Vieze man valt amazones lastig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Vieze man valt amazones lastig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 12:16

Vier meisjes te paard zijn woensdagmiddag in recreatiegebied Spaarnwoude lastiggevallen door een exhibitionist.
De amazones zaten te rusten op een parkeerplaats aan de Zuiderweg toen een kalende man op hen afkwam en begon te masturberen.
De schennispleger, een groen petje en een groen T-shirt droeg, liep weg over het fietspad dat langs de parkeerplaats loopt.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

ohh ja.. :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 12:46

Dat had er eentje voor mij geweest.. Ik denk dat ik hem vierkant in zijn gezicht had uitgelachen.. maarja.. Ik ben ook vrij nuchter, haha Haha!

Ik heb twee soortgelijke situaties meegemaakt:

Een vent die met zijn elastiek liep te spelen in de metro van Parijs.. Ik wist niet wat ik zag! Bah Boos! Maar achteraf wel grappig.. Haha!:D:D

Een potloodventer, midden winter in het park.. ( we hebben hem toen gezegd dat hij moest uitkijken dat zijn extra pinkie er niet afvroor, hij was dus ook zo weg, hahaha Haha!:D:D )

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 12:50

Volgens mij 'ken' ik hem Bloos

Zie in elk geval wel vaker een man met zijn broek om zijn enkels.. Kan me er zelf niet zo heel erg druk om maken, maar kan me voorstellen dat iemand anders het best bedreigend kan vinden..

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 13:47

ik weet niet wat ik zou doen, hem omverrijden misschien?? haha, of heeel hard uitlachen!
Begrijp trouwens ook de lol er niet van hoor! Als dit soort dingen bij een meisje van 12 13 jaar gebeurd, reken er maar op dat ze heel erg schrikken!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 13:52

Een vriendin van mij heeft dat een keer in het Twiske gehad.. ze waren lekker aan het buitenrijden en toen lag er opeens een vent in zijn nakie op het ruiterpad en die bleef daar liggen... mijn vriendin spoorde aan tot galop en riep toen keihard naar die vent: Als je niet weggaat dan rij ik je snikkel eraf... Haha! Haha! hihi hij wist niet hoe hard hij weg moest rennen Haha! Haha! Ik had het wel willen zien hihi.

Dat soort mensen kicken er gewoon op dat je schrikt en gaat gillen... je moet eigenlijk keihard gaan lachen en bijvoorbeeld zeggen "wat een kleintje" Clown Ik weet alleen niet wat ik zou doen als het mee zou overkomen. Verward

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 23:22

Haha! Haha! Haha! Hahaha hoe wanhopig ben je als man om dat te gaan doen? Ik zou wel schrikken als ik zoiemand tegenkwam Haha!