ja, we hebben shetjes gevonden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 11:39

Gisterenavond met schoonpa en -zus op pad geweest om shetjes te kijken. Wat een schatje waren het, we hebben ze dan ook gekocht en gelijk meegenomen. Het zijn moeder en dochter en ze zijn zwart. Voor de zekerheid hebben we ze eerst maar in de stal gezet, de wei staat nog wel erg vol met gras, terwijl ze van een kale wei komen. Vanmiddag proberen om ze naar de wei te brengen, dochter kent het nog niet om geleid te worden aan het halster.
Moeder heet Emma van de Ackerweide, door ons al omgedoopt tot koningin Emma, we hadden alleen de rode loper nog niet uitliggen.. Lachen
Dochter heette Peukie, snel omgedoopt tot Porky.
Het is leuk om te zien hoe mijn schoonvader ermee omgaat, hij heeft altijd paarden gehad en nu van dit kleine spul, maar hij is er nu al gek mee.
Binnenkort foto's hoop ik.

Sprakeloos


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:42

ik heb net ook een nieuwe shet die hete kim maar die heb ik (bijna omgedoopt ik moet het nog tegen mijn zus zeggen) in LIL'Kim

leuk he shetties vooral veulentjes Lovers

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:44

Leuk joh!!!! Hahaha peukie, mooie naam Knipoog Neej dan is Porky nog best wel melig. Veel plezier met ze!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 16:39

He Esther dan heb ik jou dus gisteravond ontmoet hihihihi......onverwachte minibokt meting........was jij met de bril of die andere Lovers
Wat leuk joh ik wist helemaal niet dat jij ook altijd bokt Lachen
Hoe is het allemaal gegaan met de ponys Lachen

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 16:58

Leuk shetjes zijn zo lief Lovers zien we gauw foto's??? Porky vind ik idd veel leuker dan Peukie Verward

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 18:34

Citaat:
Op 2001-05-31 11:42, schreef Thirza:
ik heb net ook een nieuwe shet die hete kim maar die heb ik (bijna omgedoopt ik moet het nog tegen mijn zus zeggen) in LIL'Kim

leuk he shetties vooral veulentjes Lovers



Zo gaat onze Kim dus ECHT NIET heten he. Ik HAAT R&B en dat soort muziek en het maakt me niet uit of iemand z'n paard Puff Daddy ofzo noemt als het maar niet de mijne is de Kim = Kim en blijft Kim. Mijn lieve kleine zusje heeft er geen cent ingestoken. Dag lief zusje. Extreme duivel }> Extreme duivel Haha!

Dikke kus je grote zus.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:01

_____________________________________________
Merilyn:

Mijn lieve kleine zusje heeft er geen cent ingestoken. Dag lief zusje. Extreme duivel }> Extreme duivel Haha!

Dikke kus je grote zus.
_____________________________________________

Nou nou nou, wel lief doen tegen elkaar hè?
*grin*

Dikke kus van de andere 'zus'

_________________
Waar de kennis van de ruiter ophoud
begint zijn grofheid...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mayo op 2001-05-31 20:02 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mayo op 2001-05-31 20:03 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mayo op 2001-05-31 20:03 ]</font>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:04

ooit van koosnaampjes gehoord, dan is iedereen blij denk ik.

Maar wel tof dat je nieuwe shetten hebt gevonden, ik vind die beesten echt cool!!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 20:18

Hee Jacqueline,

Leuk je eens gezien te hebben! Ik was die zonder bril. Ik dacht er aan toen ik thuis was, "zou dit misschien een minibokt meeting geweest zijn", vooral toen je zei dat je iedere dag zat te internetten.
Met de pony's gaat het goed, vanmiddag zijn ze in de wei geweest, Emma liep gewoon mee, Porky vond de drempel van de stal wat hoog. Maar liep daarna ook gewoon mee. Na anderhalf uur hebben we ze er weer uit gehaald want ze bleven aan het eten, het uit de wei halen ging goed (omkopen met paardesnoepjes).
Het zijn echt schatjes Lovers , vooral Emma is dol op knuffelen!

Sprakeloos

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:23

Vind het echt heel leuk voor jullie en vind het ook heel fijn voor Emma en Porky dat ze nu een mooie groene wei hebben Lovers .
Ik heb eventueel wel foto's voor je hoor van " Koningin Emma en Porky hihihihi" leuk trouwens dat Porky dat is inderdaad 100 keer beter dan Peukie *LOL*
Met Appie het hengst veulen gaat het ook heel goed hij is niet echt door het dolle heen geweest!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, BlackClaw, Dartel, Earth, marinst, meniekske, Mieke, nick_en_ik, Salinah, Typhoon, Vagabondo, Vecar, xoranlover en 114 bezoekers