pony kreupel eigenaar weg, wat doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

pony kreupel eigenaar weg, wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 21:39

ik heb van de week al een berichtje hier neergezet, maar goed, mijn verzorgshetje loopt met zijn voorbeen kreupel en hij wil bijna niet meer op 1 van zijn achterbenen staan, we weten niet hoe het komt. Verward
de eigenaar is op vakantie en komt zaterdag of volgende week zaterdag terug, we kunnen hem niet bellen, en hij geeft ook niks om die ponys!
er is verder niemand daar wij moeten op ze letten tot hij terug is.

maar moeten we nou gewoon afwachten tot de eigenaar terug komt? hij kan en wil bijna niet meer lopen Verdrietig

Als we de dierenarts erbij halen, dan moeten wij volgens mijn moeder betalen, maar dan kunnen we toch gewoon zeggen dat de eigenaar wel betaalt als hij terug is?

Ik hoop heel snel op antwoord....... groetjes anne


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 21:42

desnoods zou ik het zelf betalen. ik zou er niet tegen kunnen om mn pony pijn te zien hebben. ookal is het een verzorg...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 21:44

ik ga met Joyce mee misschien is er wel iets anders aan de hand niet alleen kreupel ik zou er zoiezo even door een ervaren persoon naar laten kijken!! sucses!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 21:45

oke, t probleem is dus dat ik nu geen geld heb, k ben echt heel bang dat t niet meer goed komt, aangezien hij ook al niet goed meer eet, last heeft van zijn tanden, en al 25 is........

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 22:21

Je kunt toch aan iemand vragen of ze het geld aan je voorschietten.Ik zou echt niet langer wachten hoor .Vooral nie als die pony pijn lijdt!Wie weet betaalt de iegenaar het toch nog terug!
Groetjes Julie

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 22:27

Misschien is er iemand bij jullie in de buurt die je kent en die veel verstand van paarden heeft, misschien kun je zo iemand eerst eens vragen om langs te komen?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 10:27

dierenarts bellen, vraag desnoods dat je moeder ofzo even het geld voorschiet en zorg dat je een soort betalingsbewijsje hebt, zodat je het geld kan terugvorderen van de eigenaar als ie weer thuis is

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 10:32

Ik zou die benen 2 of 3 maals daags een kwartiertje afspuiten en kijken of dat verbetering geeft, zoniet, dan de veearts bellen. Je loopt het risico om het zelf te betalen, want je zei al dat die man niet zoveel om de pony geeft.
Het is natuurlijk al een oudere pony, dus waarschijnlijk zijn zijn/haar tanden afgesleten, waardoor hij/hij niet goed meer kan kauwen. Ik zou biks weken, zodat je slobber krijgt. Meestal eten ze dat wel.


petar

Berichten: 34
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:07

veearts bellen en op rekening v/d eigenaar laten zetten!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:53

Doe nou maar gewoon een veearts bellen en zeg hem maar dat het op de naam van de eigenaar gezet moet worden...Of anders leg je de situatie uit en weet de VA wel wat hij moet doen...
Doe het nou maar snel Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__ en 97 bezoekers