Ruiterkastje

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ruiterkastje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:46

Ik weet niet of het hier hoort, dus sorry als het hier niet hoort
maar ik mag op paardrijden en dan vind ik het leuk om mijn spullen op een leuk plekje te hebben.
Dus.. ik wil van een kastje van me me ''ruiterkastje'' maken. Waar ik dus alles kan opbergen, behalve me laarzen want die passen er niet in. xd
Ik heb er al met ijzerdraad een haak voor me zweepje opgemaakt en posters erop geplakt (van paarden natuurlijk xd) maar ik wil het nog gezelliger.
Het is gewoon een soort van keukenkastje van binnen, met maar 1 ''Plank' waar je het op kan zetten.
Nu ligt mijn cap, handschoenen en rijbroek gewoon op de plank, maar zou ik mijn cap of handschoenen niet ook op kunnen hangen? tjaa, het moet kunnen maar wat voor 'haak' moet je daarvoor maken dan?
En ik maak voor de sier eigen borsteltjes, heb nu enkel nog een massagehandschoen die me kat heerlijk vind [haha] maar als ik er meer ga maken, wil ik wel een leuke opbergplaatss.
Dus hebben jullie geen idee hoe ik een 'poetskist' kan maken van troep. Dus gewoon van karton, papier, lijm, misschien plastic kist [weet neit of ik die nog heb] of iets wat je goedkoop in de winkel kan halen [bij de action ofso]
Die poetskist is dus niet voor in het echt te gebruiken, maar gewoon voor de sier.
offtopic: ik las ooit eens ergens dat je als harde borstel gewoon een schrobborstel bij de action kan kopen? maar dat is toch niet hetzelfde?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-08-12 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Ruiterkastje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 18:03

Oeps, ik dacht dat ik het bij Ruiter had geplaatst... sorry...

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: Ruiterkastje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:07

HAR-->YRT