Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 20:22

Weer een drama topic?

Valt best mee, vorige week dinsdag zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan. Dit is al de vijfde keer, echter is nu alles anders omdat mijn ex nergens meer op reageert. Ik verwacht dus ook geen herstel. De reden van de breuk is alle vijf keer hetzelfde geweest, een terug keer van mijn vriend naar zijn ex vrouw.

Wie is er ooit weer eens terug gegaan naar een ex?
Hoe lang zat er tussen de breuk en terug keer?
En wie herstelde het contact de ex of jij?

Ben benieuwd hoeveel mensen er met mij in bleven geloven en of jullie nog samen zijn.

Tja onderschrift loos...


Barbabientje

Berichten: 8203
Geregistreerd: 12-09-08

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:23

Ik de eerste maand, maar daarna gingen mijn ogen open en ben ik blij dat het mijn ex is.. Nooit meer teruggegaan..

maar sorry moet het even kwijt.. Wat heb jij een bord voor je hoofd..Hij blijft toch niet bij je..

Nymphadora Ria <3 *22-06-2018*
Cadilac <3 *24-05-2007* B+8

Goof

Berichten: 28750
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:24

Als hij al 5 x weg is gegaan en weer terug is gekomen, hoeveel toekomstperspectief denk jij zelf dan dat dit nog heeft?

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:27

5 x heen en weer? Ik had na de tweede keer toch echt gezegd "Ja, doei!" -O-
Maar ook ik ben er wel eens opnieuw in getrapt. Hij was erg jaloers en om die reden ging het uit, ookal was de liefde nog niet over. Dus algauw zocht hij weer contact en trapte ik er weer in maar met een week kwam ik erachter dat hij geen steek veranderd was, zelfs verschrikkelijk geworden. Dus heb hem per direct de deur gewezen.

Every horse deserves to be loved by a little girl at least once in it's life...

Imaginaerum
Berichten: 3683
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:30

Nope, het is niet voor niks een ex.

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:42

na een week nam hij weer contact, ik dacht iedereen verdient een tweede kans, heb heeft alleen geen week geduurd voordat hij weer in zijn gedrag verviel en ik er echt helemaal klaar mee was, hij heeft nog wel vaak contact met mij gezocht, maar heb het eigenlijk gelaten voor wat het is.

Lynn_Nikita

Berichten: 25452
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:45

ja, maar het is niet voor niks misgegaan en meestal gaat het erna ook weer mis, bij mezelf meegemaakt maar ook bij veel mensen om mij heen.
het is niet helemaal onmogelijk, maar vaak gaat het mis, zeker als jullie het al 5 x geprobeerd hebben

Florenc
Berichten: 1439
Geregistreerd: 14-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:57

Ik ben 1,5 (of zelfs twee?) jaar na de breuk terug samen gekomen met mijn exvriend. We zijn die tweede keer nog ruim drie jaar en half samen geweest en daar heb ik ook geen moment spijt van gehad :). De reden van de tweede breuk had ook helemaal niets te maken met de eerste breuk. Kan wel dus.... Maar 5 keer, dan moet je bij jezelf toch eens gaan afvragen waar je mee bezig bent denk ik...

Mandy517
Berichten: 1556
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:58

Bij ons heeft er 3/4 weken tussen gezeten en toen kwamen we erachter dat we toch niet zonder elkaar konden := dus we zijn nu weer samen haha

Storm

Berichten: 20828
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:10

Zoals je eraan komt, kom je er ook weer af...

Ik ben 1 keer weer teruggekomen bij een ex, maar kwam erachter dat hij nog niks veranderd was ook al beweerde hij van wel. Goddank gingen mijn ogen toen echt open en heb ik hem op straat gezet.

Is het al lente?

X_Linz_X

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-10-08
Woonplaats: bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:13

ik ken een stel, is ook 5 keer uitgeweest, toen toch weer bij elkaar gekomen en dat gaat nu al 3 jaar goed

'Zei ik niet dat we nonverbale spreuken zouden oefenen,Potter?'
'Ja,' zei Harry stijfjes.
'Ja meneer.'
'U hoeft me geen meneer te noemen, professor.'

[RIJ-ITP] Meet: Stoere klophengst Rambo, KWPN x Fries
[UK] [TEK] klophengst Rambo op papier

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:14

als ik jou was zou ik het laten voor wat het is..blijkbaar vind hij dingen bij zijn ex die hij niet bij jou vind of is de liefde niet sterk genoeg.
laat hem lekker bij zijn ex zitten..na 5x moet het voor jou toch ook wel klaar zijn..zo word je gewoon gebruikt!

**Het geluk van een kind begint in het hart van de moeder**

emma525

Berichten: 2517
Geregistreerd: 02-01-09
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:14

Heb nu weer contact en gaat heel goed, zaterdag hebben we een eerste dagje uit na 1,5 jaar.

