DVD probleem (met Bridget Jones 2)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

DVD probleem (met Bridget Jones 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 12:13

Eergisteren had ik de DVD van Bridget Jones 2 bij de Kruidvat gekocht. S'middags ging ik hem even kijken, en toen zag ik dat enkele dingen van de extra's het niet deden. Dan drukte ik op oke om het te openen maar er gebeurde gewoon helemaal niets.. Paar keer geprobeerd, nou dan kom je er dus achter dat het echt niet werkt. Dat vond ik toch wel vervelend dus de volgende dag terug gegaan en ik kreeg een nieuwe mee. Meteen geprobeerd of nu wel alles het deed. Nu deed alles het alleen de sountrack niet. Erg raar... Scheve mond Je hebt dan de keuze om op te klikken tussen Engels en Frans. Maar als je daar op klikt wordt je terug gestuurd naar het Menu. Tja wat moet ik hier nu mee? Ik vind het echt zonde want daar hoort een leuke sountrack bij te zitten.


magicc
Berichten: 108
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Groningen

Re: DVD probleem (met Bridget Jones 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:24

Het wil wel eens voorkomen dat de DVD speler een dvd niet goed wil lezen.. waarschijnelijk een probleem. je zou denken dat het ligt aan zelfgebrande dvds daar komen ook wel eens problemen mee van het lezen van de dvd speler. Hebben wij zelfs ook wel eens gehad van DVDS die we bij de videotheek hadden gehuurd. probeer hem eens in een andere dvd speler te stoppen en te kijken wat hij dan doet?

Enjoy life everyday

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Re: DVD probleem (met Bridget Jones 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:46

Inderdaad, even in een andere speler proberen. Dan weet je in ieder geval of het probleem in de DVD zit of in je apparatuur.

* To Belg, or not to Belg *

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Re: DVD probleem (met Bridget Jones 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:10

Ga dit even aan mn vriend laten lezen : weer een punt waarom ik DVDspelers haat, en het liever bij de gouwe ouwe videorecorder hou Haha!

Veel suc6 ermee, ik heb geen verstand van DVD spelers, enige dat ik weet is dat ik er een hekel aan heb gezien er altijd wel íets mis is met die dingen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, GoogleAdsense, Kanzi en 9 bezoekers