pennymeisjes......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

pennymeisjes......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 03:43

*zucht* in enkele artikelen lees ik telkens van de 12 jarige pennymeisjes, ze denken dat ze het kunnen maar ze kunnen het niet...

k hoor in die leeftijdscatogorie (13 jaar) en dan wordt ik meteen uitgemaakt als pennymeisje Verdrietig
dan klinkt het net of ik dom ben ofzo,

terwijl ik de echte penny meisje catogorie vindt van 7 tot 10 (in die buurt)

iemand commentaar???

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 08:41

He Ditta, Ik denk niet dat je het helemaal goed begrijpt. Ik heb het niet gelezen (tenzij het in de topic kinderen en paarden staat) maar dat geldt niet voor iedereen hoor. Ik heb proberen uit te leggen dat kinderen van 8 vaak verstandiger kunnen zijn dan grote mensen van 50. En dat is ech twaar. En die grote mensen van 50 kunnen zelfs nog pennymeisjes zijn. Neem het je niet te persoonlijk aan. Als jij van je zelf weet dat je verstandig omgaat met de paardjes en je doet geen domme dingen dan hoef jij je helemaal niet aangesproken te voelen hoor. En we doen allemaal wel eens wat doms. 5 jaar of 90 jaar. Maakt helemaal niet uit.

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 12:52

gelukkig dat jije r zo over denkt.. k hoop dat er meer bokker zo over denken...

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 13:01

Pff dat pennymeisjes gezever altijd Boos! Ik vind dat er ook behoorlijk veel volwassenen op bokt zitten die i.m.o onder de categorie pennymeisje vallen.Er is dus niet echt een leeftijdsgrens. Scheve mond

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 13:10

waarvoor zeggen dan veel bokkers die meisjes van 12 jaar??

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 13:15

Ditta schreef:
waarvoor zeggen dan veel bokkers die meisjes van 12 jaar??

indd Ik ben er nog nooit voor uitgemaakt maar heb wel het gevoel dat als je 12 bent of 13 ofzo minder bent Scheve mond

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 13:15

Omdat ze zelf zijn vergeten hoe zij zijn...of zijn geweest.Ze voelen zich dan hoger

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 13:23

He meiden, kop op Knipoog Ik ben bijna 25 en wordt ook nog voor penny-meisje uitgemaakt omdat ik met een naam van m'n paard op m'n dekjes rijdt! Het is vaak meer als plaagerijtje bedoeld.........en ook al zou iemand het serieus menen, ik trek me er verder niets van aan, als ik nou iets mooi vindt en een ander vindt dat kinderachtig, nou jammer dan Knipoog Dan ben ik maar een Penny-meisje Haha!

Liever een Penny-meisje dan een arrogante snob die altijd met de neus in de lucht loopt en die nergens de humor van kan inzien }> Haha!


Afbeelding

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 13:35

oke, liever penny meisje dan een arrogante snob.. ach jah waarom noemen we niet meteen iedereen uit als Penny meisjes!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 14:00

Ik zat een uur geleden ofzo met Tinkerlover op msn, en die maakte mij uit voor penny meisje. Ik vind het echt belachelijk! Ik moest 6 redenen tot hoefbevangenheid geven. Ik weet er dus maar 1, overschot aan eiwitten. Omdat ik er dus niet meer weet, weet ik gelijk niks van paarden, en ze begrijpt niet waarom ik dan in helmelsnaam paarden heb . Zelf is zij 13, en ik ben 12. Ik wordt op 18 september 12... De penny is een heel leuk, en soms ook informatief blad. Ik heb het jaren met plezier geleden, maar ik heb het opgezegd, omdat ze strips zijn gaan herhalen. Dus als je voor pennymeisje wordt uitgemaakt, wees er maar trots op, want de penny is een heel leuk blad!!! Tenminste, als ze geen strips zouden herhalen... Haha!

