Suus!!!!!!!!!!!!!!! En de rest!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 18:10

Kijk op marktplaats.nl!!!!!!!! En schrik niet!!! Kijk bij: paard met lichte aanrijdingsschade. Daar staat Tonko!!!!!!!! Onder de naam van iemand anders met een misvormde foto!!!!!!!!!! Schrik niet!!!!!!! Echt heel erg dat mensen voor de lol zo-iets erop zetten Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 18:12

Het is toch Tonko, of niet?????????????

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 18:15

Hebben ook al twee foto's van paarden van de manege opgestaan waar wij vroeger reden.
Eentje staat nota bene bij IJsco in de wei (wist niet dat ze te koop was en passage kon???) en die andere staat ook gewoon nog op de manege. Foto's waren volgens mij gewoon van Maaikes website geplukt.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:27

Ja, dat is dus Tonko. Ik heb marktplaats een mail gestuurd, dat die advertentie nep is.
Wat een ziekerik is dat zeg om dat zo te doen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:36

erg zijn dat soort mensen.
Zo kwam ik al eens Lodewijk tegen op het net en er werd keihard beweerd dat het haar paard was!!!!!!!!
en Moonlight heeft ook al eens met Foto daar te koop gestaan nadat ze allang weg was... ook met een foto die ik hier had gezet dus zou iemand hier foto's weg halen?
Marktplaatss reageerde bij mij heel netjes het is meteen weggehaald en ik kreeg een excuusmailtje maar dat zei er niets aan konden doen wat ik ook snap natuurlijk

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:07

Dat doet die vent altijd.. hij noemt zichzelf Jack the horse killer ofzoiets.
Hij haalt foto's van marktplaats af..
als je een beetje naar beneden gaat staat er nl. een advertentie van suus zelf, met dezelfde foto maar dan normaal.
Dat doet 'ie heel vaak en hij had eerst ook advertentie's waarin hij paardenvlees te koop aanbood enzo..

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:12

dat dit soort mensen nog bestaan .ik heb net gekeken .en ik moet zeggen dat je dan toch echt ziek bent in mijn ogen .dit is echt om te Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk en niet zo klein beetje ook .
ik ken het paard wel niet maar dit doe je niet Misselijk Misselijk Misselijk

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 08:41

Ja, dit is dus mijn Tonkie! Nou zeg, wat belachelijk. Ik kan me wel voorstellen dat die persoon er lol om heeft gehad, maar toch... Ik heb ook een mail gestuurd naar marktplaats om hem te verwijderen. Bedankt Katrien, dat jij dit ook hebt gedaan. Vraag me alleen of waarom het dan nog niet gebeurd is. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 09:59

Ik heb geen mail terug gehad van marktplaats. Kennelijk zijn ze daar niet zo alert.

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:32

Nou, de advertentie staat er nog steeds op. Wat belachelijk van die vent zeg!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:38

dat slaat echt nergens op Misselijk Boos! Misselijk dat doe je toch niet

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:27

ik zie op wel meer site's foto's van hier, maar dan gewoon voor het ras, de kleur, of als gewoon foto. niet als dit is mijn paard, en al helemaal niet zo ziek als met tonko, lijpe gozer!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, hoogendroog, Jorissie, mmajar, Pommier en 46 bezoekers