Compliment van dierenarts

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Compliment van dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 11:12

Vandaag grote ENT-dag, voor alle dames en heren huisdier.
De twee katers en mijn twee merrietjes stonden met spanning te wachten. de dames ind e box terwijl ze altijd in het veldje staan op dat tijdstip en de twee katten in huis, 1 op een deken in een diepe, diepe slaap, de ander enurotisch zingend voor het gesloten kattenluikje Haha!

Om 10 uur was de dierenarts er.
De katten waren al snel gevangen; de altijd naieve rode [naam verwijderd] sprong al meteen in mijn armen toen we door de deur kwamen: PRIK! Sexy kat [naam verwijderd] heb ik opgetild uit zijn slaap en nog voor hij zijn ogen op en had PRIK! Gemeen he?! }>

Daarna we hebben de merries geprikt. Zegt ie: "Ze zien er goed uit, mooie glans, niet te dun niet te dik, echt, mooie conditie..."
COOL HE!!! Ik stond helemaal te glimmen van trots Pling !

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:15

Ja het blijft leuk om te horen van een dierenarts, heeft net wat meer waarde dan de mening van andere paardengekken *LOL*

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:31

Te gek is dat hé?
Ik krijg dat compliment ook altijd, en dat is toch een heel mooi compliment van zo'n dierenarts!
Idd meer waarde, dan wanneer een paardenmens dat zegt zeg maar. Tong uitsteken

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:27

Geeft je een goed gevoel he?
Complimentjes van anderen, maar vooral de dierenarts omdat je verwacht dat ie er toch wel een boel van af moet weten.

Zo vond ik het super dat ie het zadel perfect vond passen op Chriss, kheb er mn best voor gedaan en er mijn spaarcentjes aan opgemaakt.
Ok, de verkoper, zadelmaker, zei het ook (vakman, zeker in dit geval), de fysiotherapeut ook en als de dierenarts het ook nog een keer zegt, dan weet je wel dat het goed zit (letterlijk en figuurlijk).

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:36

Hahaha mijn dierenarts maakt me ook altijd complimenten dat mijn honden en paarden er zo goed uit zien, zijn eigen paarden ook trouwens......maar die staan bij mij op stal en daar zorg ik dus ook voor. Zijn eigen hond thuis daarentegen is veeeeeeels te dik Haha!