tip voor kur-/pas de deux-muziek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

tip voor kur-/pas de deux-muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 14:52

Bij de Hema verkopen ze momenteel cd's met instrumentale versies van nummers van bekende artiesten, zoals ABBA, Dire Straits, Santana, Carpenters, Phil Collins... Ik heb zelf die van The Eagles en Simon & Garfunkel gekocht. Ze zijn 4 euro per stuk en ze klinken best goed.

Altijd leuk als je zelf een kur of pas de deux in elkaar wilt zetten op een bepaald thema (een bepaalde artiest in dit geval)!

BTW kon ff de u met umlaut niet vinden voor het woord 'kur'. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 14:59

Ü asjeblieft Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 15:00

Ze moet de kleine ü hebben Tong uitsteken
Alt + 129 Knipoog

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 19:56

Ik heb er zelf een in elkaar geflanst met hulp van mijn broer, die zit toch al een beetje in het muziekwereldje...kan geen kwaad al die apparatuur en muziekprogrammaatjes thuis!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 19:59

oooow ff gaan halen dus!!! Want dat is wel makkelijk voor het showteam hier!! Niet te lang waxhten dus, maar hebben ze die bij iedere HEMA???

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 21:46

Op dit moment heb ik die van Simon & Garfunkel op staan, het is net of ik naar de kür (dank je Cody Haha!) van Sven Rothenberger van jaaaaren geleden aan het kijken/luisteren ben... Lekker muziekje hoor, er staat zelfs een van mijn beltoontjes op: Hazy shade of winter, bekender in de uitvoering van the Bangles.

Heb nog ff op het hoesje gekeken, deze artiesten hebben ze allemaal:

ABBA, the Beatles, Queen, the Carpenters, the Eagles, Simon & Garfunkel, Michael Jackson, Fleetwood Mac, Phil Collins, Celine Dion, the Beach Boys, the Dire Straits, Santana & the BeeGees.

Volgens mij hebben ze deze cd's wel bij iedere Hema. Of ja... bij 'mijn' Hema heb ik ze niet allemaal zien staan, bijv. die van Michael Jackson en Celine Dion niet, en ook niet die van Fleetwood Mac. Maar als iemand nog een Hema weet waar die van FM te krijgen is, dan hoor ik het graag! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 22:32

Ook hier heb ik ontzettend veel instrumentale muziek liggen en heb dan ook al het één en ander samengesteld in het verleden. Hier reden wij dan ook kuren op. Echt geweldig om te doen, om op te rijden en om naar te luisteren! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LolaTFB en 20 bezoekers