Paarden druk met harde wind

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 19:29

Waarom worden paarden druk van harde wind?
Door dit probleem kan ik nu gewoon een paar dagen niet rijden omdat het een kuddedier is en Margot dus lekker achter ieder aan rent!
En nee, ik kan niet in een bak rijden want die hebben we niet, en nee, ik kan niet ergens anders gaan rijden want ze heeft een veulen.
Sorry dat ik zo boos reageer, maar ik zat dagen op deze mooi dag te wachten om mijn nieuwe zadel uit te proberen en nu juist moet er zoiets vervelends gebeuren.
Ik was er namelijk af gevallen, doordat mijn zadel was verschoven, hij kon niet strakker(dat heb ik 3 keer geprobeerd maar dat kon echt niet) maar hij zat ook niet super strak.

pffffff, zo dat ben ik ook weer even kwijk, nogmaals mijn exuses voor dit rare bericht.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:32

Sja... vervelend probleem he? Maar je went er wel aan, ik rijd nu alleen niet als het ECHT heel erg hard waait. Bij ons waait het namelijk altijd.

Ik denk dat het komt doordat de wind in hun oren buldert. Daardoor horen ze de andere geluiden niet meer zo duidelijk. Daarbij komt dan ook nog dat er wel weer heel veel andere geluiden bij komen, die er met weinig wind niet zijn. Eng dus!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 22:00

Stimmt, paarden zijn vluchtdieren. Door die wind horen ze geen "gevaar". Dit vinden ze eng, en zo fokken ze zichzelf op. Je kunt erop rekenen dat als er 1 met zo'n harde wind vandoor gaat, dat de hele boel meedendert.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glossy2009, Plus_en_Min, rover_, YandexBot en 138 bezoekers