Petje af voor Willem Muijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JerInTho

Berichten: 191
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Arló

Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 22:23

Een tijd terug heb ik enorm afgegeven op Willem Muijs.......

Ik wil nu even zeggen dat ik daar heel veel spijt van heb!!!!! Bloos

Ik heb hem een paar dagen terug met een kwaaie kop Stoom uit je oren opgezocht....... ik wilde mijn anderhalf jaar geleden bestelde en betaalde pad en sidepull hebben........
Ik ben met schaamrood op mijn wangen Party!! weer naar buiten gekomen..... weliswaar zonder mijn spulletjes, maar met een hoofd vol begrip en een paar leuke en mijns inziens eerlijke afspraken voor de toekomst.

Als ik geweten had wat ik nu weet, dan had ik nooit zo op hem afgegeven. Lips are sealed

Feit blijft dat het zadel niet goed ligt, en er een stom stukje leer op de verkeerde plaats zit Haha! , maar ook daarvoor heeft hij aangeboden langs te komen, om het te bekijken en mogenlijk te verhelpen. (helaas zit ik op het moment dat hij in de buurt is in Hongarije, dus dat wordt niks .)

Maar mijn vertrouwen in hem is weer dusdanig hersteld dat ik in de toekomst ZEKER weer zadels van hem zal afnemen.

De kwaliteit van het leer en de degelijkheid van de zadels zijn geweldig. OK dan! Ik geloof zo maar dat zo´n zadel 20 jaar mee gaat.

Ik heb er weer een goed gevoel over! Ach gut

Willem....... heel veel succes Knipoog !

Betaalbare ruitervakantie in Hongarije: http://www.jerintho.com



crazycactus

Berichten: 10928
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:17

Netjes van je dat je het weer rechtzet. Dat zouden meer mensen moeten doen,

Deel met de mensen van wie je houdt. Deel je muziek, je eten, je recepten, je talenten. Door de mooie dingen in het leven te delen met anderen verspreid je meer geluk en. liefde.

Anoniem

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:14

Goed van je om zo'n bericht te plaatsen! Netjes hoor! En idd wat crazycactus zegt: Dat zouden meer mensen moeten doen!

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:09

jij zegt Petje af voor Willem ik zeg Petje af voor JerInTho knap dat je het rechtzet en dat je het zegt.

Succes met je zadel

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:30

JerInTho schreef:
Als ik geweten had wat ik nu weet, dan had ik nooit zo op hem afgegeven. Lips are sealed

En wat is dan uiteindelijk het "excuus"?? Of is dat een groot geheim Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:34

JerInTho schreef:
[color=#FF0040]
ik wilde mijn
anderhalf jaar geleden bestelde en betaalde
pad en sidepull hebben........
[...] weliswaar zonder mijn spulletjes

Goeie genade... Scheve mond
Maar je spullen heb je dus nog altijd niet, begrijp ik....
Misschien praat ik wel voor mijn beurt hoor, maar waar ík vandaan kom, krijgen leveranciers/winkeliers het niet voor elkaar om de klánt een schuldgevoel aan te praten, terwijl zíj in gebreke zijn gebleven... Scheve mond
Heb je wel je geld teruggekregen, zodat je je sidepull en pad eindelijk ergens anders kunt gaan kopen?

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:36

Elles schreef:
waar ík vandaan kom, krijgen leveranciers/winkeliers het niet voor elkaar om de klánt een schuldgevoel aan te praten, terwijl zíj in gebreke zijn gebleven... Scheve mond

Hahaha, dat was het eerste wat ik ook dacht....daarom ben ik echt heel nieuwsgierig naar de reden Clown

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:41

Zie gelukkig dat ik niet de enige ben die nog ff wacht met zijn petje af te nemen Haha! Cool

DubbelFun

Berichten: 88604
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:54

Elles schreef:
waar ík vandaan kom, krijgen leveranciers/winkeliers het niet voor elkaar om de klánt een schuldgevoel aan te praten, terwijl zíj in gebreke zijn gebleven... Scheve mond

vera schreef:
Hahaha, dat was het eerste wat ik ook dacht....daarom ben ik echt heel nieuwsgierig naar de reden Clown

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, maar ik dacht laat ik eens wijs zijn en niet als eerste mijn mond opentrekken. Knipoog

@JerInTho: Ik kan me indenken dat je de reden van Muijs niet openlijk op Bokt wil zetten c.q. dat Muijs er weinig voor voelt hem op Bokt te zien. Ook zul je het ongetwijfeld als een gebaar van goodwill naar hem toe bedoelt hebben, maar of dit naar anderen toe ook zo overkomt betwijfel ik zeer. Cool

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:20

Dit was het stukje dat JerinTho had geplaatst over Custom Made Saddelery een paar maanden geleden:

Citaat:
We hebben tot in de treuren gezeurd of ie aub wilde komen kijken...... dan wilde ik zelfs nog een zadel (dan wel is waar tweede hands) bij hem afnemen.

Dat kon hij in één en de zelfde rit....... maar hij kwam niet......
We hadden zelfs verschillende keren afgesproken dat hij zou komen.....

NIET VERSCHENEN!

Na honderden telefoontjes, mailtjes enz....... zijn we naar Arthur gegaan...... Hij stond wel voor ons klaar...... en Muijs z'n zadel?????
Dat ligt in de kast!!!!!! Werkeloos!

