Bart ? Blij met bokt ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Bart ? Blij met bokt ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 19:26

Ik vraag me nou af he , Bart , ben je nou blij dat jullie destijds bokt hebben opgericht , of vind je wellicht dat het een beetje uit de hand loopt , zo ontzettend druk als het eigenlijk is , veel gebruikers enzo ?

En wat nou als je het zat wordt , is dat dan het einde van bokt ?

Ik zie je wel eens een dagje op oorlogspad dat je gek van iedereen wordt , vandaar Haha!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:31

hij kan altijd een userlimit erop zetten. En als hij het zat wordt wil ik het best overnemen hoor Haha!

pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 19:36

Ik ben zo nieuwsgierig of hij gewoon ineens de stekker eruit kan trekken ,
ik kan me toch voorstellen dat je het op een bepaald moment zat wordt om steeds maar weer alles op dat bokt te gaan regelen Lachen

Hihi , die Syph.... volgens mij gaat er nog een akelige hoop tijd inzitten , zou je dat ECHT willen ????

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:39

pmarena schreef:
Ik ben zo nieuwsgierig of hij gewoon ineens de stekker eruit kan trekken ,
ik kan me toch voorstellen dat je het op een bepaald moment zat wordt om steeds maar weer alles op dat bokt te gaan regelen Lachen

Hihi , die Syph.... volgens mij gaat er nog een akelige hoop tijd inzitten , zou je dat ECHT willen ????


Neee, dat doet bart niet!
Toch... bart???

Maar iig vind ik dat zowel heike als bart een goede daad hebben verricht met bokt! (wat een zin)

We zijn ze ook erg dankbaar daarvoor!!!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:43

Ik ben best een beetje machtsgeil, maar ik moest er echt niet aan denken heel Bokt runnende te houden.. (helemaal niet als je niet eens van paarden houdt Tong uitsteken )

Hulde aan Bart dus! Lachen Kusje

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 19:43

En wie is die derde dan , hoe heet die ook alweer ? Lachen
Iets met 3 letters ofzo Lachen

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:53

Ime Haha!
Alleen die heeft het volgens mij nogal druk.

Maar mij lijkt het ook niets om beheerder te zijn. Behalve dat ik het niet kan, kost het veel te veel tijd en moeite en ik ben liever lui dan moe Knipoog. Ik houd het nog niet eens vol om moderator te zijn van een klein forum, zoals die op Links staan!

Maar ik ben wel heel erg blij met Bokt Lovers En Bart Heike enz Haha! erg dankbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 08:19

Ik kan me idd ook wel eens voorstellen dat hij van ons zeurders moe word en de stekker eruit trekt.
Maar dan al die bokt verslaafde helemaal aan het afkicken zal hij toch ook niet op zijn geweten willen hebben Haha!

Ik hoop iig dat bokt nog lang blijft bestaan en de stekker nog lang in het stopcontact blijft zitten Lachen

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:47

geloof dat bart een groter probleem krijgt als hij de stekker er uit trekt hoor... }>
als die bokkers op de stoep is ook geen pretje!

En als het hem echt te veel wordt, zijn er nog zat moderators, of vrijwilligers...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131842
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 21:44

Uuuuuuhhh, waar is Bart eigenlijk ? Verward
Niet doen hoor, dan zijn we allemaal erg verdrietig Verdrietig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 21:46

pmarena schreef:
Hihi , die Syph.... volgens mij gaat er nog een akelige hoop tijd inzitten , zou je dat ECHT willen ????


Als ik php zou kunnen programmeren en ik zou er genoeg tijd voor hebben, dan zou ik dat best willen ja Lachen Tis niet zomaar iets, het is echt een uitdaging. Maar ik denk niet dat iemand het zo kan regelen als Bart dat tot nu toe heeft gedaan hoor. Petje af Bart Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 13:09

Ik zou het niet over willen nemen hoor, het kost Bart volgens mij best veel geld allemaal. Ik kan wel php programmeren, maar dat bewaar ik wel voor andere doeleinden Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:45

Ik wilde net zeggen: nemen diegene die het werk over willen nemen ook de geldzaken over? Haha! Denk dat Bart daar iig heel blij mee zou zijn als arme (nep Knipoog )-student zijnde Haha!

