paardentandarts omgeving Mierlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 02:35

nou ja Noord Brabant eigenlijk.

Ik kan er wel op internet vinden maar heb eigenlijk liever een waarmee al iemand ervaring heeft gehad.

Ik had eerst ger van der Burg. Echt een hele goede vent maar hij kan zijn afspraken niet nakomen en dat is dus niet zo leuk. Ik wil Barley graag laten nakijken voordat ik echt met bit in ga rijden.

[img]../upload/2/tandjes1.jpg[/img]
_________________
<FONT COLOR="DARKGREEN">"zelfs Heike, van wie ik 't nooit verwacht had!!!quote maaike"</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-05-29 02:35 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 12:29

hoi
ene Strijbosh uit Castenray is casterreur en paardentandarts.Sommige zijn er heel erg over te spreken andere weer niet.
Zelf laat ik het de DA doen.
deze is wel een paarden dierenarts (ik weet niet of die bij jullie in de DA praktijk ook 1 zit) maar ik ben daar heel erg tevreden over.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 13:10

Ik heb Jos Coolen uit Kelpen. en die komt wel zijn afspraken na.0495-652167. Ben tevreden over hem. Hij is niet zo'n notoire wolfstanden trekker zoals veel tandartsen. Wolfstandjes trekken is namelijk de nieuwe trend.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:09

Hier komt Jamie Stouthamer, ik weet niet waar vandaan. Ander die ik ken komt uit N-H die is ook wel goed, Mark Hoyer heet die.

_________________
<table border=0><tr><td><FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT></td></tr></table>



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-05-29 19:53 ]</font>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:41

jamie stouthamer komt uit den haag. die had ik eerst. dat is dus wel zo'n notoire wolfstanden trekker, ook als het niet nodig is. en als je het niet met hem eens bent, wordt hij pissig en behandelt hij je paard niet meer. Wil dan ook zijn tanden niet meer bijvijlen. Die hoeft dus nooit meer te komen. veel te commercieel, ook ietwat ongeduldig met de paarden.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:56

Wij hebben laatst Jaco Ansems op stal laten komen. Die heeft ook niet zo'n lange wachttijd. Controle kost niets, maar moet er iets gedaan worden dan zijn er wel kosten aan verbonden althans zo was het bij ons.

DIt is zijn adres:
Jaco Ansems
Nieuwkerk 5
2382 Poppel
0032-14657493

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 22:54

Ik heb Gerard Rutten, een hele goede, maar komt wel uit Drenthe...maar volgens mij doet hij door het hele land wel. Van hem weet je wel zeker dat hij goed werk doet, legt alles perfect uit, komt DIRECT als je een probleem hebt ( 'je mag me om drie uur 's nachts bellen als je paard echt niet meer eet en dan kom ik') Hij kwam bij mij ook direct toen Miga ineens niet meer at, terwijl hij normaal een wachtlijst heeft van twee weken. Vind ik een heel positief punt.

Als je een tel.nr. wil hoor ik het wel, kan me voorstellen dat je iemand dichterbij zoekt......er zijn er tenslotte genoeg.....maar hoeveel goeie?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:03

Ik (en vele met mij) heb hele goede ervaringen met Oosterboer, die is gevestigd in Soest op de Birktstraat. Het feit dat hij mijn angsthaas (die al meerdere malen onze dierenarts van het leven wilde beroven) gewoon zonder praam heeft bijgevijld heeft veel indruk gemaakt, mijn paard vertrouwde geen mannen met ''instrumenten'' in de hand maar stond bij Oosterboer als een mak lammetje. Deze man is zoooo rustig en kalm ik had het idee dat ik naar The Horsewhisperer zat te kijken. Hij neemt alle tijd voor een paard en heeft een opleiding in The USA gevolgd (zover ik weet als enigste in Nl) Deze man stuurt je naar en jaar ook een herinnering dat het verstandig is om je paard weer te controleren, dat is geheel gratis, toen mijn paard er na een jaar nog heel netjes uitzag heeft hij hier ook niks aan gedaan. Ik weet niet of hij helemaal naar Mierlo komt, misschien wel als jullie op de stal/manege met meerdere personen zijn die dan allemaal tegelijk hun paard willen laten behandelen...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:01

