Site uploaden met frames?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 13:39

Ik heb een site gemaakt en om hem te testen wou ik hem graag op een gratis server zetten. Maar ik heb framepagina's en die blijven dus wit. De URL's kloppen wel maar toch zie ik niks. Ik heb het geprobeerd bij Geocities van yahoo en bij Brinkster.com. Als ik hem vanaf mijn eigen computer probeer in de browser doet hij het wel. weet iemand van jullie wat ik fout heb gedaan?


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 13:42


:evaw:

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:59

Wat is de URL van je site? Dan kunnen we eens kijken.

Dan is het vrijwel zeker te achterhalen waar de fout zit.

Robert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 16:04

Ik heb de framespagina wel index genoemd en daar gaat hij ook meteen heen maar daarna zie je dan niks meer.
Ik heb de pagian waarop ik de frameset op heb staan als index.html opgeslagen. Op die pagina staat aleen maar de frameset en geen body dingen. Hoe kan je de frames allemaal op zich opslaan dan? Ik heb ze in de frameset wel allemaal een naam gegeven.
het adres is http://www.geocities.com/kschotsman

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 16:10

ik zie t probleem, altans de oplossing (ga naar beeld en naar bron)
er is een frameset opgenomen in de body, je moet of de body tag verwijderen of kijken of er geen <html> tussen de HEAD en de FRAMESET zit. zowel moet je die ff verwijderen. lukt ie dan wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 17:09

Okee, ik heb het 1 en ander veranderd en u doet hij het volgens mij Party!!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 17:40

ja hij doet het hoor! was t handig wat ik zei?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:20

Het was wel handig maar het was niet het probleem Party!! Wat jij zag was een oude waarschuwing maar die heb ik er ook maar uitgehaald. Wel bedankt hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, _San87_, Anoukjuuuhh, EmptyWords, femkepien, fokfanaat, Geerten, Keizerinnnn, Knollboll, noordje, Selina, senna21, Tatjanaa, xdesix, Zira1994 en 49 bezoekers