Groetjes, een 'pennymeisje'

PS: tinkerlover, ik snap niet waar je zo moeilijk over doet...

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 14:02

Eliesje schreef:
Ik zat een uur geleden ofzo met Tinkerlover op msn, en die maakte mij uit voor penny meisje. Ik vind het echt belachelijk! Ik moest 6 redenen tot hoefbevangenheid geven. Ik weet er dus maar 1, overschot aan eiwitten. Omdat ik er dus niet meer weet, weet ik gelijk niks van paarden, en ze begrijpt niet waarom ik dan in helmelsnaam paarden heb . Zelf is zij 13, en ik ben 12. Ik wordt op 18 september 12... De penny is een heel leuk, en soms ook informatief blad. Ik heb het jaren met plezier geleden, maar ik heb het opgezegd, omdat ze strips zijn gaan herhalen. Dus als je voor pennymeisje wordt uitgemaakt, wees er maar trots op, want de penny is een heel leuk blad!!! Tenminste, als ze geen strips zouden herhalen... Haha!

Groetjes, een 'pennymeisje'

PS: tinkerlover, ik snap niet waar je zo moeilijk over doet...


Eej zo moet je het niet bekijken, maar waarom ik jou penny meisje noemde is dat je liegde! Maar je moet je niet beldigd voelen hoor echt niet maar ik ben niet echt vrolijk vandaag sorry. Maar jij zit foto's te sturen van een Franse draver van iemand hier op bokt en van een arabier. Daarom noem ik je pennymeisje, sorry daar voor hoor, maar als je allemaal gaat fantaseren, dan moet je dat zoiezo niet doen met een andermans paard...

[edit: typfouten]
Laatst bijgewerkt door Nina op 07-09-02 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 15:52

euhm, misschien eerst eens nederlands leren voor je iemand gaat uitkafferen????
Verder, wat op msn besproken is, wat hebben wij daar mee te maken??? Lekker belangrijk!.
Ik ben een waardeloos pennymeisje, mijn pony heeft bijpassende setjes Haha!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 16:41

Nou Tinkerlover!!!
Ik ken je een dag, maar ja, heb nu al een soort van ruzie met je. Die draver dan is mijn eigen jimy, en jimy staat daar aan de buis op pensionstal vd vlugt in schiedam. En als die draver van iemand op bokt zou zijn, dan moet je maar zeggen van wie, dan ga ik daar wel mee praten, of diegene niet toevallig met foto's van mijn paard aan het rondbazuinen is.....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 17:07

Ehm gaat dit niet een beetje erg offtopic!

Even over pennymeisjes, ik noem geen namen maar er zitten hier een hoop vervelende jonge meisjes in de leeftijdscategorie van 11 tot 13 die mij toevoegen op msn en dan vervolgens een gesprek beginnen van een niveau dat je zegt van waar slaat dit op! Dit noem ik dus de pennymeisjes!

Je kunt niet alles over 1 kam gaan scheren niet alle mensen in de (penny)-leeftijdscategorie zijn ook werkelijk pennymeisjes.

Ik heb echter ook weer een paar boktmeiden uit die leeftijdscategorie waar een aardig volwassen gesprek mee te voeren is! Zoals Ellen, Felice en de rest die niet geblokkeerd is Haha!

flop
Berichten: 65
Geregistreerd: 29-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 17:39

Hallo ik ben 36 jaar en lees nog vol plezier de Penny! Trek je er maar niets van aan als iemand je zo noemt. Ik zou ook geen 6 dingen weten waar je hoefbevangen van raakt en dat is ook helemaal niet belangrijk. Je hoeft nl niet alles te weten en als je iets niet weet kan je het gewoon in dit forum vragen!!!!! Mensen die denken dat ze alles weten zijn meestal niet de verstandigste. Die mensen kom je van alle leeftijden tegen. Gewoon heel veel plezier aan je hobbie beleven dat is het belangrijkste.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 18:52

van pennymeisjes heb ik niet het idee dat ze allemaal de penny lezen maar eerder meisjes die vooral ook alles in theorie weten in plaats van praktijk.. en dan ook nog gaan vertellen hoe goed ze wel niet zijn o|
Laatst bijgewerkt door Macario op 07-09-02 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 20:08

