Anky's kleding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 20:25

Hoe vinden jullie die Anky's kleding? Ik vind het echt superleuk, maar wel een beetje duur. Nu vertelde een kennis van mij die een ruitersportzaak heeft dat dat ook aan het materiaal ligt, omdat andere merken die dat soort spul gebruiken ook duur zijn in verhouding tot hun "normale" spullen.
Alleen die dekens enzo zijn volgens mij nog niet in de winkel te koop, maar ze heeft ze zelf al wel geloof ik Verward


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 20:34

Ik vind het hele mooie kleren,kan ze alleen niet betalen.. Frusty het materiaal is idd duur, maar de naam erop helpt natuurlijk ook! Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 23:34

Wauw wat mooi allemaal... je moet me zo'n fleecetrui ook niet laten passen wantd an ben ik verkocht...Mooi en trendy.
Idd Anky is duur. Maar de materialen zijn top. Althans die van de rijbroek dan; ik heb een coolmax en die is super. Wel 300,- idd, maar ik ben er zo tevreden mee dat ik er nog een gekocht heb. Ik heb nl altijd mn rijbroeken kapot bij de naad aan de binnenkant van je been. De Anky broek die ik heb heeft daar geen naad. Bovendien is de stof geweldig; haalt niet, verkleurd niet, blijft mooi in de wasmachine, en droogt erg snel op als je een plensbui gehad hebt. Die dingen zijn erg belangrijk als je iedere dag rijdt (en ik rijd nu iedere dag in dezelfde broek bijna!)Ik ben heel erg tevreden met mijn broek!!!! Party!!
Ik heb een Anky zweetdeken zien hangen, ook van dat mooie zachte fleece spul. Ik weet niet of dat ook aparte stof is, maar de rijbroekstoffen zijn gemaakt door Schoesser oid, en dat ie een fabrikant die ook bergbeklimkleding maakt; moet dus heel sterk en duurzaam zijn.
Ik kan iedereen iig de rijbroeken aanraden. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik doe er al veel langer mee dan met mijn broekjes van 125,- (want die versleet ik na 3 maanden al!)
De truien ed zijn volgens mij voornamelijk om de mooiheid (maar ben wel jaloers op Simone de Geus want die wordt gewoon door Anky gesponsord ofzo!! grrr) Extreme duivel

---
Nog even een toevoeging; toen ik mn eerste Ankybroek kocht zag ik ook een hele mooie zwart glimachtige bodywarmer die ik erbij genomen had, mn ma had afgerekend; bleek die later 250,- te kosten!!! Die heb ik dus wel even teruggebracht. Voor een rijbroek of een widstoptrui oid ok, maar een bodywarmer?! Dat was dus wel even flink te duur vond ik!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-29 23:39 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 00:21

Ik vond eerst die fleece-jasjes zo leuk (die ene met capuchon, die er in het rood en in het blauw is). Heb ze aangehad bij Hippo Hippic in Bussum en ik vond ze toen eigenlijk niet meer zo bijzonder. Maar dat kwam meer omdat ik inmiddels helemaal verliefd was geworden op een grijs jasje van Musto (bij Horseland), van dat dikke fleece. Was wel ff 280 piek, maar móói... Heb mezelf een paar weekjes terug dus maar eens verwend, en er geen spijt van gehad. En dat koop ik dan op de eerste de beste dag dat het buiten bijna 30 graden is. Vraagt die jongen in die winkel ook nog: 'Wil je er een tasje bij of trek je 'm meteen aan?'... *LOL*

Alleen voorlopig even geen grote uitgaven meer waar het kleren betreft, want de komende tijd gaat al m'n geld op aan m'n nieuwe huisje! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:32

Vind ik hele mooie kleding. Ik weet trouwens al als ik ooit deze T-shirt in de winkel tegenkom, ik onmiddellijk verkocht ben en hem MOET hebben:

[img]../upload/418/xw330_nl_r1_c1.jpg[/img]

_________________
Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bit op 2001-05-30 14:32 ]</font>

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:35

Ik vind het wel mooi, maar ik heb er(nog)geen kleding van. *LOL*
Die rijbroek wilde ik ook gaan proberen.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:52

Ik vind het ook mooi maar behoorlijk overprijsd. 300 Gulden voor een rijbroek vind ik normaal, maar niet voor ene zonder leren zitvlak en zo. Ik koop altijd Pikeur broeken met kunstlederen zitvlak. Die kosten ongeveer 360, maar dan heb je wel wat anders dan een standaard Anky broekje.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 16:12

Nou het standaard Anky broekje is anders wel erg goed hoor Lachen
Even nieuwsgierig: Bit; wat is er zo speciaal aan dat tshirt??

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 16:35

Citaat:
Op 2001-05-30 14:32, schreef Bit:
Vind ik hele mooie kleding. Ik weet trouwens al als ik ooit deze T-shirt in de winkel tegenkom, ik onmiddellijk verkocht ben en hem MOET hebben:

[img]
../upload/418/xw330_nl_r1_c1.jpg[/img]


Divoza heeft um, kost iets van 80 piek...
Wel hele leuke t-shirtjes!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 18:31

Nou, ik ben zo ongeveer verslaafd aan het merk!
Ik heb er aardig wat spullen van. De meeste rijbroeken die ik heb (9) zijn Pikeur, maar heb sinds kort ook een Anky en die zit minstens zo fijn!
Verder heb ik die cremekleurige fleecebodywarmer (voor op die kakibroek dus), een bruin/beige Windstopper, een grijs/zwart jasje met rits, en nog een jasje in beige/zwart. Ik vind het echt super zitten!!!!! Pling *LOL* Party!!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:03

Wat ik er zo leuk aan vind, Laura?
Ik was gewoon op haar site aan het surfen en dat was het eerste kledingstuk dat me daar opviel. Ik vind het gewoon een leuk model en een mooie kleur.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:42

Hihi ja vond het namelijk een beetje 'gewoon' shirtje. Weet niet wat voor spul het is, maar het modelletje is wel gewoon bij de Hennes te krijgen Lachen
Maar als het idd weer Anky stof is zal het wel superademend zijn oid of windstoppend?
Ik vind Anky's spul nog steeds mooi Party!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 23:05

hihi wat prettig dat ik 'connecties'(ken iemand die er werkt) heb. dat scheelt een boel in prijs.

Maar de kleren zijn errug gaaf

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:28

Die ANKY kledinglijn is ECHT MOOI!!!Ik geloof graag dat het ook erg goed is, de materialen zijn super. Ik ben wel bereid veel te betalen voor iets goeds,(heb ook een jas gekocht van f340,-, kon het niet laten..) maar af en toe vind ik die prijzen wel erg overdreven. Mag wel iets minder worden. Is er al een ANKY rijbroek met kunstlederen zitvlak? Daar ben ik namelijk aan verslaafd geraakt... Ik wil best eens iets uit deze kledinglijn kopen, eens kijken of ik het ergens tegenkom.Groetjes Ilona.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gambler21, Josien_, meniekske en 95 bezoekers