Geen vervoer, wel gezelligheid gezocht, maar hoe?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Geen vervoer, wel gezelligheid gezocht, maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:10

Ik ben sinds een jaar verhuisd naar de andere kant van NL, heel leuk en gezellig, paardje uiteraard mee verhuisd en leuke stalling gevonden met weidemaatjes maar ik mis echt paardenmensen om me heen.
Waar mijn paard staat is bij familie van mijn vriend en voornamelijk shetjes en een 2 jarige tinker, hun kinderen kan ik wel goed mee maar thats it, misschien dat het veranderd als hun tinker ingereden is en we samen kunnen rijden maar daar heb ik nu niks aan.
Ik zou het liefst gaan lessen of bij een club rijden maar de dichtstbijzijnde is niet op loopafstand te doen en ik heb geen trailer en de mogelijkheid daartoe.
Voor de rest ken ik genoeg mensen waar ik leuk mee kan maar die niks met paarden hebben, wie heeft voor mij een tip om toch een beetje paardenmensen te leren kennen?
Beetje rare vraag maar mis gewoon paardenmensen om me heen en weet geen mogelijkheid, misschien dat jullie tips hebben?


Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Re: Geen vervoer, wel gezelligheid gezocht, maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:13

Ik weet niet of je zelf veel rijd maar anders misschien iets van een bijrijder? Dat jullie je paardje samen verzorgen? Dan ben je in ieder geval niet meer alleen. Lastig probleem, snap dat je de mensen mist! Ik hoop voor je dat je een oplossing kan vinden.

heb vertrouwen, houd moed

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:14

TAO --> PP

lizy29

Berichten: 6233
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:14

Wonen er geen bokkers bij je in de buurt waar je mee kan afspreken?

https://www.bokt.nl/markt/ad/522801/pension-midden-frankrijk
[HK] [VOLG] Ons project in Frankrijk

Anoniem

Re: Geen vervoer, wel gezelligheid gezocht, maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:24

Ik rijd niet heel vaak meer maar wel vaak genoeg, alleen recreatief nu, ik heb ook over een bijrijder nagedacht maar die heb ik niet nodig en mijn paard staat voor nop bij hun in de wei en ze willen niet dat er iemand in hun schuur komt naast mij (waar al mijn spullen liggen), dus dat is helaas geen optie.

Ik heb ook wel via bokt bepaalde topics gevolgd die speciaal gericht waren op deze omgeving maar is meer gezellig op bokt kletsen als elkaar zien, dus dat is ook nog niet gelukt?

Maar bedankt voor het meedenken :)

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Geen vervoer, wel gezelligheid gezocht, maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:30

Advertentie op Bokt zetten voor een buitenrijmaatje? Iemand gaan groomen op wedstrijden inhet weekend? En ik heb via Bokt ook al veel mensen gemeet trouwens.

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Anoniem

Re: Geen vervoer, wel gezelligheid gezocht, maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:34

Dat zou nog kunnen urielle, advertentie op bokt.
Groomen lijkt me leuk maar ik werk zoiezo iedere zaterdag en zondag is de enige (mid)dag dat ik samen met mijn vriend ben.
Misschien moet ik het ook wat meer tijd geven...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, BleikjA, GrapeshotBot, ikkedus, Knuffeldier, Vagabondo en 42 bezoekers