phoe misschien eindelijk een verzorgster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

phoe misschien eindelijk een verzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 12:17

Na lang zoeken spotte ik gisteren iemand bij vraag maar raak, die een verzorgpaard zocht bij mij in de buurt, dus ik direct een pb gestuurd. Gister avond weer gekeken of ze gereageerd had en ja hoor.
Na een tijdje heen en weer gestuur van pb kwam ze nog ff langs, want ze kon het niet meer houden, dus wij in het pikkie donker naar stal en de wei in. Ik zag ze nergens. Tot ik ineens vanachteren een witte schim heel snel dichterbij zag komen.
Ze waren met z'n drienen aan 't oefenen voor de renbaan zo gaaf, want zo snel als dat ik ze zag komen zo snel zag ik ze weer gaan. Woouw was echt gaaf.
Wij de wei in en ik Exel roepen. Ze kwam rustig naar ons toe. ff bewonderd en geknuffeld. Sym was wat verlegen in het donker (maar goed ook met al die enge verhalen).
Nog ff de stal laten zien en de kast en terug naar huis. Hihi mijn broer helemaal ongerust, want ik bleef zo lang weg Haha!
Nou komt ze morgen weer om te rijden en te verzorgen.
Het gaat trouwens om Isabelle.
O ben zo blij dat ik eindelijk iemand heb. Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 12:22

ik wou dat ik iemand had voor mijn paarden, gewoon wat rijden en aandacht, maar op een advertentie vorig jaar heb ik zulke idioten gehad, geen enkele notie van paarden en op het laatst mocht ik bijna mijn eigen stallen niet in. Maar ik zit ook niet in een goede streek daarvoor denk ik Boos!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 12:29

tjee wat erg zeg. tja het is ook nog maar afwachten of het wat wordt natuurlijk, maar o wat zou ik gelukkig zijn als ik iemand had zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:06

*LOL* Heel veel plezier gewenst met elkaar dan! *LOL* Had ook al met haar gePBt, maar wij zitten niet te springen, gaat alleen om wat extra aandacht en misschien op den duur (western) rijden. Sympathieke meid hoor!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 13:14

ja zeker. bedankt.
heb haar toch niet voor jullie neus weg gemaaid?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 14:36

Kan me voorstellen dat je blij bent Haha!

Ik heb sinds kort ook een verzorgster voor mijn paardje voor 2 dagen in de week. Het is de vriendin van een stalgenootje/rijmaatje van me dus dat is ook fijn.

Ik had ook een advertentie geplaatst en wat me daar langs kwam... het ging alleen maar over rijden in het bos... interesse tonen voor mijn paard ho maar Lips are sealed terwijl het zo'n lekkere vent is Haha!

Succes!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 15:22

mooi zo dat je iemand gevonden heb, is erg moeilijk hoor ik om me heen.

zelf wil ik nog geen verzorgster hoor, wil het allemaal zelf doen. is een periode geweest dat ik wel een verzorgster wilde hebben maar daar heb ik snel van afgezien nadat ik allemaal van die rare email's kreeg.

gelukkig heb jij wel goed beet. hopen dat het allemaal lukt

veel succes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 15:58

phoenix4ever schreef:
ja zeker. bedankt.
heb haar toch niet voor jullie neus weg gemaaid?


Nee hoor, zeker niet. Ben er nog een beetje ziek van dat het met mijn bijrijdster mis is gegaan.
Was echt een hartstikke leuke meid, heel betrouwbaar (je weet wat 'n zeikdoos ik ben met de paarden uit handen geven, maar ik durfde gerust een weekeinde weg als zij ze deed) en ze reed best wel leuk. Maar niet met Mileen.
Die moest haar op een of andere manier niet, en ging gewoon echt elke keer liggen zieken. Kontje draaien, niet naar voren willen, of juist niet meer terug etc etc. Ging zo ver dat het mijn eigen training echt in de weg begon te zitten.
Baal daar erg van, want het was echt een wereldmeid.... Huilen Maar ja, kan toch slecht van zo'n meid verwachten dat ze alleen nog maar komt borstelen, daar is ze gewoon veel te goed voor.

Dus wie in Alphen of directe omgeving nog een supergoede verzorgster/bijrijdster zoekt: ik weet nog wel iemand, maar die moet je wel verduveld goed behandelen anders krijg je 't met mij aan de stok Haha!
*LOL*

Je hebt dus niks voor m'n neus weggekaapt hoor Heleen, en bovendien maakt zij haar eigen keuzes Haha! Maar als je nog een lieve verzorgster weet die niet per se vaak hoeft te rijden, dan hou ik me aanbevolen (lekker poetsen, tutten, knippen, losgooien, longeren, spelen, misschien eens wat zonder zadel hobbelen etc.) Maar ik heb geen haast.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 18:10

hihi tja die had ik ook nodig, dus als ik er een wist had ik die al sorry, maar mocht het niets worden dan stuur ik haar naar jou. okie dook

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 19:27

moet je hier kijken, zitten ze lekker te roddelen over mij, geeft niet hoor, vind ik wel leuk als je over mij schrijft, positief of negatief, maakt niet uit>
Heleen, ik zal heel goed voor je paardjes zorgen, ten minste als dat nog mag, wat ik toch echt heel hard hoop, en ik zal ze alle liefde geven die ze nodig hebben en ze af en toe eens in het oor fluisteren dat hun baasje 'de lieve heleen, bedoel ik daarmee', heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van ze houd!

groetjes

isabelle

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 19:38

aaaaaaaaaaaah hoe zou ik nu nog ooit nee kunnen zeggen. Dit is gemeen valt dit niet onder positieve chantage??????

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 19:42

Nooooooouuuuuuuuuu, nee dit is geen positieve chantage, dat is het blijven respecteren van de paardjes en de eigenaar want het is toch jij die me die kans heeft !

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 19:47

hihi geeft bedoel je zeker. nou maar natuurlijk krijg je die kans. morgen ga je er gewoon op. jammer heb geen camera hihi
nee hoor ik lach niemand uit. ik lach alleen om gekk4e exel die waarschijnlijk weer gaat probeer zo minmogelijk te hoeve doen hihi