vandaag les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-01 19:33

Hoi!

Ik heb vandaag weer priveles gehad en het ging best goed. We gingen veel schakelen en daar werd ie echt super van aan het been!! (Hij is normaal een klein beetje lui Tong uitsteken )
Ook stap-galop deed hij goed, terwijl die daar vaak een beetje moeite mee heeft en er stiekum toch een drafpasje tussen doet. Ikke trots! Party!!

Laatst had ik een keer vrijgereden en ik had echt een paar keer zoiets van: wat galopeert hij toch vreemd!? Ik wel elke keer teruggenomen als tie dat deed en opnieuw aangesprongen, dan was er niks meer aan de hand...
Ik heb dat vandaag aan Jan (instructeur) uitgelegd. Oke gingen we straks na het losrijden naar kijken...
Dus toen ie losgereden was, ging ik galoperen en jahoor hij deed het weer!! Bleek dat ik gewoon in de verkeerde galop zat!! Bloos Oeps foutje!! *LOL*

Het zat mij vandaag ook verder niet echt mee, want met middendraf ging Bassie iets te hard, tegelijkertijd verloor ik mijn stijgbeugel en toen lag ik er bijna naast! Haha! Ik kon mij nog net aan zijn manen vastgrijpen! (Ik blij dat Bassie zulke lange manen heeft *LOL* )

Verder was er niks bijzonders gebeurd hoor Schijnheilig

Ohja ik mag Samir weer doen!!! Party!! Party!! (vorig weekend ook al) Ik mag hem morgen, zondag, maandag EN volgende week zondag doen!! Party!! Party!! Party!!

En morgen is mijn moeder jarig, dus lekker feesten en Vork haha *LOL* Dus ik ben weer helemaal happy!!!

Pff wat heb ik weer veel geschreven....

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 05:46

Wat kan dat toch nuttig en verhelderend zijn om weer te lessen he, lekker joh.

Navragen is beter dan afvragen.


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 11:40

Haha! Ik moet er wel even om lachen hoor, de verkeerde galop.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-01 23:46

haha...ik ook wel hoor Coco, achteraf dan he. Toen Jan dat zei wilde ik wel ff door de grond zakken hihi...zo'n domme fout Bloos , nouja kan gebeuren.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Unicorn79 en 153 bezoekers