Oproep/Advertentie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 20:26

Ik had ff een vraagje.
Helaas kan mijn paard op zijn huidige stal niet in een buitenbox of het weiland in.
Omdat, zoals jullie wel weten, Fitz luchtwegproblemen heeft wordt dit toch wel dringend aangeraden door de veearts.

Op welke sites kan ik nu het beste advertenties/oproepjes plaatsen voor een nieuwe stal??
Welke sites worden veel gelezen??


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:32

Kijk even op http://paarden.pagina.nl daar staan heel veel links van advertentiepagina's voor paarden. Zou er gewoon zo veel mogelijk zetten als ik jou was dan heb je meer kans dat er iemand reageert.
Heel veel succes!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:47



moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:55

Hee balen Fitz! Dat ie het nou echt niet doet! Wil je definitief verhuizen, of tijdelijk?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 00:57

Hee Fitz, ik weet wel een leuke stal hoor...hihihi Haha! , die heb ik gevonden via horses (stoeterijen en toen pensionstallen aangeklikt geloof ik... Knipoog)Maar misschien kan jij daar ook op kijken Fitz...en anders kom je toch gezellig een maandje bij ons om te kijken...lijkt mij wel gezellig natuurlijk... Haha! Lololol...maar ik wil je verder ook wel helpen zoeken hoor. Succes in ieder geval!
Groetjes, Jasja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 10:19

He, wat jammer zeg, verhuizen van stal is nooit leuk!

Ik ga zelf altijd anders te werk. Ik maak een uitdraai vanuit de goudengids [daar kun je ook sorteren op postcode] en bel dan gewoon alle stallen af. Of nog beter, ga gewoon een keer onverwacht op bezoek.
Ik neem aan dat je iets zoekt dat redelijk bij je in de buurt zit. Kun je niet vragen aan andere stalgenoten welke stallen ze allemaal kennen. Misschien weet je instructeur nog wat adresjes?

heel veel succes er mee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 bezoekers