We hebben gewoon dik 2000 euro weggegooid!

Op het paard waar het voor gemaakt is ligt het NIET!!! Het schuift en veroorzaakt drukkingen.......

Op dat paard ligt nu een continental....... bevalt prima en is de helft goedkoper!!!!!! Is perfekt aangepast en kompleet met pad, singel en hoofdstel voor 1000 euro....... en het zit nog lekkerder ook!

Ik hoop echt dat het goed komt met de mensen die een zadel bij hem hebben besteld!!!
Zit hem achter zijn vodden!!!!! Anders laat hij je gewoon stikken!

Ziek

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:46

Hallo, mag ik even, wat zijn wij allemaal met die petten aan het doen.
Koop er effe lekker zelf één ja. Haha!

Van mijn krijg je een pluim JerInTho

Gr Peter

Anoniem

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:46

Wat je ook van deze man kan zeggen, hij is in ieder geval een enorm commercieel talent! Het voor elkaar krijgen dat een klacht niet opgelost wordt, maar wel dat je openlijk excuses en begrip krijgt via internet! Geweldig!
Muijs, bel me want ik heb nog wel een paar banen voor je in de aanbieding! Goede commerciele mensen zijn altijd welkom! (O wacht effe, stond er in de definitie ook niet iets over afspraken nakomen? Haha! )
Hahaha wat een geweldig topic dit!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:06

PeterV schreef:
Hallo, mag ik even, wat zijn wij allemaal met die petten aan het doen.
Koop er effe lekker zelf één ja. Gr Peter

hey , hey,Pe ,...maak je nie druk....Ik hou me pet lekker op!! Tong uitsteken

JerInTho

Berichten: 191
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Arló

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-05 01:16

De Sidepull en de Pad had ik al lang ergens anders aangeschaft.
Ik had echt niet verwacht dat hij die nu ineens in huis zou hebben.

Maar de zaak is keurig opgelost! Knipoog

Het niet goed liggen van het zadel kan erg veel verschillende oorzaken hebben........ hij heeft aangeboden te komen kijken en de problemen die er zijn op te lossen. (ook met dat stukje leer op de voor mij Bloos! verkeerde plaats).
Ik ben degene die het nu heeft afgehouden, omdat ik op het moment druk bezig ben met onze emigratie in juni.
Het zadel ligt perfekt op ons nieuwe paard Haha! , dus is het inmiddels alweer in gebruik.

Als je boos bent op iemand, geef je die persoon ook graag de schuld van zaken waar hij wellicht echt niets aan kan doen...... zo verdenk ik mezelf ook van verkeerde uitspraken Bloos :
Het bewuste zadel is aangemeten op een rondtjes rennende asociale hengst van 3 jaar... Hamer .... achteraf zeg ik...... hoe heeft hij het uberhaupt kunnen opmeten....... hij stond geen tel stil!!! Maar dat heb ik in mijn vorige topics achterwege gelaten Extreme duivel ...... en dat bedoel ik!

Wie écht wil weten wat het verhaal achter het tijdelijke "verdwijnen" van Willem Muijs is, raad ik aan hem eens op te zoeken. Hij neemt alle tijd voor je om te vertellen wat er aan de hand was! Ja

Ik blijf mijn petje afhouden!....... Ik geloof er vast in dat hij de slechtere tijd achter zich heeft gelaten. OK dan!

Betaalbare ruitervakantie in Hongarije: http://www.jerintho.com

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:39

JerInTho schreef:
Het bewuste zadel is aangemeten op een rondtjes rennende asociale hengst van 3 jaar... Hamer .... achteraf zeg ik...... hoe heeft hij het uberhaupt kunnen opmeten....... hij stond geen tel stil!!!



Je zegt het zelf al... hoe heeft 'ie dat kunnen doen! Iedereen kan toch nagaan dat je zo geen zadel op kunt meten, van Muys, als zadelmaker, mag je dat helemaal verwachten. Dan had hij naar mijn mening zelf moeten zeggen dat het zo niet ging en had er een moment afgewacht en/of gecreëerd moeten worden waarop wél opgemeten kon worden.

Maar goed, als jij tevreden bent is het toch goed... 't is jouw geld, jouw paard...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:21

goed.. t zal aan mij liggen, maar ik snap er heeelemaaal niets meer van...

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:27

Ik had een zadel bij divoza weg. Verdrietig Na een jaar kwamen er witte haartjes
op zijn rug. Via via kreeg ik de naam Willem Muis te horen. Ik kon
dezelfde dag nog langskomen om mijn zadel te laten zien of het wel paste.
Willem was erg vriendelijk en legde alles keurig uit alleen een aangepast
zadel was mij te duur. Ik heb er veel van geleerd en mijn pony heeft nu
een mooi nieuw zadel. willem, bedankt en ga zo door. Haha! Pling

Nederlands Kampioen Open trail 2007, Shadow is the best
Still miss jou

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 09:20

klaske schreef:
goed.. t zal aan mij liggen, maar ik snap er heeelemaaal niets meer van...

Eeeeuuhh... ja, same here.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Re: Petje af voor Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:51

Hmmm, ik ben in ieder geval geen contactpersoon meer zoals ik in een eerder topic zei.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers