eerste concoursje met Max>>>teruggetrokken! BAAL!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

eerste concoursje met Max>>>teruggetrokken! BAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 20:35

Morgen moet ik springen (BB Bloos Haha! ) bij Boswerger in Geesteren. Ik ben niet zo mega zenuwachtig ofzo, maar Max heeft nog maar 1 oefenparcours gelopen en dat was een regelrechte ramp. Dit concours is altijd oergezellig, en daarom doe ik ook mee. Vorig jaar was ik 2e, en er waren er ook maar 2 foutloos. Ik zat met nog een man in de barrage, had hij een balk en ik was foutloos, moesten we nog op zo'n achterlijk crossmotortje Extreme duivel En ik had zelfs nog nooit achterop een brommer gezeten! Ben dus 2 x door een hindernis geknald en toen ben ik gestopt. Omdat ik het parcour 'voortijdig velaten' had, was ik 2e. Tong uitsteken
Maargoed, ik spring dus alles uit draf denk ik, de galop is nog niet zo heel beheerst. Nouja, ik heb nog niet genoeg oog voor de sprong om m er goed voor te rijden in galop, in draf gaat t wel goed. Dus ik ga gewoon uit draf springen en de combi's, dubbels enzo wel gewoon met galopsprongen, dan kan er toch weinig fout gaan qua afstanden?
pfff, misschien ben ik toch wel een beetje zenuwachtig! Bloos
Laatst bijgewerkt door Concorde op 08-09-02 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful



Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 03:11

SUCCES

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 18:47

tnx...
Ik heb dus niet gereden, heb me teruggetrokken. Het was dan wel BB, maar vorig jaar stond t op 60, nu op 80-90, en flinke brede oxers. Dat heeft Max nog nooit gesprongen, hij springt normaal zo'n 60-70, dus ik heb hem er ook niet aan gewaagd. Het is sowieso een hele nieuwe ervaring voor m en als je dan de hoogte er ook nog bij krijgt, bovendien isie nog maar 4.
Hij liep wel lekker op het voorterrein, maar toen ik een stijltje van iets van 85 sprong ging ie stijl de lucht in, echt aso hoog. Gewoon nog te weinig ervaring. Hij had ook nog maar 1 oefenparcours gesprongen, en af en toe wat thuis. Ik word zelf ook onzekerder als er een flinke oxer staat.
Niet gesprongen duzzz. Ik baalde best van mezelf, maar heb er geen spijt van, het was gevaarlijk geworden. Natascha heeft wel gesprongen, ook met een jong paard wat 2 of 3 oefenparcoursen heeft gelopen. Het beestje ging vreselijk hoog (we hadden wel gelijk kopers, maar hij gaat nog niet weg) en was ontzettend onzeker, Natas is er in de dubbel vanaf gevlogen. Hij ging zo hoog dat ze hem slecht uit kon zitten, en toen sprong ie net na de landing opzij, en daar lag ze. nou heeft ze een zere kont Tong uitsteken

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 19:09

je moet niet van jezelf balen, je hebt juist iets gedaan ten gunste van je paardje! is juist goed van je

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:44

Ik denk ook echt dat je de goede keuze hebt gemaakt. Eerst nog ff lekker oefenen, tot jullie er helemaal klaar voor zijn. Snap wel dat je ervan baalt, want je had er toch op gerekent er zin in enzo. Maar zoals je zelf zegt was het anders gevaarlijk geworden en dat is het laatste wat je wilt. Veel suc6 met oefenen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Mark0919, Swift en 40 bezoekers