Hesje / schouderband met knipperlichtjes ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 48039
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Hesje / schouderband met knipperlichtjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 20:21

Weet iemand toevallig waar je zoiets kunt kopen ?
Lijkt me wel prettig en goed zichtbaar voor van de winter.

Gewoon iets voor over je schouders en liefst nog een heel tuigje
(BH-model ofzo Clown ) met lichtjes of knipperlichtjes (LED-jes) .

Lijkt mij ideaal ! Party!!

Bestaat er zoiets in de handel , weten jullie misschien waar ?


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:24

Ik ken iemand die heeft van die fluoriserende armbanden met lichtjes erin, maar ze gebruikt ze om haar laarzen *LOL*

Volgens mij had ze die gewoon bij de fietsenwinkel gekocht.

pmarena

Berichten: 48039
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 20:31

Ja die ken ik Lachen
Zoiets zoek ik dus in een hesje , dat zal er toch ook best wel zijn ?

Kijk al jaren bij de fietsenwinkel en sportzaak , maar nooit hangt er zoiets.... volgens mij is het er echt wel ergens !! (toch ?)

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:39

op http://www.agradi.nl/ hebben ze wel van die fluoriserende hesjes, been lampjes en reflectoren voor aan je stijgbeugels...

Maar lampjes in het hesje zelf heb ik nog nooit gezien.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:36

als ik in het donker ga rijden heb ik zelf een fluoriserend hesje aan van de IKEA. Hebben ze ook bij welkoop en vaak ook bij Gamma of Karwei.
Ik heb om m'n arm zo'n ruiterlamp die naar voren wit uitstraalt en naar achteren rood. Gewoon bij de ruitersportzaak.
M'n knollie heeft zo'n geel bandje om z'n frontriem met van die rode knipperlichtjes en ook eentje in z;n staart. Dit ware hele goedkope bij het kruitvat vandaan. hebben ze ook bij fietsenzaken. Bij de paardendrogist hebben ze ook van die fluor dingen.


pmarena

Berichten: 48039
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 22:54

Ja , van fluorescerend spul is er genoeg , maar ik zou ik dus best graag iets willen met echt lampjes erop , dat lijkt me persoonlijk 10 x fijner en 10 x beter zichtbaar dan een armlampje ofzo....

Misschien een idee voor de HorseLover , dat ze zoiets in productie gaan nemen Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 07:19

Ja ik ken ze!
1 of andere zaak stond er mee op P&K.
Ik heb een halsband voor het paard mee genomen waarin lichtjes knipperen en ze hadden daar dus een geel hesje met om je middel zo'n band die dan knippert.
Ook bandjes voor om de benen etc.
Ik weet alleen niet meer of het wel een Nl ruitersportzaak was kan ook best een duitser zijn geweest....

Volgens mij heeft horselover wel zoiets teminste heb ik een keer zoiets in dat krantje zien staan maar dat weet ik ook niet meer zeker..
Euh wat weet ik dan wel: dat ze iig bestaan Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 08:44

Als ik in het donker rij ben ik een en al verlichting:-). Ik heb hesje, beenbandjes, beenbandjes voor paard, lampjes die je overal kan aanklikken en ik ga binnenkort zo'n helmlamp kopen. Ik heb al een zwart paard dus mijn motto 'je kan niet zichtbaar genoeg zijn'. En ik heb ze overal weg gekocht. Outdoorzaak kan je veel vinden.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 08:46

Ineke2 schreef:
op http://www.agradi.nl/ hebben ze wel van die fluoriserende hesjes, been lampjes en reflectoren voor aan je stijgbeugels...

Maar lampjes in het hesje zelf heb ik nog nooit gezien.


Goede tip. Nu weet ik ook waar ik mijn portable paddock ga kopen. Jemig in de ruiterzaak betaal je nog 400 gulden voor zo'n ding. Hier 99 euro.

'Paint' it 'Black'

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 09:16

Zo'n hesje heb ik, inderdaad fluoriserend met een band met knipperende lampjes. Ik ben net een kerstboom maar opvallen doe ik Haha!