Oosterboer hebben een paar anderen op stal ook gehad (vorige stal waar ik stond).
Toen vonden ze hem ook een 'paardenfluisteraar', ik zei dat tegen hem en hij zei daarop 'ik benader elk paard hetzelfde ze moeten zich maar aan mij aanpassen...' Hij mag naar ik begrijp niet verdoven, zal meestal ook niet nodig zijn maar bleek dat bij mijn paard die erg last van zijn wolfstanden had aan de ene kant (waar hij minder last had) een errug grote wortel zat. Zelfs met verdoving vond hij het niet super! Dat is dus wel een punt, degene die geen DA zijn mogen niet verdoven, stel dat het nodig is...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:24

het is in iedergeval niet zo'n zemelaar, hij komt in het begin een beetje stug over maar ik vind hem heel eerlijk naar de paarden toe.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:45

Ja hoor dat zeker, hij is ook hun vaste paardentandarts. Ook een heel nuchtere man.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 15:12

haha ik herken dat heel erg goed desiree.
Ik had me voorgenomen dat lot z'n wolfstandjes fijn bleven zitten.
dus Ed Kiela kwam voor die van mij begon meteen vragen te stellen over mijn rijden dus ik had zoiets hallo ik had een tandartsnodig geen instructeur maar door alles wat hij hoorde zei hij: Ik hoor het al lekker laten zitten die wolfskiesjes mocht ie ineens veel gaan kantelen etc. dus hij heeft er last van kunnen ze eraltijd nog uit.
Ik ben dus heeeeeeeeeeel erg te spreken over hem hij komt vanauit drenthe helemaal naar Apeldoorn maar doet meteen de hele stal dus we krijgen de voorrijdkosten van 'm *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 15:49

leuk dat goede bericht over Ed Kiela, heb contact met hem gehad over het internet, en was van plan een afspraak met hem te maken voor mijn Tinkertje, maar kan niemand vinden die ervaring had met hem. Ga hem nu in ieder geval deze week bellen. Toch handig zo'n forum, groetjes Von

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 17:12

ik ken ed kiela ook. hij doet ook de paarden van mijn werk in epe. hij is ook heel rusitig, neemt er ook de tijd voor. als hij bij mijn werk komt, vertelt ie ook altijd over wat ie aan het doen is en laat mij ook voelen in de paardemond. echt heel leuk.
ik wil hem ook hebben voor mijn veulen straks.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 18:02

jep ik mocht ook mee voelen voor de behandeling en erna Lot had nog nooit een tandarts gehad dus er was een behoorlijk verschil.
Hij zei ook ik kan het wel zeggen maar als je het verschil hebt gevoeld begrijp je het beter wat het verschil is.
Nou dat klopt dus echt.
Hij is de hele middag bij ons geweest en een half jaar later kwam hij me tegen op Paard&koets Lodewijk stond daar namelijk en hij zei heeeey lottel hoe is het ermee ik draaide me dus om want ik was verbaasd dat iemand hem kende was het Ed.
Hij vroeg hoe m'n wedstrijd toen was gegaan *LOL*
een week nadat hioj was geweest moest ik voor het eerst B starten en was ik al zenuwachtig over dat wist ie allemaal nog vond ik zo gaafdat je niet maar een klant bent Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 18:09

ja inderdaad, ik heb hem nu 2 keer gezien bij mijn werk. beide keren heb ik dus ook voor en na de behandeling mogen voelen. hij herkende mij ook direct weer toen ie me zag. en vroeg ook hoe het met 'onze tinkers ging'.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:07

Mijn vorige instructrice is ook goed over Ed Kiela te spreken, hij behandelt ook haar paarden.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cappi, Paardengek81, XXleonieXX en 134 bezoekers