Niet bij alle delen van bokt

_Marell

Berichten: 1157
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: Enter, Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 01:51

Ik ben voor, maar ook tegen.
Ik ben voor puur omdat ik me erger aan die 'grappig' bedoelende opmerkingen van 'Goh, waar is de like knop als je hem nodig hebt.' Of iets in die trant.
Ik erger me dood aan zulk soort opmerkingen, dat ik deels ook voor ben.

Maar ik ben ook tegen, omdat een likeknop gewoon zinloos en lui is.
Het is niet moeilijk om een leuke reactie te plaatsen, dat is met name ook leuker voor de TS.
Want zeg nou zelf, wat heb je aan 'likes' als je voor hetzelfde geld een leuke opmerking of compliment kunt krijgen?

Ik denk ook eerlijk gezegd dat bokt een beetje stil valt als ze het in Facebook willen veranderen.
Ik zit juist op bokt omdat het zò leuk is, niet met like knoppen ed.
Bokt is bokt, geen facebook. :)

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 02:05

Gelukkig komt er geen likeknop....
Ik heb geen facebook en wil dit zo houden, dit is een forum en moet een forum blijven. Als je dingen leuk wilt vinden ga je maar lekker naar facebook!

BoefJMouse

Berichten: 331
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Houten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 02:06

Ik vind het prima zo!
Bokt is geen facebook en ik denk dat als we de mogelijkheid tot liken hadden, dat mensen dan minder de moeite nemen om te reageren op een leuke foto of iets :)

Dit is juist het mooie van Bokt, het is een forum!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 03:28

Ik ken wel een forum die dit heeft. Daar worden ook de statistiekjes bijgehouden: hoeveel mensen een post van jou 'liken' enzo. Ik vind het wel leuk en dan heb je al die stipjes ook niet meer. :)

Airnt

Berichten: 722
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gerstungen OT Lauchröden

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 03:44

threads op bokt worden heel snel heel lang met heel veel simpele herhalende posts, dit remt een inhoudelijke discussie zeer sterk.

Een like-knop zou een hele berg 'mee-eens-smap' uit de topics halen. daarom is het nuttig.