Ik heb dat ding gekocht bij Cranenbroeck, een soort boerenbond. Hij kostte daar maar iets van 10 gulden.

pmarena

Berichten: 48039
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 10:39

Van welk merk is dat dan , dan kan ik er misschien ook 1 achterhalen ? Lachen Lachen

Outdoorzaak heb ik nog niet geprobeerd , misschien daar wel dan ja , zal eens kijken , bedankt !!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:56

Ik heb dus gewoon zo'n fluor geel hesje. Zonder knipperlampjes, maar die heb ik extra. Mijn vriend heeft die ergens bij een of andere opendag gekregen, een klein rond lampje met een schuifklipje aan de achterkant, drie standen, gewoon licht, een keer een knipper en een snelle knipper.
Die schuif ik dan aan mijn kraag, rijlaars of neusriem *LOL*
(daarbij reflecterende beendingen en een lichtje aan mijn arm, rood en wit.)

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:44

In Engeland zijn ze veel verder met dat soort dingen (Hebben ze ook hesjes met een L er op voor jonge paarden Haha! ). Daar ga je ook bij klaarlichte dag als een soort kerstboom naar buiten als je langs de weg moet. Dikke kans dus dat daar wel zoiets verkrijgbaar is. Maar ja, 't is ook niet echt naast de deur Haha!

Nulla tenaci invia est via

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:03

Ik heb al die dingen gewoon bij onze Welkoop gekocht, hesje, reflecterende banden voor benen (en mijn enkels) en nu ook armbanden met rode LED- tjes erin die knipperen.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

kenyn

Berichten: 694
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Surhuisterveen (friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 14:25

bij hoppa.to kun je nu een heel set winnen

het is niet hetzelfde als kopen maar je kunt het altijd proberen

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 14:47

bij de welkoop hebben ze die lampjes ook in een bandje voor om je arm. En ook voor die lampjes om je benen. En ik dacht ook bij ons bij de ruitersportzaak. Bij de divoza hebben ze dacht ik ook van die beugelblokjes, of dat was bij de horselover?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 15:25

Ik was met julius ook altijd super zichtbaar! Ik heb namelijk een refelectende uitrijj(regen) deken. Is een super gaaf gezicht. Ik heb ook van die reflecterende dingen om de benen. Die zijn wel 12 cm. Verder natuurlijk lichtjes om mijn been. En een reflecterend hesje.

De meeste auto's remde gigantisch af om nou eens te zien wat ik weer omhad. Wel handig

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:15

Ik heb nu 2 bandjes voor om de benen, zelf een geel/oranje/zilver hesje en een gele band, met rode ledjes om me arm,
en me moeder of vader fietst altijd mee, en die hebben dan ook nog een lamp voor en achter.
Als we deze winter nog vaak rijdend gaan, koop ik zo'n ruiterlamp voor om arm of been, want zelf vind ik zo'n ding beter als wat knipperende ledjes!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:18

ik heb een hesje, een soort band die knippert voor om je middel en schouder, fluoriserende bandages, fietslampjes voor in der staart en op der neusriem, knipperende bandjes voor om mijn benen/armen, een fluoriserende deken en dat was het geloof ik Haha!
in de winter was bij ons de bak meestal heel slecht en ging ik meestal buitenrijden, dus heb ik heel veel lichtgevende en fluoriserende dingen aangeschaft. gewoon in de paardenwinkel, fietsenzaak, bij het kruidvat enz. ik zou wel zo min mogelijk in een paardenzaak kopen want daar is het 2x zo duur als bijv. in de fietsenzaak

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:22

Bij de Hippohippic in Bussum heb ik een fluoriserend set gekocht voor om Nappie z'n benen maar ook een band met knipperend licht van Kieffer, deze is zichtbaar tot een kilometer en werkt perfect!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 23:45

Afbeeldingikweet niet of het al genoemd is: hemaAfbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rainer en 104 bezoekers