Nakomelingen Montecristo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myrdal

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-03-05

Nakomelingen Montecristo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 11:56

Mijn merrie krijgt dit jaar een veulen van Montecristo. Ik ben benieuwd of meer bokkers een nakomeling hebben van Montecristo en wat de bewegingen, karakters en dergelijke zijn.
Natuurlijk ken ik de bekende nakomelingen van Montecristo: Rolex, Sierappel, Lipika Special Gift en je had ook nog een goedgekeurde hengst bij het AES. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de paarden die bij de "gewone" mensen thuis staan, zoals mijn veulen ook wordt.


Wiepie
Berichten: 709
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Nakomelingen Montecristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:53

Myrdal schreef:
[...]
en je had ook nog een goedgekeurde hengst bij het AES. [...]


Royality-B (Montecristo x Zeppelin x Apple King xx)

even niets ....


AphroditePK
Berichten: 109
Geregistreerd: 15-02-05

Re: Nakomelingen Montecristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:04

Ik heb een vierjarige bruine merrie van Montecristo. Een klassiek model, maar ge-wel-dig lopen. En karakter, echt fantastisch. Eerlijk, nuchter, werkwillig. 'Bloed' en toch niet heet. Dan maar ietsje minder mooi, ik heb er een heerlijk paard aan en verwacht er veel van.

Myrdal

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Nakomelingen Montecristo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 14:21

Klinkt hardstikke leuk, heb je mischien ook een foto en wat is de moeders vader? Ja, ik heb Montecristo idd ook mede uitgekozen vanwege zijn karakter. Mijn eigen merrie is ook erg makkelijk, kan ook goed lopen en heeft ook een superkarakter, ben dus erg benieuwd naar wat eruit komt! (Ik plaats ook wel een foto als het veulen er eenmaal is, nog 11 dagen en dan is ze uitgeteld)

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Re: Nakomelingen Montecristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 16:30

Sierappel (Montecristo x Flemmingh x Koberlina stam)
Volgens J Achten is hij vandaag misschien wel Nederlands best gefokt dressuurhengst (zie advertentie in Equitime)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ManonGrr, Perros, Schrompeltje en 131 bezoekers