''Je kijkt alsof je vuur ziet branden''
Desktop user

Duhelo

Berichten: 28525
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:35

wij waren anderhalf jaar samen, zijn zes weken uit elkaar geweest, en zijn ondertussen terug anderhalf jaar samen (drie jaar in totaal dus) en wonen sinds januari samen :)


Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:36

Mijn vriend en ik zijn 1 middag uit elkaar geweest. :')

❤ ❤ ❤ ❤
Anna and me! <3

Olletjebolletjewol! :+:


Agossie L2 dressuur + Klasse 2 tweespan SMGW& Gangster Bijna zadelmak & Captain Hook Bijna één jaar :+:
MitchyboyAnna B dressuur + Klasse 2 tweespan SGMW) Yfke B- dressuur Olle L2 dressuur, nu 30 jaar en pensioenAap B- dressuur Eggcellent Zadelmak Disney Zadelmak Humor Na de zomer zadelmak maken.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:38

Nee ben geen stuiterbal !

Heb ik ooit is gedaan met mn eerste vriendin maar nu nooit meer
als het nu over is is het over

NN44
Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-06-05

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:44

Wij waren 4 en een half jaar samen en het is toen ruim een jaar uitgeweest. Nu gaat het alweer ruim een half jaar goed.

Jurylid FNRS F1 t/m F12

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 21:56

Oh maar daarom is het ook mijn ex. Ik ga ook niet meer terug. Maar heb er twee weken over gedaan en vier keer in en uit gepakt om te beseffen dat ik niet wil delen en meer verdien

Tja onderschrift loos...

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 21:58

Bij iedere breuk deed hij meer en meer zijn best. Dat is tot het laatst zo gebleven. Maar bij mij was het vertrouwen gewoon geheel weg.

Tja onderschrift loos...

KimJenda

Berichten: 1483
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:00

Het is 3 maanden uit geweest na relatie van 2 jaar. Na die 3 maanden kwam het weer goed en hebben we 2,5 jaar nog samengewoond. Toen heeft hij er weer punt achter gezet. We gaan nu als vrienden met elkaar om. En heb zelf sinds 5 maanden nieuwe relatie.

Bij ons was er geen ander in spel. Zou jouw vriend nooit terug nemen! Hij is ook gek op een ander en dit blijft zich herhalen

Pino L2+2
Boyd L1 + 8
Willem L1 + 6

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:00

Ik zou niet eens meer terugwillen naar mijn ex :') Een ex is niet voor niets een ex! Alhoewel het bij sommige wel goed lijkt te gaan. Mijn ouders zijn vroeger ook tig keer uit elkaar geweest en ondertussen alweer bijna 25 jaar getrouwd.

Maar die van jou, pff wat een stomme situatie. Ik zou hem veel plezier wensen met die ex vrouw van hem :evaw:

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:17

Ik ben nu voor de derde keer samen met mijn vriend. Kennen elkaar nu zo'n 8 jaar, en ging voorgaande keren uit omdat ik het zelf gewoon niet zag zitten ( toch een soort bindingsangst )
Nu, de derde keer,voelt het gewoon goed, en geen seconde spijt gehad dat we weer waren gaan daten. Wonen nu een jaar samen in ons koophuisje, en bevalt goed.

Het hangt er natuurlijk wel vanaf waarom het voorgaande keren is uitgegaan, om te weten/ kijken wat de kans van slagen is

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Zitaswoon

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-06-06
Woonplaats: België, rond Antwerpen

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:22

Ik heb met 2 ex'en nog een keer terug iets gehad, en telkens als we eindelijk terug samen waren, waar ik zooooo naar had verlangd, besefte ik "He, wat zie ik toch in m?" en was het voor mij klaar :+
Waren 2 ex'en die de relatie verbroken hadden, en niet ik, mss kon ik daar gewoon niet zo goed mee om en wilde ik terug samenzijn om het dan zelf uit te kunnen maken :+ Is ook al wel weer een paar jaartjes geleden, heb ondertussen geleerd dat een ex meestal niet voor niets je ex is.

If I were in your shoes, I'd whisper before I shout

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 22:24

Voor deze ex 6 jaar samengewoond. Meneer wilde altijd terug maar toen zag ik dat niet zitten. Vond ook altijd een ex blijft een ex. Met deze laatste ex was het tijdens de relatie gewoon echt top. Hij gaat ook niet voor niks terug. Ze hebben een dochtertje van 1,5 jaar samen. Hij is gescheiden toen zij net zwanger was...

Tja onderschrift loos...

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Wie heeft er weer een relatie gekregen met ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:30

Mijn vriend en ik zijn na 2 jaar een paar maanden uit elkaar geweest.
Maar dat kwam door mijn bindingsangst,we zijn inmiddels 10 jaar verder.

Mijn vriend voor hem ben ik ook een 2de x naar terug gegaan en daar heb ik nog spijt van.
Hoewel veel van geleerd toch zonde van al die jaren met die eike.l samen te hebben gewoond!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers