Ik wordt toch zo'n ongelooflijke dikke schijterd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 10:38

gister ging ik op buitenrit, zulks lekker weer. halverwege vloog Raldi echt weg. ik kon haar simpel weg niet meer houden. het was best hard en gaaf, maar halverwege had ik echt zoiets: straks vliegt ze over de kop, en heb ik weer geen paardje.

Ik vreselijk in paniek. terwijl ik nooit een paniek mens ben.
Dus ik zitten en zitten, en kreeg haar gewoon niet meer terug. een toerist bijna aangereden. pfff, ik weet niet of het weer zo verstandig is dat ik weer op buitenrit ga...



ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 10:44

ach ik ging gisteren op buitenrit en toen ging mn knol in volle galop met bolle rug en koppie tussen zn voorbenen, tja, toen beet ik in het zand, kon de teugels ook niet meer vasthouden, maar gelukkig deed het rammelen met sleutels wonderen en het geven van snoepjes natuurlijk, paard weer gevangen, ik aan mn hoofd voelen (ja viel OP mn hoofd) iedereen nog heel gelukkig. Ach, je moet maar zo denken, in de wei en bak kan het net zo goed fout gaan, je moet natuurlijk altijd voorzichtig zijn, maar een ongeluk kan altijd gebeuren, als ik jou was zou ik daar je buitenritten niet voor opgeven.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:00

Kan me voorstellen dat het eng is om weer op buitenrit te gaan, maar het is wel het beste als je door probeert.
Je bent nu voorbereid, goed in de gaten houden wat hij doet, volgende keer gaat het vast beter!!!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:17

HOi Kimmy, is helemaal niet raar hoor, ik kan het me heel goed voorstellen. Maar het is niet verstandig om nu een volgende buitenrit lang uit te stellen, denk ik.
Misschien kan er iemand met je meegaan? Dan is Raldi misschien ook wat rustiger.

Groetjes en succes,

Sonja.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 12:21

Hoi Kim,

Vervelend dat je je vertrouwen een beetje kwijt bent. Als je nou volgende keer eens een martingaaltje losjes omdoet? Daar kun je gewoon mee rijden, maar als hij ervandoor gaat, heb je daar tenminste wat steun aan...

Ik weet niet hoor, het is maar een ideetje...
Wel gewoon weer lekker naar buiten gaan hoor! Tuurlijk, Raldi is Hickory niet en zal hem ook nooit worden. Toch kun je ook van Raldi genieten! Succes!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 12:23

*schaam en ook nog een bloosje erbij* ik reed haar ook nog eens met een thiedeman. ze was zoooo vreselijk sterk. ik ga natuurlijk wel weer naat buiten met haar, ik vrees dat het vertrouwen wat betreft in het verkeer een beetje weg is.

Tuurlijk is ralli hicky niet, maar van ralli kan ik nou bijna even veel van genieten als van Hicky! Party!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:06

Weet je wat ik altijd deed als er zoiets gebeurd was? De volgende dag weer naar buiten gaan! Maar voor ik naar buiten ging, maakte ik haar even "mak" aan de longe. Gekkigheid eruit. En ja, er gebeurde dan ook nog weleens iets, maar ik stapte met meer zekerheid op als ze al wat gedaan had.
En was het echt te erg, dan ging mijn vader of mijn zus mee. Op de fiets. Niet dat ze op de fiets iets te vertellen hadden over Isolda, maar ik voelde me er erg prettig bij.
Gewoon puur gevoelsmatig en durfde ik beter. Isolda voelde mijn zekerheid en was direct braver.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, 3lsk3, Bentuh, Esther_r20, fnpetter1990, Furst, GoogleAdsense, IASCrawler, Ilona__, Lisa_22, Lomax123, Mar_X, Miriam91, sberg, Stephanie_M, Swift, Symke, Titsia, Tvko, xYaartje, Zonnebloem24 en 176 bezoekers