Buitenrijden in Voorst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
amoebje

Berichten: 480
Geregistreerd: 16-02-08

Buitenrijden in Voorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 19:44

Hallo!

Wij zijn ons aan het orrienteren in voorst en ik ben nu erg benieuwd hoe daar de mogelijkheden zijn vwb buitenritten, huren van buitenbak/binnenbak bij een club of particulier? Ook ben ik wel benieuwd hoe "streng" de gemeente is met het wel/niet mogen aanleggen van een buitenbak.

Wie kan mij helpen? Ik hoor het graag! Mag ook per PB!

Groetjes


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Buitenrijden in Voorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 06:34

Het snelst en met zekerheid is naar de gemeente toe gaan en je vragen stellen. Let wel laat het op papier zetten!!!

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl


sabien

Berichten: 957
Geregistreerd: 27-11-04

Re: Buitenrijden in Voorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:32

Bij Bussloo ligt een ruiterroute, die gaat om het water heen en door een stukje bos. Ook ligt daar een openbaar crosterrein en een buitenbak die zijn vrij te gebruiken. Een rondje Bussloo is leuk maar heb je naar een paar keer wel gezien. Bussloo ligt tussen Voorst en Wilp in.

In Empe zit een clup de Oortveld ruiters daar kun je lid van worden en dan gebruik maken van de rijbak (binnen en buiten).

amoebje

Berichten: 480
Geregistreerd: 16-02-08

Re: Buitenrijden in Voorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 18:58

Bedankt!!

Bussloo is vanaf die hoek in voorst nogal ver. (buiten het plaatsje voorst richting Zutphen)

Ik zal eens gaan kijken naar die in Empe.

Staan jullie zelf in Voorst? Zijn er veel paarden/ ruiters?

sabien

Berichten: 957
Geregistreerd: 27-11-04

Re: Buitenrijden in Voorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:23

Dan heb je waarschijnlijk niet echt geweldige uitrij mogelijkheden. Er is ook nog de Empese hei maar dat is heel klein. En waarschijnlijk ook nog wel een stukje rijden voor je.

Ik heb zelf wel eens een wedstrijd gereden in Empe. Mijn paarden hebben nooit in die omgeving gestaan, te weinig uitrij mogelijkheden voor mij! Met de trailer zit je vanaf Voorst wel met 15/20 min op de Veluwe.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers