911-United We Stand!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

911-United We Stand!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 17:20

Het is alweer bijna een jaar geleden toen de twin towers in NY, Amerika aangevallen werden door terroristen! Eigenlijk was ik het al een beetje vergeten maar met de 911 zo dichtbij komt alle realiteit terug.
Alhoewel er maar een paar van ons hier in Amerika wonen wilde ik toch eventjes een voorstel doen. Ik was me af aan het vragen of we met zijn allen onze quotes kunnen veranderen naar de bovengenoemde titel. Zodoende getuigen we toch met zijn allen onze medeleven tegenover de Amerikanen die hun geliefden hebben verloren in de 911. Daarbij ook de medeleven tegenover de Amerikanen in het algemeen die ontzettend geleden hebben door die aanval. Je moet het natuurlijk niet doen als je dit niet wilt, het is je eigen beslissing wat je wilt doen!! Knipoog

[edit:BartVB]Typo in de titel[/edit]

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!



Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:38

Moet wel even de titel veranderd worden, nu staat er 991...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:41

sorry, ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is. Maar om iedereen de onderschriften te laten veranderen vind ik een beetje ver gaan. ja iedereen moet het natuurlijk zelf weten en ik respecteer het wel, maar zelf denk ik liever anders terug aan alle slachtoffers die zijn gevallen.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:07

ja ik vind het ook heel erg, ik kan me nog steeds herninneren dat de dag dat 9/11 gebeurde, ik kwam de klas binnen als 1 van de eerte en de TV stond aan, ik dacht van, oh ja die sttat aan omdaty dadelijk nieuws is we hebben elke dag ons eigen nieuws op school waar we dan de informatie die we nodig hebben krijgen, zoals tegen wie ons amerikaans voetbal team speelt die vrijdag, etc. Anyways, ik kwam dus binnen en de TV stond aan en toen hoorde ik opeens, "oh my god, the second tower got hit!!!" Verdrietig en toen ik omdraaien en kijken, heel erg. Ik vind dat we 9/11 heel erg moeten respecteren als een tragische dag die we nooit zullen vergeten, ook al hebben we geen familie verloren, we zullen die dag nog steeds niet vergeten, en alle andere dagen zoals de dag dat de lichten aan gingen die in plaats van de torens steen, en zoals de dag dat al het opruimen klaar was. Dus diamondcheckers ik zal me onderschrift veranderen.

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:40

Ik vind het heel erg wat er is gebeurt, zal het zeker ook nooit vergeten, was zo... zo angstaanjagend! Maar... me onderschrift, net als wat Syph zegt, wat heb je aan je onderschrift, we kunnen beter nadenken, relatiseren... hopen dat het nooit maar dan ook nooit meer gebeurt!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:01

haha ethelate, je bent grappig. Relatiseren..

ontopic;
nee ik ga ook mijn onderschrift niet veranderen. Vind het weinig zinvol.

זכור

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:33

hm, als je in amerika woont is het toch anders dan dat je in nederland woont, je zit er verder vanaf, het is een beetje een ver van mijn bed show. Als zoiets in nederland was gebeurd, hadden denk ik meer mensen het gedaan, maar ik denk er ook gewoon zo aan

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Re: 991-United We Stand!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:27

DiamondCheckers schreef:
Zodoende getuigen we toch met zijn allen onze medeleven tegenover de Amerikanen die hun geliefden hebben verloren in de 911.


Het waren lang niet allemaal Amerikanen. In het WTC werkten veel niet-Amerikanen, ook Nederlanders.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 17:08

Sorry voor het verkeerde topic titel. Was weer een beetje te haast denk ik! Zoal ik al eerder schreef, je hoeft het niet te doen. En pril, ja ook voor al die anderen die het slachtoffer zijn geworden door de attack!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 17:40

United we stand? Hmm.
Ik vind dat heel het WTC drama (en dat was het) nogal een erg wrange bijsmaak heeft gekregen door de geweldige (not) acties van grote vriend Bush. Dingen als 'the axe of evil' en meer van dat soort kreten. Ronduit eng, maffe cowboy. Van mij mag hij zo weer terug naar de farm waar hij vandaan komt, het gaat echt helemaal nergens meer over Verdrietig

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, BarbaraNova, Ellen_ov, Faya__, fjord_brucht, fleurtjeuh, Gee, Ginny135, Hanneke137, kamsel, Melissa0304, midori, Muurp, Pinacolada, purny, RoronaZorro, YandexBot en 163 bezoekers