Ach, als je echt geen pennymeisje meer bent dan weet je dat zelf wel en zul je je zelf daar niet hard in verdedigen.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 20:21

Eliesje schreef:
Nou Tinkerlover!!!
Ik ken je een dag, maar ja, heb nu al een soort van ruzie met je. Die draver dan is mijn eigen jimy, en jimy staat daar aan de buis op pensionstal vd vlugt in schiedam. En als die draver van iemand op bokt zou zijn, dan moet je maar zeggen van wie, dan ga ik daar wel mee praten, of diegene niet toevallig met foto's van mijn paard aan het rondbazuinen is.....


tis nu al weer goed eej elies Knipoog

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 22:17

Defenitie van penny meisje:

Dat zijn meiden die:
* van een jaar of 6 t/m 9 die niets anders doen dan over paarden praten, dromen enz.
* lopen in paardrijkleren, het liefst heel de dag, altijd hun cap op en borstels in de aanslag.
* maken thuis hun eigen paard van de vuilniscontainer en geven les aan hun vriedinnetjes op het grasveldje achter in de tuin.
* maken zelf bordjes van karton met de letters erop en plaatsen die ook op hun grasveldje.
* en hun vriendinnetjes maar rennen op grasveld. "in draf, mareeeeeessssss"
* hun hele slaapkamer hangt van plafond tot vloer vol met paardenposters, plaatjes, paardenspullen en ze hebben een paardenknuffel.
* zelfs als ze op de fiets naar school fietsen dromen ze nog van hun vier-voetige vrienden en doen ze stiekem of ze op een paard zitten, "klak, drrrrrraf"
* op vaklantie moet er altijd naar een manege gereden worden om paarden te knuffelen, poetsen en misschien zelfs rijden.
* ze struinen elke boerderij en huis af waar een paard staat, om te vragen of ze nog een verzorger zoeken. "ik heb al 3 jaar poets en rij ervaring"
* zeuren paps en mams de oren van hun hoofd wanneer ze nou eindelijk op paardrijden mogen: "blokfluit, turnen e.d. zijn niet belangrijk meer, daar stop ik wel mee"
* en als ze dat al zitten of ze dan alsjeblieft niet nog een keertje erheen wilden rijden, zodat dochterlief "beauty" nog een keer kan knuffelen.
* vriendinnetjes de ogen uitsteken: "ik mag van de paardrijlesgeefster volgende week op die moeilijke"
* of "ik mag "beauty verzorgen" terwijl er 12 anderen omheen staan te draaien met hetzelfde verhaal.

*zucht*, waar is toch die goede oude tijd van dat ik zelf nog een jaar of 8 was.......... Haha! Schijnheilig

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 22:30

Tigger schreef:
Defenitie van penny meisje:

