paarden verzekering

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

paarden verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 11:57

Ik ga een verzekering voor mijn paard afsluiten alleen zat ik eerst te kijken hoeveel ongeveer kwijt ben enzo doormiddel van een berekening bij interpolis. nu moet je dus invullen "Te verzekeren waarde in euro"
Wat betekent dit eigelijk hoeveel je paard waard is of voor hoeveel je hem gekocht heb of is het heel iets anders

Ik heb mijn pony voor 700 gekocht.

Ik hoop dat jullie dit weten



Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:19

Wij hebben onze paarden ook allemaal verzekerd bij Interpolis Pling .. en dat betekend geloof ik voor hoeveel je je paard wil laten verzekeren. Dus hoeveel hij waard is. Vul niet meteen heel veel in want er komt ook nog iemand kijken of het bedrag wel redelijk is. Pling

Neeltje

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:51

Als jij je pony voor 700 euro laat verzekeren, dan krijg je ook 700 euro terug wanneer je pony overlijdt. Het bedrag kun je vergroten naarmate het paard meer waard wordt. Ik heb mijn paard gewoon voor de aankoopsprijs verzekerd, omdat ik hem dat waard vind. Je hebt kans dat ik hem naarmate de jaren vorderen voor meer laat verzekeren.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:54

Ik zou eerst de voorwaarden van Interpolis heeel goed lezen alvorens hier een verzekering af te sluiten.
Ze krijgen van mij nog geen fietsband meer in de verzekering.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:16

Ik verzeker iig nooit een paard meer, tenzij ie echt een fortuin heeft gekost (maar dat kan ik toch niet betalen Lachen), ben echt flink genaaid toen ik hoge kosten voor m'n vorige paard moest maken en uiteindelijk af moest laten maken. Ze doen echt alles om er onderuit te komen of om zo min mogelijk uit te keren, dus ik zou de kleine lettertjes heeel goed lezen...Ik leg iedere maand wel een bedrag opzij, om zo noodgevallen op te kunnen vangen, weet ik iig zeker dat ik dat geld heb.

En eerlijk gezegd zou ik er met een pony van die waarde niet eens aan denken om te verzekeren, klinkt misschien l.ullig, ik weet dat ie emotioneel voor je meer waard is, maar een verzekering gaat echt geen paar honderd (of misschien wel duizend) euro uitbetalen aan gemaakte dierenartsen kosten voor een pony van die prijs. (nogmaals niet l.ullig bedoeld...)

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:46

marielle, het enige wat voor een paard in die prijsklasse interessant is, of beter gezegd voor de eigenaar, is een ziektenkosten verzekering......om de waarde van het paardje te verzekeren is eigenlijk de moeite niet. Het zijn juist de ziektenkosten die vaak hoog oplopen. Een bedrag van een kleine 1000 euro heb je ook wel weer redelijk gauw bij elkaar gespaard.

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 14:17

fabienne schreef:
marielle, het enige wat voor een paard in die prijsklasse interessant is, of beter gezegd voor de eigenaar, is een ziektenkosten verzekering......om de waarde van het paardje te verzekeren is eigenlijk de moeite niet. Het zijn juist de ziektenkosten die vaak hoog oplopen. Een bedrag van een kleine 1000 euro heb je ook wel weer redelijk gauw bij elkaar gespaard.


Het gaat mij ook vooral om de kosten van de veearts enzo.
Waar hebben ze dan zo'n ziektenkosten verzekering?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:50

Hippo Assurantien, Eerste friesche onderlinge, Interpolis........er zullen er nog wel meer zijn.....

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 14:51

dank je dan zou ik daar ook informatie over vragen

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 14:32


Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:10

is het nuttig om een paard te verzekeren??

Jasmijn 29-04-2011
<3 Jasmijn <3 Mampina
Brusje op komst!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 bezoekers