Paardensport: Val ruiter Haarman doet adem stokken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Paardensport: Val ruiter Haarman doet adem stokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 13:12


http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


prakje
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 11:37

tja het zal je maar gebeuren ik zou er toch van schrikken en nu maar hopen dat het goed gaat met hem

geniet meer van het leven het is al kort genoeg


Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 13:28

Het herstel van ruiter Harold Haarman(31) verloopt voorspoedig, Haarman sloeg in de eerste omloop van de springwedstrijd met zijn paard Ratje achterover waarbij het dier op zijn ruiter terecht kwam.
Haarman lag een uur lang op het parcours en werd toen met de ambulance naar het Medisch Spectrum Twente in Enschede vervoerd.

De Luttenberger liep een gebroken sleutelbeen, 5 gebroken ribben en een geperforeerde long op, zondag mocht Haarman de intensive-care weer verlaten en maandag mocht hij voor het eerst weer even uit bed.
Toch baart de longperforatie de artsen nog de nodige zorgen verklaarde zijn moeder Maria Haarman, hij heeft nog wat gaatjes in zijn longen en daaruit komt vocht wat zich in de borst ophoopt, daarom zal hij nog wel een poosje in het ziekenhuis moeten blijven.
Maria Haarman is de ergste schrik inmiddels te boven 'ik was erbij toen het gebeurde en wist nouwelijks wat me overkwam, ik zie wel eens vaker iemand van zijn paard afvallen, maar nooit op deze manier. We realiseren ons echter heel goed dat het een stuk slechter had kunnen aflopen met Harold. Het gaat gelukkig nu de goede kant op en keert ook bij ons de rust een beetje terug'.

bron: Deventer Dagblad


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danuah, EliseXJoelle, Emoreoa, Imhrien, ingvdh, kiki1976, Kopmeeuw, maj0, Mirranda, Neon, Nickeltje, nijnthju, OmgiliBot, siloux, xKatinkii, xRoossie95 en 79 bezoekers