Kwaliteit leren laarzen na innemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Kwaliteit leren laarzen na innemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 13:44

Naar aanleiding van dit topic: [AM] Heeft Cody dan toch gelijk? (hopelijk wel)

Ik heb dus onlangs nieuwe leren laarzen laten aanmeten en op maat laten maken. Er werd mij toen gevraagd of ik (aangezien ik een best stevig figuur heb) of ik nog ging afvallen of hier plannen voor had. Mijn antwoord daarop was dat ik natuurlijk wou afvallen, maar dat mij dat door het gebruik van zware medicijnen al vier jaar niet lukt en ik dat volgens de doktoren de komende jaren ook niet hoef te verwachten. Dus met een gerust hart heb ik de laarzen laten maken.

Maar nu, uit het niets verdwenen begin ik ineens af te vallen. En wel al 6 kilo in anderhalve week tijd. Zojuist trok ik dus (aangezien ik wil gaan rijden.. Tong uitsteken ) mijn felbegeerde leren laarzen aan met dezelfde broek als die ik aan had toen ik de laarzen aan liet meten en uiteindelijk ging passen. Nu merk ik toch dat deze wat ruimer worden. Nou ja, ruimer worden... meer dat mijn benen minder ruim worden.. Haha!

Dit betekend dat ik (als ik zo blijf afvallen, wat ik wel hoop natuurlijk) mijn laarzen zal moeten laten innemen. Nou mijn vraag... als je je laarzen laat innemen. Wordt de kwaliteit hierdoor minder? Of zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden?


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 13:47

Volgens mij valt dat wel mee, ze nemen 'm op de achternaad in volgens mij. De voet blijft iig hetzelfde. Bel Huet ff als je het echt wilt weten.

:evaw:

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 13:50

Ze blijven goed hoor, het kan heel netjes gedaan worden. Gewoon even bellen want het kan lang duren (ik ben m'n laarzen dus al 6 weken kwijt voor reparatie)

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 13:54

Ik wacht zowiezo nog met innemen. Wil eerst wel eens zien of ik nog meer ga afvallen. Stel dat ik mijn laarzen net heb laten innemen en dan val ik ineens weer een x aantal kilo's af... Scheve mond Maar dit afvallen is waarschijnlijk ook de reden dat mijn laarzen ter hoogte van mijn scheenbeen al beginnen in te zakken??????

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Kwaliteit leren laarzen na innemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 13:56

Honeybee schreef:
Er werd mij toen gevraagd of ik (aangezien ik een best stevig figuur heb) of ik nog ging afvallen of hier plannen voor had.


Compleet off-topic, maar ik vind dat best wel een onbeschofte vraag eigenlijk...

Nulla tenaci invia est via


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 14:04

waarschijnlijk werd die vraag alleen maar gesteld ivm eventueel innemen in de toekomst (missch konden ze daar dan al rekening mee houden bij het maken ofzo)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, lanouska en 32 bezoekers