Dagje Tinka samen met Honeybee

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Dagje Tinka samen met Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 20:03

Vanmiddag kwam Honeybee me ophalen, we hebben de spullen voor Tinka ingeladen en de fiets op het rek op de trekhaak gezet en zijn richting land gereden. Daar aangekomen haalde ik Tinka uit de wei, wilde Honeybee even laten kennismaken met Tinka en BAFFFF die dreunt keihard met haar hoofd tegen Honeybee's neus omdat ze een vlieg van haar buik wilde verjagen met haar koppie. Scheve mond Slecht begin Tinka Boos!
*ahum*
Toen shabrakje erop, dekensingel erom en naar stal gestapt, Honeybee op de fiets ernaast. Op stal aangekomen even gepoetst en opgezadeld en daar gingen we: door het bos richting het water!!!
Honeybee had toen al talloze foto's gemaakt. Ook onderweg heeft ze van ons galopheuveltje wat foto's gemaakt en de snelheidsmeter op de fiets kwam goed van pas voor de endurancerit die ik nog eens met Tinka wilde rijden Haha! We weten nu precies hoe hard ze stapt en draaft *LOL* Ook is Tinka erg handig om je op de fiets aan vast te houden als je even geen zin meer hebt om te fietsen, zij trekt gewoon wel Lachen
Bij het water aangekomen zagen we in de verte een politie-auto staan, dus hebben we even gewacht met het strandje op te gaan Schijnheilig
Toen de kust (letterlijk en figuurlijk) veilig was ben ik met Tinka het water in gegaan wat ze echt heel leuk vindt. Ook hier zijn foto's van, die komen allemaal nog. Een paar keer heen en weer gecrosst door het water en toen Honeybee nog even op Tinka. Op het strandje heeft ze nog stiekem even gegaloppeerd, Honeybee zei dat ze nauwelijks aanspoorde maar ik hoorde het wel hoor! ("Tinka, gaaaalop, galop!! toe dan!!") Tong uitsteken
Toen nog een stuk gedraafd in het gras langs het water en toen direct maar naar het land gestapt.
Daar nog even het oude dressuurzadel van mijn zus gepast en dat ligt eigenlijk hartstikke goed! Ga ik dus binnenkort in de bak eens mee rijden, wel lekker, is een goed zadel!
Toen hebben we heerlijk op een terrasje wat gegeten en gedronken en zijn toen naar de ruitersportzaken in Assen gegaan waar Honeybee nog een koningsblauw shrabrak en bijpassende bandages heeft gekocht, ennnnnn een plastronspeld, dus nu kan ze eindelijk helemaal in tenue Haha!
Daarna nog naar de pony's van Maaike. Zelf was ze nog even aan het eten maar zou eraan komen. Honeybee zegt ineens in de wei: 'ga 'es op Sarah' dus jump jump, ik erop, geeft ze een klein waarschuwingsbokje en begint ineens door de wei te draven Scheve mond Ik zag het alweer zo'n clownsactie worden, Honeybee in een deuk van het lachen en ik die er afgebokt wordt of die pony niet meer kan stoppen Dus naar voren gebogen en bij de neus gepakt en toen snel er maar weer af *LOL*
Toen kwam Maaike ook, en hebben we wat mooie actiefoto's van de pony's in de wei gemaakt. Phoe die Sarah kan draaaaaven Kwijl Ze had er wel lol in.
Daarna nog wat gekletst en toen was het tijd om naar huis te gaan Gaaaap
Weer een hele leuke dag, vond het leuk dat Honeybee Tinka nou ook eens gezien heeft, die bleef maar zeggen dat het zo'n leuk paardje was en hoe ik bofte...en ja...dat besef ik ook maar al te goed!! Superpaard! Lovers


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:26

He, wat hebben jullie toch iedere keer leuke uitjes. Ik heb vandaag op het werk weer poep en pies kunnen opruimen..... 'k Zal je de details maar besparen....
iemand nog belang bij een jack russel overigens? Is een familie die ervan af wil (gratis, een teefje van 1 jaar. ze is te druk, vind je het gek een jonge jack!?!)

Maarre, mag ik binnenkort ook mee? Volgende week ofzo, of we spreken gewoon af bij baggelhuizen, wil daar binnenkort toch nog heen (ga ik in mijn western-outfit: zadel+hoofdstel, maar wel een mondoni-rijbroek en een fietshelm, hoezo leuke combi?)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:48

en weer zo'n verslag! Echt leuk man, gaaf dat ze je gelijk al zo vertrouwd! Enne Sarah *proest* Honeybee, dit staat vast op de foto Tong uitsteken Schijnheilig hihi ZIENZIEN!

:evaw:

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:13


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:13

mhhh t klinkt weer erg gezellig en aan de foto's te zien was dat t ook! leuk hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:16

klinkt heel erg leuk! jammer dat jullie zover weg wonen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:24


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:27

Het was zeker weten ontzettend gezellig (zoals altijd Haha! )

Alleen hebben we vandaag iets gedaan wat we normaal gesproken nooooooit doen Haha! We hebben namelijk even gepauzeerd om ergens wat te eten en te drinken *LOL*
Normaal gaan we dus stug door! Lachen

En verder... Tinka is inderdaad een geweldig paard! Echt toppie! En nogmaals... Marije, je bent een enorme bofkont! Ben ontzettend blij voor je!

Overigens ben ik ook ontzettend blij met mijn nieuwe plastronspeld, Koningsblauwe zadeldekje en koningsblauwe bandages! Echt helemaal geweldig!

En Sarah in actie... echt een pracht om te zien! (mickey ook overigens... Knipoog )


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:11

Zo te horen hebben jullie het erg leuk gehad! Volgens mij is Tinka echt een superpaardje.
Nu ga ik snel de foto's bekijken! Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:17

Klinkt erg leuk allemaal! En de foto's zien er ook goed uit, jullie hadden het weer wel mee!

Geniet maar van Tinka, je hebt het verdiend Marije! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:28

Dat was dus weer een geslaagde dag! Hoe is het met Honeybees neus afgelopen? Wat kunnen die knollen soms lomp doen... Ik ga zo even snel naar de foto's kijken!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:55

Klinkt als een super leuke dag!
Wel zielig voor Honeybee's neus..Ik ga snel de foto's bekijken!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:30

Mijn neus???? Nu, een dag later is deze nog dik en pijnlijk.. Verdrietig
Maar desondanks.. heb ik een super geweldige dag gehad. (zoals elke keer eigenlijk als wij saampies iets ondernemen. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Euridicey, Evito_06, Imuret, joyceberends, knockout1, marinst, monsera, sterregoud, Tieme, Tyke, xRoossie95 en 143 bezoekers