Dat zijn meiden die:
* van een jaar of 6 t/m 9 die niets anders doen dan over paarden praten, dromen enz.
* lopen in paardrijkleren, het liefst heel de dag, altijd hun cap op en borstels in de aanslag.
* maken thuis hun eigen paard van de vuilniscontainer en geven les aan hun vriedinnetjes op het grasveldje achter in de tuin.
* maken zelf bordjes van karton met de letters erop en plaatsen die ook op hun grasveldje.
* en hun vriendinnetjes maar rennen op grasveld. "in draf, mareeeeeessssss"
* hun hele slaapkamer hangt van plafond tot vloer vol met paardenposters, plaatjes, paardenspullen en ze hebben een paardenknuffel.
* zelfs als ze op de fiets naar school fietsen dromen ze nog van hun vier-voetige vrienden en doen ze stiekem of ze op een paard zitten, "klak, drrrrrraf"
* op vaklantie moet er altijd naar een manege gereden worden om paarden te knuffelen, poetsen en misschien zelfs rijden.
* ze struinen elke boerderij en huis af waar een paard staat, om te vragen of ze nog een verzorger zoeken. "ik heb al 3 jaar poets en rij ervaring"
* zeuren paps en mams de oren van hun hoofd wanneer ze nou eindelijk op paardrijden mogen: "blokfluit, turnen e.d. zijn niet belangrijk meer, daar stop ik wel mee"
* en als ze dat al zitten of ze dan alsjeblieft niet nog een keertje erheen wilden rijden, zodat dochterlief "beauty" nog een keer kan knuffelen.
* vriendinnetjes de ogen uitsteken: "ik mag van de paardrijlesgeefster volgende week op die moeilijke"
* of "ik mag "beauty verzorgen" terwijl er 12 anderen omheen staan te draaien met hetzelfde verhaal.

*zucht*, waar is toch die goede oude tijd van dat ik zelf nog een jaar of 8 was.......... Haha! Schijnheilig


Kijk dit vind ik wel aardig kloppen en inderdaad wat Steef zegt. As je zelf weet/denkt dat je geen pennymeisje bent hoef je je zelf niet zo hard te verdedigen...

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 22:35

Kirsten"]
[quote="Tigger schreef:
Defenitie van penny meisje:

Dat zijn meiden die:
* van een jaar of 6 t/m 9 die niets anders doen dan over paarden praten, dromen enz.
* lopen in paardrijkleren, het liefst heel de dag, altijd hun cap op en borstels in de aanslag.
* maken thuis hun eigen paard van de vuilniscontainer en geven les aan hun vriedinnetjes op het grasveldje achter in de tuin.
* maken zelf bordjes van karton met de letters erop en plaatsen die ook op hun grasveldje.
* en hun vriendinnetjes maar rennen op grasveld. "in draf, mareeeeeessssss"
* hun hele slaapkamer hangt van plafond tot vloer vol met paardenposters, plaatjes, paardenspullen en ze hebben een paardenknuffel.
* zelfs als ze op de fiets naar school fietsen dromen ze nog van hun vier-voetige vrienden en doen ze stiekem of ze op een paard zitten, "klak, drrrrrraf"
* op vaklantie moet er altijd naar een manege gereden worden om paarden te knuffelen, poetsen en misschien zelfs rijden.
* ze struinen elke boerderij en huis af waar een paard staat, om te vragen of ze nog een verzorger zoeken. "ik heb al 3 jaar poets en rij ervaring"
* zeuren paps en mams de oren van hun hoofd wanneer ze nou eindelijk op paardrijden mogen: "blokfluit, turnen e.d. zijn niet belangrijk meer, daar stop ik wel mee"
* en als ze dat al zitten of ze dan alsjeblieft niet nog een keertje erheen wilden rijden, zodat dochterlief "beauty" nog een keer kan knuffelen.
* vriendinnetjes de ogen uitsteken: "ik mag van de paardrijlesgeefster volgende week op die moeilijke"
* of "ik mag "beauty verzorgen" terwijl er 12 anderen omheen staan te draaien met hetzelfde verhaal.

*zucht*, waar is toch die goede oude tijd van dat ik zelf nog een jaar of 8 was.......... Haha! Schijnheilig


Kijk dit vind ik wel aardig kloppen en inderdaad wat Steef zegt. As je zelf weet/denkt dat je geen pennymeisje bent hoef je je zelf niet zo hard te verdedigen...
[/quote]

Ze schrijven alle school boeken en schriften onder met pietje is de moooiste voor altijd Haha! Maar dat hoort een beetje bij de 1e van jou Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 22:39

