Gruwelijk!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles_Vrijenesse
Berichten: 56
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Leiden

Gruwelijk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 19:11

Ik heb een tijdje geleden een stukje bij Jambers zitten kijken over animal sex! Misselijk Het is echt verschrikkelijk! Het is in een bepaalde staat in Amerika namelijk toegestaan... Was ik net over deze nare ervaring heen, was er net weer een stukje over! Frusty

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 04:31

Ik woon in Amerika maar weet echter niet waar dit is toegestaan hoor! Vind het echt vreselijk als mensen zoiets doen. Mensen zijn niet gemaakt om sex met beesten te hebben. Het is gewoon zielig dat er toch zulke gekken loslopen!!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 11:20

Nou ik snap ook niet wat die mensen bezielt hoor! Ik vind het maar machtsmisbruik..
Ik heb dat stukje van Jambers ook gezien. Die mensen maar zeggen dat ze zo goed zijn voor hun dieren en dat ze het zo jammer vinden dat andere mensen ze niet begrijpen NOU GEK HE!!!!! Dat soort mensen mogen ze van mij opsluiten hoor.
Maar ik heb nog nooit gehoord dat het ergens in Amerika is toegestaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 11:25

Ik snap uberhaupt niet dat mensen naar een reportage met dat onderwerp kijken....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 12:19

Nee idd Sonja! Ik zou er niet eens naar kunnen/willen kijken, dat soort vunzigheid. Walgelijk!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 22:59

Ik vind het een beetje raar dat Jambers zegt dat het in Amerika toegestaan is. Ik denk dat dit heel onjuist is want we zijn wat dit betreft heel strict hier in Amerika. Buiten dat vind ik Jambers ook niet echt normaal dat hij zoiets op t.v. toont. Wat als kinderen naar de t.v. zitten te kijken. Vind ik behoorlijk abnormaal!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 23:17

Das om te beginnen de reden waarom Jambers ontzettend laat wordt uitgezonden op tv, komt erbij dat je kinderen niet zo moet afschermen van wat er allemaal gebeurd in de wereld. Tis niet dat ze die mensen laten zien terwijl ze bezig zijn met hun beesten hoor, dat mag hier geeneens in Belgie op tv komen, dierensex.
Ze laten die marginalen gewoon aan het woord, die doen hun verhaal en daar maakt ie dan een reportage over. Stelt niet veel voor maar het is het onderwerp dat altijd zoveel kijkers en reacties (uit)lokt.

Verder is het wel gruwelijk ja, onlangs hebben ze hier nog een Moslim (het was nou eenmaal een moslim, kaner ook niets aan doen) betrapt die het met z'n kameel was aan het doen (stond in de krant geloof ik), ik snap niet dat je zoiets in je hoofd kunt halen Frusty

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 23:47

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Zijn er dan geen mensen die hun willen? En anders moeten ze gewoon ff sparen en dan gaan ze toch gewoon ff bij ... langs Knipoog Frusty

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:55

Misschien even off topic maar ik scherm mijn kind van vele dingen af dat afspelen op de televisie. Kijk eens om je heen hoeveel geweld er word gebruikt notabene door kinderen. Media is een van de grootste redenen waarom kinderen geweld gebruiken! Ik stel mijn kind dan ook niet bloot aan geweld, sex etc... op televisie!

Inderdaad, die gekken moeten inderdaad een leven gaan beginnen. (Get a life!!!)

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:15

Ik vind het echt walgelijk dat mensen dat doen, sex met dieren......en idd, misschien ook wel machtsmisbruik, maar er gebeuren zoveel dingen die met machtsmisbruik te maken hebben.....
Brrrrrrr, Die mensen sporen niet helemaal.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23435
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:20

DiamondCheckers"]
Ik vind het een beetje raar dat Jambers zegt dat het in Amerika toegestaan is. Ik denk dat dit heel onjuist is want we zijn wat dit betreft heel strict hier in Amerika. Buiten dat vind ik Jambers ook niet echt normaal dat hij zoiets op t.v. toont. Wat als kinderen naar de t.v. zitten te kijken. Vind ik behoorlijk abnormaal!!!
[/quote]

Ze zei dat er in het progamma werdt gezegd dat het in een bepaalde staat wel toegestaan was, dus niet heel amerika.

[quote="Elles_Vrijenesse schreef:
Het is in een bepaalde staat in Amerika namelijk toegestaan

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 21:09

Belachelijk!!! Waarom??? Zo'n weerloos dier, echt erg!!!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:13

bah bah en nog eens bah, snap het niet dat ze het met dieren doen, geef mij maar een kerel. is dit eigenlijk niet een soort van dierenmishandeling????

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 22:34

Die weirde gasten van Amish dan met hun meerdere vrouwen... *rollende ogen*, die weten het ook klaar te spelen.