Maareuh... ja Bart, vertel eens... wat vind JIJ er nu van? Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:05

btw ik denk dat als bart het echt wilde, dat hij dit forum voor veeeel geld zou kunnen verkopen. Het loopt echt als een trein! maar daar zit wel als nadeel aan dat het dan waarschijnlijk heeeeeel onpersoonlijk gaat worden en het zal nooit meer hetzelfde zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:14

Wie koopt zoiets dan?
Nooit geweten dat voor zoiets animo is

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:22

ja zeker wel, veel data verkeer. maar als iemand het opkoopt, dan wordt het waarschijnlijk wel een grote reclame massa om geld te verdienen.....

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:25

dus bart is gewoon kei lief, en sociaal, zodat wij lekker kunnen bokken...
mmm...
bart krijgt wel heel veel macht in handen he? Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 22:40

We zitten Bartje hier de ene veer na de andere in z'n gat te stoppen , en hij reageert nieteens ! Tong uitsteken

Flauw hoor Knipoog

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 21:36

nou bart volgens mij wordt het nu toch wel tijd om te reageren hoor.


bart...... BART...... BART...... volgens mij is ie weggelopen jongens Bloos


maar bart ook van mij petje af.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 22:46

BARRTTTTTTT Antwoord Lachen

bart is bang geworden voor al die zielige verslaafde mensjes, wanneer hij zegt, Ik Kap er mee Tong uitsteken

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 22:57

Ik denk dat ie het gewoon te druk heeft met z'n proxy errors of hij weet niet hoe hij met complimentjes om moet gaan Knipoog
maar van mij dus ook een complimentje:Voor iemand die nog studeert vind ik het heel knap dat je ook nog een forum kan opzetten en beheren.Het lijkt me dat het best veel tijd kost en dan ook nog eens die vervelende bokkers op het rechte pad houden Haha! Ga zo door! Lachen



uhm bart zou je nog een keer over m'n vraag over mijn username willen nadenken Schijnheilig

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 23:38

Chantal.. ben je van je geloof gevallen???

Maarre.. eigenlijk ben ik niet zo heel erg blij met bokt: althans, mijn mams is er niet zo blij mee (kost veel geld en mijn school) en dat kost mij weer gezeur aan me kop maar ik heb het er graag voor over Haha!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:52

Zie die laatste zin liz daarvoor doe ik het he Knipoog Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 13:01

Heb weleens het idee dat Bart gezien wordt als gepensioneerd mannetje dat ALLE tijd heeft voor Bokt, zoveel wordt er soms aan hem gevraagd. Arme Bart! Ga vooral zo door, heb diepe bewondering voor je! Kusje

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:30

Bart is Bokt nog niet zat Haha! Iig nog niet helemaal Tong uitsteken
Nee, vind het echt heel leuk om te zien dat deze site, die begonnen is als een klein (test achtig) dingetje voor wat bekenden zo enorm groot is geworden. Of ja, enorm groot, iig groot Haha! Leuk om te zien dat er zoveel mensen iedere dag weer leuke nieuwe contacten op doen, zelf ook een hoop leuke/lieve/aardige en interessante mensen ontmoet op Bokt. Erg cool allemaal. Ook fun is dat er op Bokt echt vanalles rondhangt. Van 8 jarig ponymeisje tot doorgewinterde fokkers en van hobby-ende 'paardenmiepjes' Tong uitsteken tot (semi-)professionele amazones. En het leuke is dat die mensen (over het algemeen) nog met elkaar op kunnen schieten ook.

Maar goed, ik vind het dus nog steeds erg fun, het kost alleen nog steeds erg veel tijd en geld. Maar goed, daar staat in principe ook wel wat tegenover. In ieder geval leuk om te horen dat jullie ook zoveel lol aan Bokt beleven, dat is toch ook wel voor het grootste deel waar we het voor doen natuurlijk Haha!

Thanks Bokkers!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, JudithGigi, MarJon, YandexBot en 4 bezoekers