Ik ben zo mega blij!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinkeltje

Berichten: 1298
Geregistreerd: 26-01-12
Woonplaats: nederland

Ik ben zo mega blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 11:48

ik zal jullie maar ff het hele verhaal uitleggen

(pijn op 1 plek waar de blinde darm zit)

Ik heb nu 2/3 maanden hele erge buikpijn daarvoor heb ik 4 keer de eerste hulp moeten zien 3 keer de kinderarts gewoon op de kinderafdeling zeg maar.
Elk ziekenhuis bezoek heeft toen niks opgeleverd en elke keer belde we weer omdat het helemaal mis ging weer voor de afspraak.
Toen is er maar gezegd dat als ik nu weer eerder belde de kans groot was dat ik opgenomen zou worden... toen hebben we weer eerder gebeld dan de afspraak.
We hadden toen een afspraak op de dag dat ik op kamp ging met school.
Dus wij weer naar het ziekenhuis naar mijn kinderarts en toen hebben ze gezegd dat ze me gelijk wouden opnemen.
Ik baalde erg want nu kon ik niet mee op kamp maar elke dag vergaan van de buikpijn ja dat wil ik ook niet dus toen werd ik naar de kinderafdeling gebracht.
Ze hebben daar allemaal onderzoeken gedaan en heb er uiteindelijk anderhalve week gelegen :o.
Het enige wat ze hadden gevonden was een verstopping ...
Toen was de conclusie dat ze niks meer voor mij konden doen en ik dus of naar huis moest en maar afwachten tot het overging want het was spontaan gekomen dus zou het ook wel weer zo weg zijn.
Daar waren mijn ouders en ik het niet mee eens dus zijn we doorverwezen naar een ander ziekenhuis in de hoop dat we gewoon een oorzaak hadden dat was ons doel zeg maar.
Gelijk de eerste dag dat ik daar lag werd mijn hele buik vanaf de binnenkant weer na gekeken door er op de kloppen voelen enz enz. nou toen die zelfde dag nog naar de fysiotherapeut van het ziekenhuis geweest.
Die heeft mij helemaal onderzocht en kwam er achter dat een spier niet goed aan voelde ( een spier die vanaf iets naast je navel tot aan je schaambeen ) niet goed aan voelde dus die heeft ze gemasseerd en daar ben ik elke dag geweest toen ik in het ziekenhuis lag.
In had toen in het weekend weekendverlof dus ik helemaal blij omdat ik dan ook het eerste concours van mijn manege had dus ik die ook nog gereden en door 1 weigering kreeg ik een harde klap weer op mijn buik dus ik verging weer van de pijn:(.
Maandag moest ik eigenlijk weer opgenomen worden dus ik mijn hele tas ingepakt maar dat was dus niet nodig want ik werd na 2/3 uur in het ziekenhuis zitten ontslagen en hoef nu alleen nog soms voor controle omdat het een gescheurde spier is in mijn buik.
( de spier zit als je een sixpack hebt dan heb je 2 ''grote'' spieren aan ze zijkant zeg maar en er zitten spieren tussenin om die 2''grote'' spieren vast te maken) 1 van die kleine spier is bij mij wat gescheurd (dit is aardig zeldzaam).
Dus ik heb zins 2 weken fysio en ik mocht niet meer wielrennen door de pijn was dat dus teveel gevraagd aan mijn lichaam.
Vandaag hoorde ik dat ik al mijn sporten weer mag gaan opbouwen dus ik ben zo mega blij:D
Ik mag weer hardlopen-wielrennen-paardrijden- in de winter schaatsen. ik ben zo mega blij en ga nu proberen om 15 september nog mee te doen met 40 kilometer wielrennen :D


dingen die ze hebben gedacht dat het was.
-blaas ontsteking
-blinde darm ontsteking
-een zenuw die bekneld zat
- last van mijn eierstokken
-een verstopping in mijn darmen
- oorzaak is= dus die spier die gescheurd is ( vergelijk het met een dik toch van een groot schip die zit met allemaal touwen vast dat daar dan zeg maar een paar touwtjes geknapt zijn )

respect als je dit helemaal gelezen hebt!!!


vragen stel ze maar!!

xxx
Laatst bijgewerkt door Pinkeltje op 24-08-12 12:02, in het totaal 2 keer bewerkt

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Ik ben zo mega blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:51

ok wat een lastige tekst heb jij om door te lezen zeg...stop er af en toe eens een enter tussen enzo.

dat leest voor iedereen een stuk beter maar super fijn dat je een spier scheurtje heb en straks weer rustig aan mag opbouwen qua sporten

Pinkeltje

Berichten: 1298
Geregistreerd: 26-01-12
Woonplaats: nederland

Re: Ik ben zo mega blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 11:53

is dit beter te lezen?
dankje voor de tip

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Ik ben zo mega blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:59

ja stukken beter misschien moet je her en der er nog een extra tussen enter bij doen dan is t in ieder geval redelijk goed leesbaar..

Weenck

Berichten: 433
Geregistreerd: 28-05-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:00

fijn dat ze weten wat het is zeg!! lijkt me allemaal heel naar... gelukkig dat je weer mag opbouwen met je sporten!
beterschap :(:)

Destino

Berichten: 13293
Geregistreerd: 01-04-08

Re: Ik ben zo mega blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:19

Wat fijn dat ze de oorzaak gevonden hebben zeg!
Beterschap met het verder herstellen!

Anoniem

Re: Ik ben zo mega blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:55

Fijn dat ze eindelijk weten wat het is :D

Enige wat ik niet snap is dat je gaat springen tijdens je weekendverlof terwijl je nog last hebt, de dokters niet weten wat het is en je maandag opnieuw opgenomen zou worden.

Hadden de artsen daar toestemming voor gegeven?

Pinkeltje

Berichten: 1298
Geregistreerd: 26-01-12
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 18:18

Anc schreef:
Fijn dat ze eindelijk weten wat het is :D

Enige wat ik niet snap is dat je gaat springen tijdens je weekendverlof terwijl je nog last hebt, de dokters niet weten wat het is en je maandag opnieuw opgenomen zou worden.

Hadden de artsen daar toestemming voor gegeven?



ja ik heb het gevraagd of dat wel of niet kon hun antwoord was gwn lekker doen en kijken hoe het gaat en als het niet gaat gelijk stoppen.
Dus en het ging helemaal goed behalve na de weigering.
( waarschijnlijk hadden ze toen dus al een vermoeden dat het die spier was)