rijles op een mak paardje??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 14:43

Hoi Allemaal,

Mijn vriend heeft mij ooit eens beloofd om te gaan leren paardrijden, de tegenprestatie was skieën en dat heb ik gedaan. Hij wil heel graag les hebben van....mij.
Maar ja dat kan ik mijn shetje niet aandoen, een man van 1.93 dan zakt ze door.
Weet iemand een groot, lief, mak paard (mag op een manege zijn hoor) waarop hij zijn paardrijkunsten kan uitoefenen??/
Brabant (en die omgeving) is prima hoor we gaan toch nog met vakantie daar in de buurt.

Renee


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:46

Je hebt vast wel paarden die rustig zijn en die je kan huren voor een bepaalde tijd.Dat lijkt mij het handigste.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:58

Leuk dat je vriend gaat paardrijden! Zou die van mij echt niet doen. Nou miscchien wel als we een huisje en stallen hebben enzo en eigen paarden, maar ik reken er niet op.
Leuk joh!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 15:15

Het skieën stond er tegenover he, enne dat was ook een beetje heel erg eng maar het is wel gelukt!!!!

Renee

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:12

Ik weet wel een heel lief GROOT paard maar dan moet je wel naar Rotterdam komen *LOL*
Hij staat op Hippisch Centrum Hilligersberg. Hij heet Woody en is geloof ik wel 1.75m hoog! Is een oud paard en zo ontzettend lief Lovers ik heb er 1x een les op gereden. Als je een beetje bang bent (zoals ik dus, heel erg op 'vreemde' paarden) of een beginner bent zetten ze je meestal op Woody.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:22

je kan naar ons komen (nieuwendijk) en dan op angritt (ongeveer 165, heel braaf, 19 jaar)
Of op polly, die is helemaal lief, maar die is maar 130cm


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, ChanelR, Dammie, Googlebot, IASCrawler, Indy_Mouse_9, JackAebe, Jessica_1998, limagirl, manubres, MissJG, mOamm, MuffinX, Siers83, Sorriso, spiritfleur, xrobbiee en 69 bezoekers