argh, wespen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

argh, wespen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 09:38

Ik heb in mijn tuin, vlak naast de achterdeur een wespen invasie! Dit is gewoon niet leuk meer. Beesten vliegen elkaar aan, en zo ongeveer alles wat langs komt. Kan amper naar buiten toe!
HELP!!!!!!!!!


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:41

Blij dat ik jou niet ben.. heb nl een wespenfobie. Laatst had ik al bijna de voordeur van ons huis dr uit geknald omdat dr een achter me aan zat!
En een jaar of wat geleden waren we een keer in duitsland op vakantie, daar was t echt abnormaal!!! En t gekke is dat ik nog nooit gestoken ben *ff afkloppen* dus eigelijk weet ik niet eens waar ik bang voor ben Verward
Maar toch mogen ze wat mij betreft oprotten!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:56

Ik ben zondag gestoken, %*$ wat deed dat pijn zeg. De helft van mijn onderarm was dik en rood. Gelukkig had ik, zodra ik thuis was, er zalf opgedaan dus het is weggetrokken.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:26

da's dus duidelijk een wespennest,
brandweer bellen en afspraak maken, zodat ze dat komen weghalen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 11:24

ongedierte bestreiding gebeld. Bij ons kunnen ze geen nest vinden, grote kans dat ie in de schuur van de buren zit, en die waren er niet.
Daarbij staan bij de buren bomen (die over mijn tuin heen hangen) waar een of andere luis inzit, en de urine van die beesten komen de wespen op af. Tja, en aangezien die urine dus ook lekker bij ons op de tuinstoelen valt enzo....
Vanavond maar eens met de buren praten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:27

Wat ga je ze dan vragen, of ze hun luizen Pampers om willen doen? *LOL* *LOL* *LOL*
Nee serieus, is een lastig probleem. Hopen dat jullie het nest kunnen vinden.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 11:28

nee, of ze die klere bomen met de grond gelijk willen maken. Heb altijd al last van die krengen (in de herfst ligt heel mijn straat onder de zooi, zonder dat ik zelf ook maar 1 boom heb!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:47

Ik zal 'm maar weer eens promoten: werkt ook tegen wespen! (Die zijn eigenlijk het leukst zelfs, want die vonken echt spectaculair }> )

Afbeelding

Nulla tenaci invia est via

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:49

Waar koop je dat?


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:49

ja, die heb ik eens gebruikt op vliegen, was heel apart. Het knettert en je ziet dan een paar vonken. te koop bij de makro, maar eigenlijk is dit produkt verboden, aangezien ze gevaarlijk zijn voor kinderen. Ik haat wespen trouwens, ze steken heel gemeen, en ze zijn agressief.

De hond is de betere mens

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:53

Zijn absoluut ongevaarlijk voor kinderen en huisdieren. Er zitten 2 penlite batterijtjes in, meer niet, dat is echt niet spectaculair hoor! Dan zou een walkman ofzo ook gevaarlijk zijn voor kinderen, daar zitten net zulke batterijen in en een elektrische trein is dan levensgevaarlijk! Ik moest natuurlijk weer voelen en het gemiddelde schrikdraad is echt tig keer vervelender! Daar krijg je echt een dreun van, dit is een 'tik', meer is het echt niet. Ze zullen er van schrikken (leren ze het ook gelijk af Haha! ) maar gevaarlijk is het absoluut niet.
Te koop bij DHZ zaken enzo.

Nulla tenaci invia est via

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 13:00

nop, zijn uit de handel gehaald, maar ik ga echt niet buiten met dat ding 3 miljoen wespen vermoorden met ondertussen het risico lekgestoken te worden

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:05

Overdrijven is ook een kunst...

Nulla tenaci invia est via

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 13:08

dat misschien wel, maar die dingen vliegen je al half aan als je langsloopt, laat staan als je gaat meppen

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:09

Nou ze geven anders best een flinke schok hoor! Wij hebben ook zulke dingen. Auw! Boos! Zo´n klein schokkie is het niet!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:22

mmm stef, rijbroek aan, met rijlaarzen, daar over heen een wijde broek, onder aan een stiek, zodat je benen al beschermd zijn...
armen enzo ook dik inpakken, hoed op en een horgordijn over je heen, handscheonen aan... zorg dat je helemaal bedenkt bent en dat ze negrens in je mouwen kunnen.
Dan naar buiten en gewoon rustig met zo'n mepper wespen tikken... want slaan hoeft niet!
elke wesp die dood is, is er toch mooi weer een!
En met zo;n mepper zou het idd erg specatculair zijn (ik heb der gen verstand van)

succes!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:41

Je hoeft inderdaad helemaal niet te slaan. Als ze er tegen aan komen is het afgelopen.

Nulla tenaci invia est via

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:16

Heeee, dit ding loopt m'n vader ook al weken te promoten Haha!
Hij is er helemaal weg van, gaat zelfs de tuin in om vliegen te vangen, de sadist }>
Het werkt overigens wel goed, geen overlast meer.
Die schok valt trouwens wel mee hoor, als je je vinger er tegenaan houdt dan voel je het wel, maar niet echt schokkend (what's in a word).
Zeker het proberen waard, lijkt me zo !

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:47

waar koop je die gevallen want wij hebben thuis een vliegenplaag!!! en we hebben al 3 blauwe lampen maar om te zeggen dat het minder is geworden??? En elke dag liggen die bakjes onder de lampen sikvol!!! Ik snap echt niet waar die beesten allemaal zo snel vandaan komen....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 19:51

en toch heeft hier echt in de krand gestaan dat die dingen (helaas) uit de handel genomen zijn

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 20:52

Mijn vader woont vlakbij je in de buurt Stef (net voorbij Almkerk), zal ik aan hem vragen of je "het ding" van hem mag lenen ?
't Is ca. een kwartiertje rijden vanuit Werkendam.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, carin0903, DeTjoeter, Froukje, judith_irene, Kmbrly, Lizzy__87, MerleSimone, Momo94, rien10, Sky_As, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78 en 59 bezoekers