Hartstikke leuk!Bij ons hebben we er ook een paar van rondlopen.Genieten is dat.Die meiden die inderdaad hun vriendinnetjes met een halster om en een longeerlijn in hun hand door de bak jagen.We hebben er nu een van bijna 4!Haar zus(8)heeft een pony bij ons in de kost.Deze pony is ongeveer 1.20 en is te klein(volgens mevrouw).Om van haar gezeur af te zijn of ze mag rijden heeft ze nu sinds woensdag een klein kwartiertje les Haha! .Natuurlijk is het nog veeeeel te vroeg en het commentaar is niet van de lucht!Maar dat meisje is zoooo ontzettend Penny.Aan de longeerlijn hoefde ze niet en meelopen door de instructrice al helemaal niet.Ze ging los!En wat een verbazing;na drie rondjes had ze het lichtrijden al helemaal onder de knie en vond het maar niks dat ze niet in galop mocht.Dit is dus een pennymeisje(met aanleg) Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 22:47

Ze schrijven alle school boeken en schriften onder met pietje is de moooiste voor altijd Haha! Maar dat hoort een beetje bij de 1e van jou Haha!


[/quote]Haha, maar hij is juist goed, hoort er wel bij hoor, vind ik.......

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:49

Haha! Dit is grappig! Haha!
Maar zijn we niet allemaal een keertje zo geweest toen we pas starten? Tenminste voor diegenen die jong begonnen zijn? Ik weet nog goed dat ik rond aan het rennen was in mijn tuin en met plastic paardjes speelde. Niet te praten over de posters dat in mijn kamertje hingen. Nu was ik wel niet zo dat ik deed alsof ik alles wist hoor want ik weet nog steeds niet teveel. Ik denk dat iedereen wel eens een keertje als tiener of jonger door die stage gaat, denk je niet?
Vind het overigens wel grappig hoor!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:07

Tigger schreef:
Defenitie van penny meisje:

Dat zijn meiden die:
* van een jaar of 6 t/m 9 die niets anders doen dan over paarden praten, dromen enz.
* lopen in paardrijkleren, het liefst heel de dag, altijd hun cap op en borstels in de aanslag.
* maken thuis hun eigen paard van de vuilniscontainer en geven les aan hun vriedinnetjes op het grasveldje achter in de tuin.
* maken zelf bordjes van karton met de letters erop en plaatsen die ook op hun grasveldje.
* en hun vriendinnetjes maar rennen op grasveld. "in draf, mareeeeeessssss"
* hun hele slaapkamer hangt van plafond tot vloer vol met paardenposters, plaatjes, paardenspullen en ze hebben een paardenknuffel.
* zelfs als ze op de fiets naar school fietsen dromen ze nog van hun vier-voetige vrienden en doen ze stiekem of ze op een paard zitten, "klak, drrrrrraf"
* op vaklantie moet er altijd naar een manege gereden worden om paarden te knuffelen, poetsen en misschien zelfs rijden.
* ze struinen elke boerderij en huis af waar een paard staat, om te vragen of ze nog een verzorger zoeken. "ik heb al 3 jaar poets en rij ervaring"
* zeuren paps en mams de oren van hun hoofd wanneer ze nou eindelijk op paardrijden mogen: "blokfluit, turnen e.d. zijn niet belangrijk meer, daar stop ik wel mee"
* en als ze dat al zitten of ze dan alsjeblieft niet nog een keertje erheen wilden rijden, zodat dochterlief "beauty" nog een keer kan knuffelen.
* vriendinnetjes de ogen uitsteken: "ik mag van de paardrijlesgeefster volgende week op die moeilijke"
* of "ik mag "beauty verzorgen" terwijl er 12 anderen omheen staan te draaien met hetzelfde verhaal.

*zucht*, waar is toch die goede oude tijd van dat ik zelf nog een jaar of 8 was.......... Haha! Schijnheilig

Dit klinkt mij van mijn 6e tot 11e jaar heel bekent in de oren Schijnheilig Geweldig was die tijd Lovers