Nieuwe Bokker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
groenehoeven
Berichten: 10
Geregistreerd: 13-08-12
Woonplaats: Haarlem

Nieuwe Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 14:41

Beste Bokkers,

Als ik informatie over paarden zoek, stuurde Google mij altijd naar Bokt. Hoog tijd om mij voor te stellen en ook te gaan Bokten.

Mijn naam is Caroline en ik ben in het rijke bezit van 2 paarden.
Univer (Uk) heb ik al 8 jaar. Helaas is hij gevalletje op maandagochtend geboren, want hij mankeert nogal eens wat en van zuinig op zichzelf zijn heeft hij nog nooit gehoord :o Hij is vreselijk lief en ontzettend grappig (dat vindt-ie zelf ook *\o/* ). Enfin na 8 jaar in hem te blijven geloven weet ik eindelijk wat hij ECHT mankeert en is hij daaraan behandeld. Met succes!!! _/-\o_ *\o/* Nu ontwikkelt hij zich goed en is veel braver en betrouwbaarder. Enfin ik ben dol op hem en ik hoop dat hij lekker oud wordt. Dan maar niet zo vaak rijden ;)

Welmoed stond bij ons op stal en er werd niet naar om gekeken. Ze was veel te dik en insulineresistent geworden. Tja en zo kreeg Uk een vriendinnetje. Ik kocht een te dikke, vreselijk stugge merrie, die weinig had geleerd, laat staan dat ze was opgevoed. Nu 1,5 jaar later heb ik een hele leuke fitte merrie! We hebben elkaar helemaal gevonden!

In het dagelijks leven ben ik bezig een product- en vergelijkingssite onder http://www.degroenehoeven.nl op te starten. Ik ben daarvoor heel benieuwd naar jullie favoriete producten en andere tips die elke paardeneigenaar (bijrijdster, etc.) kan gebruiken.

Tot Bokt :)
Laatst bijgewerkt door groenehoeven op 24-08-12 15:08, in het totaal 2 keer bewerkt

rhanasasjaJarig

Berichten: 931
Geregistreerd: 25-02-10
Woonplaats: Ergens in Brabant

Re: Nieuwe Bokter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:43

Welkom! Een nieuwe bokKer :)

dyoka

Berichten: 2059
Geregistreerd: 28-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:44

Welkom! :)

Mandytj89

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Doorn

Re: Nieuwe Bokter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:46

Welkom :)

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Re: Nieuwe Bokter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:46

Welkom, en leuke site heb je.

groenehoeven
Berichten: 10
Geregistreerd: 13-08-12
Woonplaats: Haarlem

Re: Nieuwe Bokter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 14:48

Aha ik ben dus een bokKer :) en dank voor de complimenten! Suggesties zijn welkom hoor ;)