Foto's ineke2 op wedstrijd met Misty

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 14:15

Dit zijn foto's van Misty en mij op onze eerste wedstrijd. Misty is de pony waar ik op heb leren rijden, zoals je ziet was het een enorme sterrekijker, toch schijnt ze Z-dressuur en Z-springen gelopen te hebben in een ver verleden... Ze is meer dan een jaar geleden weggegaan van onze manege, omdat ze toen al 3 maanden kreupel was:)
Heb ik veel verdriet van gehad.
 
Groetjes Ineke
[img]../upload/205/ineke.jpg[/img]
[img]../upload/205/ineke2.jpg[/img]
[img]../upload/205/ineke3.jpg[/img]
[img]../upload/205/ineke4.jpg[/img]

ps. zo goed ineke?

:evaw:



Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 14:20

Ja!! Heel erg bedankt Sjimmie erg lief van je dat je ze er op wilde zetten Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:19

Leuke foto's!! Mooie pony ook zeg! Wij hebben ook zo'n pony op de manege die sterren kijkt Frusty

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:23

Die heeft z'n neus wel heel erg omhoog.
Het is wel een lief paardje, geloof ik aan je gezicht te zien.

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:37

Goh ken jij mijn gezicht zien dan op die foto's??? Knap zeg! Ik vind dat mijn gezicht een beetje 'verborgen' zit onder die cap *LOL*

Ja Coco het was echt heel erg met dat sterrekijken, kwam ook omdat er zoveel beginners op haar reden en die gingen lekker hangen om der in te houden. Bovendien drukte ze haar rug helemaal weg en ontspannen was ze bijna nooit, behalve met springen dat vond ze zo geweldig!!

Maar Misty was inderdaad erg lief, heel snel, maar bokken kwam niet in haar woordenboek voor, wel wilde ze er regelmatig vandoor gaan...dat vind ik minder erg dan bokken Pling buiten was ze helaas te pittig voor mij dus dan moest ik op een ander, tja...je kan niet alles hebben he.



_________________
Als de wapens spreken...vervloeken ze de vrede (uit Spits)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-05-31 16:41 ]</font>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 18:33

mooi beestje hoor, jammer dat ie weg is gegaan. wel vreemd dat ie op een manege terecht is gekomen als ie Z springen en dressuur was, lijkt mij dat er dan heel wat mensen in hem geinteresseerd hadden moeten zijn Verward

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:03

Pfff ja dat weet ik niet hoor, ze stond al lang op de manege toen ik daar begon met rijden dus...en ze was moeilijk met ontspannen, zou een reden kunnen zijn misschien...(zelfs met thiedeman liep ze nog ontzettend met haar neus in de lucht, daar reed degene mee die haar in de vaste huur had)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers